Přišla jsem do pokoje. Ann byla na mobilu, do kterého se celou dobu culila.
„Annie?" zeptala jsem se podezíravě.
„Co je?" zasmála se.
„Co na tom mobilu děláš?" zeptala jsem se podezíravě.
Annie otočila display mobilu a ukázala mi její oznámení na twitteru.
Uživatel Shawn Mendes vás sleduje.
„Aaaaaa," začala jsem pištět a skákat.
„Co se děje?" vtrhnul do pokoje Luke. Vytrhla jsem Annie mobil z ruky a vrazila ho Lukovi před oči. Ten nad tím jenom pokroutil hlavou a zalezl zpátky do svého pokoje.
„Lex, já už půjdu domů," řekla Ann a začala si balit věci.
„Fajn," odpověděla jsem jí a pomohla jí zabalit.
Vzala jsem si mobil a šla kousek s Ann. Asi 5 bloků od našeho domu jsem se s Ann rozloučila a šla se ještě někam projít. Když jsem šla parkem, tak jsem tam uviděla někoho, koho jsem už dlouho neviděla.
„Mikeeeeey!!" začala jsem křičet a skočila na Michaela zírajícího do mobilu, který měl co dělat abychom nespadli. Abych pravdu řekla, tak Mikey je pro mě jako brácha. Ne jako Luke, ale někdo, komu můžu říct všechno a mám jistotu, že to nikomu nevykecá.
„Lex," objal mě zpátky.
„Dlouho jsme se neviděli," zamumlala jsem do jeho hrudi a nasávala jeho vůni.
„Byl jsem pár dní mimo Sydney," usmál se „slez, jsi těžká," dodal a zasmál se.
„No dovol," odpověděla jsem, ale pořád jsem na něm 'visela'.
„Fajn, jak chceš," mutantskou chůzí přišel k lavičce na kterou se se mnou posadil. Obmotala jsem nohy kolem jeho těla, čímž jsem si zlepšila pozici.
„Mám novej objev," usmál se pyšně Mikey.
„Povídej, přeháněj," zasmála jsem se.
„Nevím jak se jmenuje, ale každý den kolem 3 odpoledne chodí do Starbucks, objedná si horkou čokoládu, sedne si dozadu, vytáhne blok a něco do něj čmárá," zasnil se.
„Čmárá?" zeptala jsem se s nadzviženým obočím.
„No tak vypadá to, jako kdyby čmárala. Ale podle mě to je něco božskýho," uculil se.
„Fajn, teď mi popiš jak vypadá," nakázala jsem mu.
„Tak když jsem ji poprvé uviděl, tak měla tmavě modrý vlasy, které přecházely do černé, ale když jsem ji uviděl asi po týdnu, tak je měla světle fialový přecházející do tmavé až modré. Tak je má doteď. Na rameni má tetování a nad rtem piercing," usmál se.
„Je 14:50," podívala jsem se na mobil.
„Jdeme do Starbucks. Ukážeš mi ji," usmála jsem se a zvedla se z něj.
--------------------------------
Ahoj :)
Omlouvám se, že jste tak dlouho čekali
V médiích holka, co potkal Mikey :)
-nicii
YOU ARE READING
Do you hate me, babe? // a.i.
Fanfikce„Nenávidím tě, Irwine." odsekla jsem drze. „Miluješ mě, přiznej si to, Lex." odpověděl mi a usmál se tím jeho božským úsměvem. Nemůžu nad ním slintat. Opravdu nemůžu. -- #70 in FanFiction - best of ♥