8.

1.1K 134 2
                                    

Celou cestu jsem si s Michaelem povídala. Přijde mi strašně zvláštní, že se známe strašně dlouho, ale pořád si máme o čem povídat.

"Ježiš promiň, já nečuměla na cestu" vykřikla jsem, když jsem narazila do nějaké holky. No, ona to nebyla jen tak nějaká holka. Byla to ta holka o které Mike půlku cesty Kecal.

"V pohodě" podívala se na mě a potom její pohled přeskočil na Mika. Ten pohled, když se podívala zpátky na mě byl..zklamaný?!

"Bráško, dáš si jako vždycky?" zeptala jsem se Mikeyho.

"Když budeš tak hodná sestřičko" zasmál se.

Ještě, než jsem přišla k pultu, tak jsem se podívala na ty dva. Povídali si a smáli se.

"Jedno karamelové latté a jednu horkou čokoládu" usmála jsem se na slečnu za pultem.

"Jména?" zeptala se.

"Na latté Nejlepší bráška a na čokoládu lex" odpověděla jsem. Nadiktovala mi částku, kterou jsem jí zaplatila a šla čekat na svou objednávku.

"Pro nejlepšího brášku" usmála jsem se na Mikeyho, když jsem mu podávala jeho latté.

"Děkuju" usmál se taky a začal vytahovat peněženku.

"Nech to tak" strčila jsem mu to kafe do ruky.

"Já si to u tebe vyberu jinak" mrkla jsem na něj.

"Já už půjdu" řekla ta holka. OK, holka je divný. Budu jí říkat Ell. Teda..než mi Mike řekne její jméno. Pokud mi ho řekne.

"Musím hlídat brášku" dodala 'Ell' a už se otáčela k odchodu.

"Dáš mi svoje číslo?" chytil ji Mikey za ruku.

"Jo" odpověděla a nadiktovala mu ho.

"Tak ahoj" rozloučila se.

"Ahoj" odpověděli jsme s Mikem společně, ale to už 'Ell' byla otočená zády a pomalu se vzdalovala.

"Povídej, přeháněj" řekla jsem mu svoji nejoblíbenější větu, když už 'Ell' nebyla v dohledu.

"Jmenuje se Sophie a je jí 17. Má mladšího brášku Michaela" pyšně se poplácal na hrudi.

"Poslouchá nás a podle toho se jmenuje její buldoček-Mikey. Bydlí na stejný ulici jako vy a mám její číslo" dodal a zasmál se.

Do you hate me, babe? // a.i.Where stories live. Discover now