4.

1.2K 128 3
                                    

Celou druhou půlku filmu jsem strávila natisknutá na Irwinovi.

„Hemmingsová nějakej srab" rýpnul si na konci filmu Irwin a schytal bouchnutí do ramene. Ale přes ty jeho úžasné svaly to nemohl ani cítit.

,Doprdele Alexo! Nerozplývej se tady nad člověkem, kterého nenávidíš!' okřikla jsem se v duchu.

„Odskočím si" omluvila jsem se. Mije kroky vedly ke koupelně, kde jsem si opláchla obličej a opřela jsem se o umyvadlo.

Takže Hemmingsová, ty se tam teď vrátíš," začala jsem na sebe mluvit do zrcadla "ale nebudeš se tam rozplývat nad Irwinem" dokončila jsem svůj proslov a pohrozila si prstem.

Vrátila jsem se do obýváku a sedla si zpátky na deku.

„Co si pustíme teď?" zeptala se Ann.

„Dej tam Spongeboba. Na odreagování" odpověděla jsem za všechny a upila z čaje. Vzala jsem si kelímek s popcornem a opřela jsem se o gauč.

Na Spongeboba ve filmu jsme s Ann chtěly jít do kina, ale nebyl čas. Teď jsem děkovala bohu, že ten čas nebyl, protože jsem od toho očrkávala víc. Už jenom podle ohlasů, jak to je luxusní film a všichni na něj musí.

Když skončil film, tak jsme ještě váhali, jestli si něco pustit. Nakonec vyhrál Harry Potter 4.

„Néé, Cedricu!!" zakřičela jsem, když ho Voldemort zabil. Tak aby ne, Robert je moje platonická láska už od 16ti.

„Proč všichni tak na toho Pattinsona a Lautnera letí?" zeptal se Luke.

„Jako bych nebyl dost sexy já" dodal nechápavě.

Podívala jsem se na Ann, která se smíchy válela po zemi. Už jsem vám říkala, že Anniin smích je strašně nakažlivý? To je jedno. Jestli ne, tak vám to říkám teď, a jestli ano, tak vám to říkám znovu. Za chvíli už jsme se smáli všichni.

„Notak Luku klid. Všichni přece víme, že naše fanynky jedou po mně" vložil se do toho Irwin.

„No tak to teda ne" odporoval mu Luke. Takhle se tam hádali ještě 10 minut, než jsem se do toho vložila já.

„Klid jo, podle mě je nejvíc sexy Calum"

„Mike je taky sexy" vložila se do toho i Ann.

„Každý má jiný vkus" řekla jsem a vyplázla na ně jazyk.

„Jsem už unavená" řekla Ann v půlce Simpsonových ve filmu.

„Já taky" dala jsem jí za pravdu.

„Tak aby ne, budou 4 ráno" zasmál se Luke.

„Jdeme spát" vypla jsem televizi a táhla Ann nahoru.

 „Chci vysvětlení. Proč zrovna V zajetí démonů?" vyhrkla jsem na Ann, když jsem zavřela dveře.

„Protože vím, že tohle je jeden z mála hororů, kterých se bojíš a jeden z mnoha hororů, který kluci milujou" odpověděla mi.

„Fajn, to bych bez tebe nevěděla. Máš štěstí, že jste tam byli vy dva a nic na mě nezkusil" zkřížila jsem ruce na prsou.

„A ty bys tam jako někdy byla s ním sama?" zeptala se mě, když si lehala do postele.

„No to máš taky pravdu. Sama bych tam s ním nikdy nebyla" odpověděla jsem jí a taky jsem si lehla. Já ale na matraci.

„Dobrou" řekla mi, ale já to už moc nevnímala, protože jsem byla na pokraji mého tvrdého spánku.

„Dobrou" odpověděla jsem z posledních sil a upadla do říše snů.



Do you hate me, babe? // a.i.Where stories live. Discover now