"To je super, ale já už půjdu domů" oznámila jsem Mikovi po jeho přednášce o Sophii.
"Tak zase jindy, ahoj" objal mě.
"Ahoj" rozloučila jsem se a vyšla směrem k našemu domu.
Odemkla jsem dveře a bez pozdravu klukům, kteří seděli v obýváku jsem odešla nahoru. Přemýšlím, že si sem Annie budu zvát častěji. Irwin je tu od rána do večera, pořád tu spí a Annie je tu tak jednou za týden. Z přemýšlení mě vyrušil Twitter oznamující novou zprávu.
Message from Amnesia:
Agrhh! Musím jít s Victorií na SOSAmnesia. Po Annie moje nejlepší kámoška. Sice přes internet, ale ona mi strašně rozumí. Sestra Amnesie je ujetá na bratříčkovi, Mikovi, Irwinovi a Calovi, o kterém má prý celkem úchylné představy. Taky tímhle Amnesii kluky znechutila. Ale i přes to, že je moc nemá ráda si rozumíme.
Message from HemmoGirl:
Jůů, ty jdeš na bratříčka =3Message from Amnesia:
Ty víš že je nemusím :D a moc dobřeMessage from HemmoGirl:
Nechceš poslat lístky do zákulisí? Žebychom se viděly :))))))))))))))Message from Amnesia:
Sestra je má..takže nemusíš..nojo..bohatá maminka =DMessage from HemmoGirl:
See you tomorrow baby xx :"DTeď ještě přemluvit Luka, aby mě zítra vzal s sebou.
"Bratříčku můj milovaný" zaklepala jsem na dveře od jeho pokoje a strčila tam hlavu. (Okk, to zní kapku divně)
Pokoj byl prázdný, tak jsem zkusila obývák. BINGOOOO! Jako vždy - s Irwinem, rozvalení na gauči."Bratříčečečku můj nejvíc na světě nejmilovanější tučňáčečku ever" přisedla jsem si k němu a objala ho.
"Co chceš Alex?" zasmál se.
"No dovol. To ti jen tak nemůžu říkat Bratříčečečku můj nejvíc na světě nejmilovanější tučňáčečku ever?" zvedla jsem hlavu, abych mu viděla do očí.
"Ne" zasmál se Irwin.
"Agrhh! Nenávidim tě" odsekla jsem.
"Něco co nevíme?" rozesmál se Luke.
"Že s váma zítra jdu na koncert" pronesla jsem pyšně.
"To je to, co jsi po mě chtěla?" zeptal se Luke.
"Né víš, já po tobě chtěla Bavoráka a nejluxusnější barák v Sydne. Ale můžeš přidat i prince na bílém koni" usmála jsem se.
"Oh, tak to si naser" mrknul na mě.
"A princ na bílém koni sedí vedle mě" zasmál se.
"Tak, korunku nevidím a bílého koně už vůbec né" zkřivila jsem obličej do znechuceného výrazu.
"No dovol" pronesl vznešeně Ir-ten debil vedle Luka.
"Jasně že chci na koncert" odsekla jsem.
"Co tak najednou?" zeptal se Irwin.
"Já myslel, že se ti naše hudba nelíbí" dodal.
"No tak na Green Day nebo Nirvanu nemáte, ale řekněme, že jedna holka má sen všechny vás ošukat a má lístky na zítra a i do zákulisí, No a její sestra Amnesia je moje nejlepší internet friend a musí tam jít s ní, tak bych ji chtěla vidět" fů, tak tohle byla jedna z nejdelších vět, kterou jsem kdy za dobu svojí existence řekla.
"Amnesia, o tý jsem už dlouho neslyšel" zasmál se Luke. Často jsem mu o ní vyprávěla a volali jsme spolu všichni 3 na skypu.
"Já upřímně doufám, že se její sestře ten sen nesplní" zasmál se Irwin.
"Ale to by neudělala" dodal.
"Já bych tomu moc nadějí nedával" zasmál se Luke. Amnesia mu o Vic na skypu vyprávěla. Až moc.
"Kluci vy se nemáte ani čeho moc bát. Vic je ujetá na Calovi" zasmála jsem se.
"Hele jdu spát. Dobrou" dala jsem Lukovi pusu na čelo. Fajn, teď jsem překvapila i sama sebe, ale dala jsem ji i Ashto-Irwinovi. Vážně potřebuju spánek.
YOU ARE READING
Do you hate me, babe? // a.i.
Fanfiction„Nenávidím tě, Irwine." odsekla jsem drze. „Miluješ mě, přiznej si to, Lex." odpověděl mi a usmál se tím jeho božským úsměvem. Nemůžu nad ním slintat. Opravdu nemůžu. -- #70 in FanFiction - best of ♥