Měla jsem o něj strach. Opravdu velkej. Co když šel někam k útesu a chce skočit? Za chvilku jsem uslyšela bouchnout dveře. Třeba se Luke byl jen projít a teď přišel?
Seběhla jsem schody rovnou ke dveřím. Soph šla do práce. S povzdechnutím jsem přešla zpátky do pokoje a sedla za notebook. Nějakou chvíli jsem projížděla sociální sítě, když v tom se ozval zvonek. Rychlostí blesku jsem seběhla ke dveřím a otevřela je. Stál tam nějakej policajt a vedle něj byl Luke."Alex Hemmings?" zeptal se ten policajt.
"Ano." odpověděla jsem.
"Váš bratr chtěl skočit z útesu. Máte štěstí, že kolem šla nějaká paní a zavolala nás. Hlídejte si ho." postrčil Luka ke dveřím.
Nezmohla jsem se ani na slovo a jen jsem přikývla. Vtáhla jsem si Luka do pevného objetí. Ani dveře jsem nezavírala. On měl jen svěšený ruky podél těla.
Ani jsem si to neuvědomovala, ale brečela jsem. Opustila mě Annie, mám pocit, že pomalu ztrácím Ashe. Luke mě nemůže opustit. Tohle bych nepřežila.
Najednou se mi Luke vysmekl z objetí a začal utíkat pryč. Na nic jsem nečekala a rozběhla se za ním. Věděla jsem, kam běží. Vždy, když ho něco trápilo, šel k takovýmu útesu na pláži. Nikdy ale neměl odvahu na něj vylézt. Až do teď.
Když jsem ho doběhla, šplhal na ten útes. Začala jsem šplhat taky, jenže mně to trvalo dýl. Nemám takový svaly jako Luke.
Hlavně jsem doufala, že neskočí. Annie miloval a udělá všechno proto, aby mohl být s ní."Nedělej to!" křikla jsem, když jsem došplhala na útes. Stál na kraji.
"Chci být s ní." šeptl
"Nemůžeš mě tu nechat. Nejdřív to udělala Annie, teď to chceš udělat ty." po tváři mi stekla slza.
"Máš Ashe." řekl.
"Ten se mi ztrácí před očima." posmutněla jsem.
"Miluje tě. Sbohem." řekl a skočil než jsem stačila zareagovat.
"Ne!" křikla jsem a rozeběhla se ke kraji. Viděla jsem jen jeho padající siluetu.
YOU ARE READING
Do you hate me, babe? // a.i.
Fiksi Penggemar„Nenávidím tě, Irwine." odsekla jsem drze. „Miluješ mě, přiznej si to, Lex." odpověděl mi a usmál se tím jeho božským úsměvem. Nemůžu nad ním slintat. Opravdu nemůžu. -- #70 in FanFiction - best of ♥