Ötödik fejezet

10.8K 469 57
                                    

Tizenegyre vártuk a legújabb munkatársainkat, ezért előző este megkértem a fiúkat, hogy legkésőbb tízkor keljenek fel. Nem volt okom panaszra, mert mikor reggel fél nyolckor letámolyogtam a konyhába, mind a négyen ébren voltak. Ashton félmeztelenül kávét főzött, Calum, szintén póló nélkül rántottát készített, Michael egy újságot lapozgatott, a fürdőből szűrődő vízcsobogás alapján pedig, Luke zuhanyozhatott. Calum meztelen felsőtestéhez néhány tetoválás is hozzátartozott, a jobb kulcscsontját egy toll díszítette, a balt pedig egy római számokból álló évszám, ami a születési évét szimbolizálja, a bal felkarján meg egy indiánfej virít. Mindig lekiabál, amikor indiánfejnek titulálom a motívumot a karján, és közli, hogy „az ott egy őslakos. A nagyszüleim is azok voltak. Bajod van vele??". Leültem Michael mellé a szabadon maradt bárszékre, és hálásan pislogtam Ash-re, amikor letette elém a saját nevemmel ellátott bögrémet, tele kávéval, úgy elkészítve, ahogy én szeretem.

- Kik is jönnek hozzánk pontosan? – kérdezte Calum, miközben megkavarta a serpenyőben sercegő tojásokat.

- Nem tudom a nevüket. Három férfit és egy nőt várunk. A pasik lesznek a sofőrök a turné alatt, a nő meg az asszisztensem. – magyaráztam, a kávémat kortyolgatva.

- Ki hiszi azt, hogy szükséged van asszisztensre? – grimaszolt Michael. – Szerintem ez a felállás tökéletes így.

- Van valami terv mára? – ivott bele a saját bögréjébe Ash.

- Szerintem nem lesz erőnk semmihez, ha a négy újonc lefáraszt minket. – ásított egy hatalmasat Michael. – Korán keltünk, ehhez nem vagyok hozzászokva. – nyújtózkodott egy óriásit. Ezer szerencse, hogy rajta volt póló. Leugrott a bárszékről, és dörömbölni kezdett a fürdő ajtaján. – Haladj már! – üvöltött be Luke-nak. – Más is szeretne zuhanyozni! – válasz hiányában végül visszacsoszogott a konyhába, és újra elfoglalta a korábbi helyét.

- És akkor mi is fog történni most? Mármint az újoncokkal. – tudakolta Calum. Mondanám, hogy nem volt szexi, miközben a gatyáján kívül mindössze egy kötény volt rajta, a haja kócosan a szemébe lógott, és azon igyekezett, hogy a reggeli ne égjen oda, de nem vagyok egy hazudós fajta. Calum Hood irtó szexi volt így.

- Idejönnek, megismerkedünk, és ezt a maradék két napot nálunk töltik. Amennyiben bármiféle probléma lépne fel akármelyikükkel kapcsolatban, mindegy, hogy ötünk közül kinél, szól nekem, és továbbítom a dolgot a kiadónak. Akkor remélhetőleg küldenek egy csereembert a turné kezdetéig. – vázoltam a helyzetet.

- Hol fognak aludni? – értetlenkedett Ash.

- A három sofőr idelent – biccentettem a nappali felé -, a lány meg az én szobámban.

- Ne már. – biggyesztette le a száját Calum. – Mi van, ha jó csaj?

- Akkor lesz elég időd felszedni őt a turné alatt. – nyugtattam meg. Leugrottam a székről, a bögrét beraktam a mosogatógépbe, és a lépcső irányába indultam.

- Nem kérsz reggelit? – kiáltott utánam Calum.

- Mindjárt jövök. – intettem, és már ott sem voltam. Gyorsan beslisszoltam a szobámba, felvettem egy farmert, egy sötétkék inget, amin aranyszínű gombok vannak, a hajamat laza kontyba fogtam, és minimális, mégis hatásos sminket tettem fel. Nem fektetek nagy hangsúlyt ezekre a dolgokra a szürke hétköznapokban, ezúttal azonban el kell nyernem négy idegen bizalmát is. Előkerestem a határidőnaplómat, ahová lejegyeztem a jövevények neveit. Azzal a kezemben sétáltam vissza a földszintre, ahol már Luke is csatlakozott a társasághoz. Félmeztelen volt, egy fehér törölköző volt a nyakában, amivel néha megtörölte vizes haját. Calum már a tányérokra rakta ki a rántottát, Ashton pedig a nappaliban nyomkodta a TV-t. A fürdőből megint csak vízcsobogás hallatszott, és mivel Michael-t nem láttam sehol, sejtettem, hogy ő foglalta el a zuhanyzót. Leültem Luke mellé, a szabadon maradt bárszékre, és felcsaptam a határidőnaplómat. – Tehát, a sofőröket úgy hívják, hogy Mason Charles, Marc Kerrington és Shawn Mendes. Az asszisztens neve pedig Emily Kerrington. – olvastam fel. Luke odahajolt a jegyzeteim fölé, ezzel a fejét odanyomva az enyémhez. Kínosan elhúzódtam tőle, bőven elég volt az a kis affér tegnapelőtt a hülye medencében.

Korlátok közöttWhere stories live. Discover now