Kalifornia végre hasonlított kicsit Ausztráliára, már ami a tengert illeti. A homok sokkal világosabb itt, mint otthon, és a víz is hidegebb valamivel, de legalább van víz! Emily, Marc, Shawn és én a parton feküdtünk a homokban, míg a srácok szörföztek.
- Még most sem hiszem el, hogy az anyukád hozzáment Robert-hez. – gördült Emily az oldalára.
- Én inkább azt nem, hogy Calum lesmárolta az egyik pincérlányt. – csóváltam a fejemet.
- Én azt, hogy Calum lesmárolhat random egy pincérlányt, de te és Luke nem lehettek együtt. – szállt be Marc is.
- Én meg azt, hogy itt mennyire durva szemcséjű a homok. – markolt bele a homokba Shawn.
- Igazán romantikus alkat vagy, haver. – meredt rá rezzenéstelen arccal Marc. Shawn vállat vont.
- Szerintem ezt Sally és Luke csak magának köszönheti. – jelentette ki egyszerűen. Emily felült, Marc pedig gyilkos tekintettel méregette a barátját. Egyedül én nem akartam kinyírni szegény sofőrt, ugyanakkor kíváncsi lettem az érveire is. – Luke egy seggarc, végre pofára ejtették. – magyarázta. – Sally viszont fél. – Shawn felé fordultam, és összefontam magam előtt a karjaimat. – Ugyan. – nevette el magát. – Sosem volt még hat hónapnál hosszabb kapcsolatod, az is leginkább édes hármas volt... - húzta el a száját. Emily felkapta az első törölközőt, ami a keze ügyébe került, és teljes erejéből hozzávágta Shawn-hoz. Nos, legalább valaki kiáll mellettem, ha már én nem vagyok képes megvédeni saját magamat.
- Mire célzol? – köszörültem meg a torkomat.
- Kapóra jött neked ez a kis affér a riporterrel meg a hírveréssel, nem? – vonta fel a szemöldökét. Bár a hőmérséklet csaknem negyven fok volt, mégis kirázott a hideg. – Rohadtul megijedtél a komoly kapcsolattól.
- Annak már négy hónapja! – kiáltott fel Emily. – Négy hónap alatt szerinted nem gondolta át Sally ezerszer? Milliószor? – tárta szét a karjait. – Nyilvánvalóan nem létezik jobb megoldás.
- És az mennyire normális, hogy elvileg ők hányingerkeltően szerelmesek, ezt csak a nagyvilág elől kell titkolniuk, Sally mégis kiköltözött a gardróbból, és még a buszban sem nyúlnak egymáshoz? Nekem ez egy kicsit sántít. – rázta a fejét Shawn.
- Jó, ennyi szerelmes szar bőven elég volt nekem, utálom a Valentin-napot. – tápászkodott fel Marc. Lehúzta a pólóját, és a húga felé fordult. – Emily, bemegyünk?- biccentett az óceán felé. Emily is felállt, és lerakta a napszemüvegét. Vetett felém egy gyanús pillantást, és megszólalt:
- Kalifornia a narancstermeléséről is híres.
- Te megbolondultál? – méregette Shawn. Először én is ezt hittem, aztán szép lassan rájöttem, mire gondol. A narancs-banán játékunk értelmét veszítette, amikor tavaly összejöttem Luke-kal. Vissza pedig akkor sem nyerte, amikor szakítottunk, mert Shawn még véletlenül sem volt képben. Ezúttal azonban Emily megérezte a veszélyét, és figyelmeztetni próbált rá. A barátnőm kiöltötte a nyelvét Shawn-ra, majd csatlakozott a bátyjához, kettesben hagyva minket Shawn-nal. – Ne haragudj, ha megbántottalak. – szólalt meg Shawn, kis idő múlva. Belesajdult minden egyes végtagom, amikor ránéztem. Merthogy póló nélkül, egy szál fürdőnaciban csücsült mellettem. És kicseszett szexi volt.
- Nem bántottál meg. – ráztam a fejem. – Ez az igazság. – vállat vontam. – Megijedtem. Csak senkinek sem mertem bevallani mindezt.
ESTÁS LEYENDO
Korlátok között
FanficSally Morison mindössze 19 éves, mégis az egyik legfelkapottabb banda, a 5 Seconds of Summer menedzsere. A munkájához hozzátartozik, hogy mindenhová elkíséri a srácokat, még akkor is, ha nem mindnyájukkal zökkenőmentes a kapcsolata. Luke Hemmings mi...