Díj :)

3.5K 85 16
                                    

Sziasztok :)


Ezúttal nem résszel jövök (bár igyekszem azzal is), hanem egy, számomra még mindig arcidegzsábával fenyegető örömhírrel :D Frida Beth Holloway, egy a legtehetségesebb wattpad-os írók közül, olyasmire vetemedett, hogy elolvassa a Korlátok között-et, és annyira megtetszett neki, hogy jelölte egy díjra, aminek nem tudom pontosan a nevét (lehet, hogy nincs is), de a lényeg, hogy az olvasók osztják ki, és minden jelöltnek tovább kell küldenie 12 embernek. A szabályok egyszerűek, az első pontjának gyorsan eleget is teszek. Drága Frida (nagyon remélem, hogy ezt használod :D )! Nagyon-nagyon köszönöm, hogy elolvastad a történetemet, és érdemesnek találtad azt erre a díjra! A szabályok között szerepel az is, hogy elolvassam a jelölőm blogját, és 12 dolgot írjak össze róla. Megmondom őszintén, annyira lecsökkent a szabadidőm, hogy itt, a wattpad-on sajnos már egyáltalán nincs lehetőségem olvasni, a Sorsfordító fény-t azonban nem egészen egy óra alatt ledaráltam, annyira tetszett :D 

1. Catherine Vancouver-ben él a családjával.

2. Luke Hemmings (óóó, kihagytam volna, hogy a sztori egy 5SOS-fanfiction?) a történetben ugyanúgy híres ember, mint a valóságban.

3. Az egész zenekar szerepel benne, többségük karaktere meghatározó. 

4. Catherine-nek egy testvére van, a húga, Josephine.

5. Catherine tehetséges zenész, ezt a képességét az apjától örökölte.

6. Luke és ő Vancouver belvárosában ismerkednek meg, az első találkozásuk elég szokatlan.

7. Catherine egy ideig nem tudja, hogy a titokzatos fiú, akihez megmagyarázhatatlanul vonzódik, az a Luke Hemmings, akit mindenki ismer, és akiről nap mint nap cikkeznek a magazinok.

8. Kettejük kapcsolata barátsággal kezdődött, és úgy tűnt, Luke ragaszkodik is ehhez a tendenciához.

9. Mégis Luke volt az, aki elsőként kimondta, hogy szerelmes.

10. Catherine elindult a zeneipar rögös útjain, első koncertje New York-ban volt. 

11. A lányt megfenyegették, hogy amennyiben nem szakítja meg a kapcsolatot Luke-kal, baja esik neki is, és a családjának is. 

12. Catherine nagyon összetett személyiség, kívülről törékeny lány, belül azonban erős, és képes a fontos döntéseket is jól meghozni, még ha közben a legkevésbé sem nyugodt. 

Most pedig 12 dolgot kell írnom a saját blogomról. Azt hiszem, ez lesz a feladat nehezebbik része :)

1. Sally mindig is különc volt, a gimnáziumi évek alatt sem voltak lánybarátai, mindig Ash-ben és Calum-ban talált vigaszt.

2. Sally szülei elváltak, és édesanyja beleszeretett Luke apjába.

3. Michael volt az utolsó, aki csatlakozott a bandához - ez nem tükrözi a valóságot, hiszen a 5 Seconds of Summer csak Ashton belépése után vált teljessé. 

4. Sally régóta szerelmes Luke-ba, de az érzéseit elfojtja, egyrészt, mert tudja, hogy a fiú nem viszonozza őket, másrészt, mert az évek során Shawn személyében már a második pasiba botlik, aki mellett képes megfeledkezni Luke-ról, és arról, hogy milyen bolond érzelmeket tud kiváltani belőle.

5. A zenekar legmegbízhatóbb tagja Calum, aki gyakran felnőttesebben tud viselkedni, mint a nála jóval idősebb Ash.

6. Bár eleinte Sally és Ash barátsága volt a legerősebb, Calum nagyon közel került Sally-hez.

Korlátok közöttDonde viven las historias. Descúbrelo ahora