Annyira hideg volt a szél, hogy hat pulóvert erőltettem magamra. Ennek természetesen az lett a következménye, hogy alig bírtam becipzárazni a kabátomat. A művelet úgy nézett ki, hogy Calum a hátam mögött állt, a kabát alá nyúlva hátrahúzta a pulóvereket, hogy elől lelapuljon a réteg, Luke összehúzta a kabát két szárát, Michael pedig felhúzta a cipzárt. A többiek csak azért nem segítettek, mert amikor Calum hatodik alkalommal rántott úgy meg, hogy szinte rázuhantam, annyira röhögtek, hogy nem bírtak felkelni.
Amikor kiléptünk a buszból, menten hálákat kezdtem rebegni, amiért ennyit szenvedtünk, ugyanis másodpercek alatt elérte az arcomat a hideg. Emily feszülten sétált mellettem az út mentén várakozó taxi felé, bár rajta feleannyi ruha sem volt, mint rajtam. Csodáltam is, hogy az autóig megtett tizenöt méter alatt nem fagyott csonttá. Beültünk a kiadó által küldött taxiba, és már el is indultunk Stockholm belvárosi része felé. A sofőr valószínűleg nem beszélt angolul, mert valami furcsa nyelven köszönt.
- Te kicsit sem vagy ideges? – kérdezte Emily, már-már szemrehányó hangon.
- Dehogynem. – bólintottam. – Csak megtanultam elrejteni a srácok elől.
- Ugyan. – nevetett fel Emily erőltetetten. – Jobban ismernek téged, mint gondolod. Nem tudsz csak úgy eltitkolni előlük ilyen fontos dolgokat.
- Ha már itt tartunk. – húztam el a számat. Nem sejtettem, hogy Emily tudhat valamit Luke és Calum ügyéről, de a felszínes kapcsolatteremtésen kívül semmi sem történik kettejük között, így biztos voltam benne, hogy még fasírtban vannak. Emily pedig talán mégis meghallott valamit, vagy esetleg valaki beavatta őt. – Mi a fene van Calum-mal és Luke-kal? – Emily-nél mintha elzárták volna a csapot. Eddig sem volt túl nyugodt, de a felvetésem után egyből nagyon zárkózott, feszült lett. – Emily... - ráncoltam a homlokomat. A barátnőm a fejét rázta, és a tenyerébe temette az arcát. – Mi van már? – hajoltam előrébb, és megpróbáltam lefejteni az ujjait a homlokáról.
- Nem akarom, hogy megtudd. Annyira ciki... - sóhajtott egy hatalmasat.
- Várj. – nagy nehezen kihámoztam őt a saját tenyeréből. – Veled kapcsolatos Luke és Calum vitája? – kerekedett el a szemem. Na, itt végképp elveszítettem a fonalat. Emily hátradőlt, és mély levegőt vett.
- Egy ideje Calum és én... Szóval mi nagyon jól kijövünk. – nyögte ki. Jól kijönnek? De hiszen egy árva buszban lakunk, csak feltűnt volna, ha alakul köztük valami, nem? Ráadásul a két legjobb barátomról van szó, kizárt, hogy nem vettem rajuk észre. Értetlenül ráztam a fejem. – Nem vagyunk együtt, meg semmi, de rengeteget beszélgetünk.
- Sosem láttalak még titeket együtt. – emlékeztem vissza.
- Marha hasznos tud ám lenni egy telefon. – paskolta meg a baloldalán lévő táskáját. Hogy. Mi? Calum és Emily egész végig ezt játszották? Egek, ez a huszonegyedik század! Kiborító.
- És akkor most pontosan mi is van? – tártam szét a karjaimat, továbbra is abszolút hitetlenül. Emily újbóli erőgyűjtés után mindent elhadart. Azt hiszem, kétszer vett levegőt. De lehet, hogy sokat mondok ezzel.
- Luke egyszer poénból elvette Calum telefonját, és meglátott engem a csetlistáján, legfelül. Végigolvasta az üzeneteinket, amíg Hoodie tusolt, én meg ugye nem tudtam, hogy mit csinál, meg hát annyira nem is érdekelt. Napokig csesztette Calum-ot, de persze úgy, hogy csak hárman halljuk, mert eredetileg nem akarta kellemetlen helyzetbe hozni sem a haverját, sem engem. Aztán, amikor egyre inkább flörtöléssé fajultak a beszélgetéseink, Luke azt mondta Hoodie-nak, hogy jobban járna, ha véget vetne ennek az egésznek kettőnk között, mert nyolc négyzetméteren osztozunk, és a ti példátokból, mármint, Shawn-éból és a tiédből kiindulva nem lehet jó vége az ilyesminek. Összevesztek, mert Calum ekkor veled rukkolt elő, azzal, hogy te és Luke is ugyanúgy játszadoztok egymással, ráadásként nektek még Shawn-nal is meg kell küzdeni, amiből persze óriási hiszti alakult ki Luke részéről. Ezért napokig alig szóltak egymáshoz, de te pont akkor voltál a rajongói könyv intézésével elfoglalva, így nem nagyon vetted észre, amiért senki sem hibáztat. A bomba viszont tegnap robbant, amikor Calum rászólt, hogy ne bántsa Shawn-t. – tátott szájjal hallgattam a barátnőmet. Luke és Calum gyakorlatilag a szerelmi életük miatt vesztek össze? Mármint, mert mindketten bele akartak szólni a másikéba? Ez egyszerűen... Hihetetlen. Bármilyen indokot lehetségesnek vettem, hogy egyikük használta a másik hajzseléjét, hogy Luke gúnyt űzött Calum egyik tetoválásából, vagy Calum megjegyzést tett Luke piercingjére, na de hogy éppen lányok miatt kapjanak össze? Az egész olyan valószerűtlennek tűnt.
YOU ARE READING
Korlátok között
FanfictionSally Morison mindössze 19 éves, mégis az egyik legfelkapottabb banda, a 5 Seconds of Summer menedzsere. A munkájához hozzátartozik, hogy mindenhová elkíséri a srácokat, még akkor is, ha nem mindnyájukkal zökkenőmentes a kapcsolata. Luke Hemmings mi...