Kérés

1.3K 53 27
                                    

Sziasztok! 
Huhh, ezer éve nem írtam ehhez a sztorihoz... Furán jó érzés :) 
Bosszantóan számító módon azért itt teszem ezt közzé, mert ezt olvastátok el a legtöbben az írásaim közül, ezért a legnagyobb reményt ehhez fűzöm.
Na szóval, történt velem, hogy csodával határos módon sikerült befejeznem egy olyan történetet, ami nem fanfiction, és sem itt, sem máshol nem jelent még meg. Ahhoz viszont, hogy el tudjak indulni vele akármerre (meg hogy egyáltalán kiderüljön, hogy érdemes-e elindulni vele, vagy csak a tárhelyet foglalja a gépemen), szükségem lenne néhány bétázóra, vagyis olyanokra, akik elolvassák, és mindenféle finomkodás nélkül megmondják nekem, hogy mit gondolnak róla, milyen érzéseket váltott ki belőlük, stb. 
Amit a sztoriról tudni kell (a munkacíme Csepp a tengerben, de ez még közel sem végleges):
Laney Gordon, a huszonegy éves New York-i lány a Columbia Egyetem csendes, visszahúzódó hallgatója. A szüneteket a folyóparton tölti néhány könyv társaságában, nem jár bulizni, és egyetlen barátja a nyers és szókimondó szobatársa. A nővére, Blaire Laney szöges ellentéte: csillogó nemzetközi karriert épített még a harmincadik születésnapja előtt, és olyan világhírű bandákat menedzselt, mint a négy szívtipróból álló Fish in the Ocean. Amikor a nyár elején csődöt jelentett Amerika legnagyobb légitársasága, Blaire hatalmas szívességet kér a húgától. A már évekkel korábban feloszlott Fish in the Ocean tagjait el kell fuvaroznia Los Angelesbe, egykori kiadójuk központjába, hogy szerződésük záradékát letisztázzák, és senki ne kerüljön börtönbe. A szokatlan kaland során Laney-vel számtalanszor megfordul a világ, titkokra derül fény, barátokat szerez, önmagával kapcsolatban pedig olyan dolgokat fedez fel, amiket a szobája magányában sosem tudott volna.  

Jó, igen, bocsássátok meg kérlek, hogy ebbe is belepasszíroztam egy menedzsert, de remélem, olvasás közben érthetővé válik, hogy miért éreztem fontosnak. 
Tehát, a lényeg, hogy három-négy bátor, vállalkozószellemű emberre lenne szükségem, akik privátban felveszik velem a kapcsolatot, ahol leírom nekik, hogy ez a "könyv" 158 oldalas (A4-ben), nagyjából december végéig kellene elolvasni és egy rövid, pár soros véleményt írni róla (nyilván nem irodalomórai elemzést várok, csak néhány mondatot arról, hogy mi tetszett, és mi nem tetszett benne). 

Nagyon szépen köszönöm előre is! Remélem mindenkinek jól telt a szünet, vigyázzatok magatokra! :) 

Puszi

Korlátok közöttWo Geschichten leben. Entdecke jetzt