Κεφάλαιο τέταρτο~
*θα είναι διπλό όπως υποσχέθηκα εχθές χο 😘 *
ΟΤΙ ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΤΟΝ ΖΕΙΝ;
Απορριμμένη άρχισα να κοιτάζω γύρω μου ψάχνοντας τον. Δεν ήταν πουθενά. Ευτυχως είχα αποθηκεύσει τον αριθμό του απο το Facebook εχθές οπότε το μόνο πράγμα που μου μένει να κάνω είναι να τον καλέσω.
Άδικος κόπος! Συνέχεια στο ακουστικό μου έβγαινε ο τηλέφωνητης.
Δεν μπορώ να τον περιμένω για πάντα. Στο κάτω κάτω ήρθα μεχρι εδω για τα ψώνια της μητέρας μου..
Βγαίνοντας μια ώρα αργότερα απο το κατάστημα και μη έχοντας κανένα σημάδι ζωής απο τον Ζέιν κατευθύνομαι προς το μέτρο αφού έχει ηδη νυχτώσει.
Έφτασα μπροστά στις ράγες έτοιμη να πηδήξω (οχι παιδιά πλάκα κάνω chill out). Και μη έχοντας κάπου να κάτσω στέκομαι όρθια.
Βυθισμένη στις σκέψεις μου αισθάνομαι ένα χέρι στο μπράτσο μου.
"Στο τσάκ σε πρόλαβα" ακούγετε λαχανιαςμένος ο Ζέιν.
Δεν μπορούσα να σκεφτω καθαρά οπότε αυτόματα του γυρνάω την πλάτη χωρίς να του δώσω καμία απάντηση.
"Εε, τα ξαναβρήκα με την Μπέτυ. Την παρεξήγησα τελικά ρε συ.." Λέει λες και είναι το πιο προφανές.
Γυρνάω έτοιμη να εκραγώ αλλα το τρένο μιας και το τρένο εμφανίστηκε μπροστά μου θεώρησα καλύτερο να μπω μέσα και να μην ξαναδώ ποτε αυτο τον τρομερά εκνευριστικό αγόρι.
Z A Y N ' S P.O.V
Αφηρημένος κοιτώντας μια βιτρίνα απομακρινομαι ασυνείδητα απο την Αμι. Ημουν τόσο νευριασμένος απο το προηγούμενο σκηνικό που με το ζόρι παρατήρησα οτι το κινητο μου χτυπούσε. Το όνομα της Μπέτυ αναβοσβηνε στην οθόνη του κινητού μου.Αν και η πρώτη μου σκέψη ηταν να το κλείσω το χέρι μουασυναίσθητα πάτησε το πράσινο κουμπί.
Δεν είχα σκοπό να μιλήσω μονο να ακούσω την φωνή της. Δεν καταλαβα και πολλα αλλα το μονο σίγουρο ήταν πως έλεγε. Εχω περάσει τόσα με αυτή την κοπέλα που αποφασίζω να της δώσω την ευκαιρία να μου εξηγήσει. Κλείνω το τηλέφωνο αφού έχω κανονίσει ραντεβού μαζί της στο εμπορικό κέντρο δίπλα στα ΙΚΕΑ.
Μετά απο μια ώρα την έξω μπροστά μου. Δεν μπορω να την κοιτάξω στα μάτια πλέον.Πως καταλήξαμε έτσι...
Περνώντας μισή ώρα ακούγοντας τη να μου εξηγεί την όλη φάση αποφασίζω να μας δώσω αλλη μία ευκαιρία.
VOUS LISEZ
Η συνάντηση / the meeting
Fanfiction~ήξερα οτι η επίρρια που ειχε επάνω μου, ήταν καλώς ή κακώς μεγάλη~ ~οταν είμαι μαζί της ξεχνάω το σκοτάδι στο οποίο ανήκω~ ~όλα είχαν ξεκινήσει απο εκείνη την άκυρη συνάντηση..~