"Καλημέρα!" ποιος ειναι; μαμα;
Δεν απαντάω μονο αλλάζω πλευρό."Αμι!" Παράτα μας
"Μμ, τι θες;" Απλά άφησε με να κοιμηθώ
"Ειναι μεσημερι! Ξυπνα ρε μωρό μου να σε δω λιγο, το απόγευμα φευγω" ελα; Τι κανει λέει;
"Πας πού;" πρεπει να ακούγομαι σαν πρωταγωνιστή θρίλερ
" εχει ένα θέμα η γιαγια, και πρέπει να ανέβω στο Λονδινο"
Η γιαγια με τον κάπου Λονδίνο και η εγγονή με τη μανα Ελλάδα. Εμ..
"Τι θέμα;" ελπιζω οχι υγείας πάντος
"Αστο προς το παρόν. Ελα σήκω να σε δω λιγο"
"Καλα φύγε και θα κατέβω"
Εχω ενα πονοκέφαλο. Θεέ μου μαλλον υπια λιγο παραπανω εχθες. Ποτε δεν έπινα πολυ, ποτε δεν ειχα πονοκεφάλους.
Η αληθεια ειναι οτι εχθες θυμαμαι οτι μιληςα στον Ζέιν, είδαμε ταινια, και μετα φιλήθηκαμε. Ναι ενταξει και μετα μας γύρισε ο Νάιαλλ πίσω με το αυτοκινητο. Αλλα δεν επικεντρώνομαι εκει. Γαμωτο. Τον φίλησα. Ηταν υπέροχα. Γιατι άραγε τα πραγματα στον έρωτα να ειναι τοσο περιεργα. Ενα φιλί μονο. Εγω θα τον ηθελα δικο μου.
Για τον τροπο και την επιρροή του επανω μου, για το ποσο ελκυστικός ειναι. Γαμω. Δεν εχω ξανανιώσει ποτε ετσι..
Αποφασίζω να αφήσω τις σκέψεις μου, προς το παρόν τουλαχιστον και να σηκωθώ απο το κρεβατι.
Κατεβαινω της σκάλες γρηγορα, και πηγαίνω στο μπανιο. Αφού πλύνω τα δόντια μου και το πρόσωπο μου ανεβαίνω παλι στην σοφίτα. Στρώνω το κρεβατι μου και φοράω μια ζακετα και ενα μακρύ παντελόνι. Σιγα σιγα πρεπει να κόψω την συνήθεια του να κοιμαμαι με σορτς και τιράντακι..
..
"Αντίο, να προσεχείς. Εισαι μεγάλο κοριτσι. Θα επιστρέψω την επόμενη εβδομάδα. Σαγαπω" λέει η μαμα μου και σέρνει την βαλοτσα της μακρια
"Και εγω μαμα! Καλο ταξίδι!" Της φωνάζω και κλείνω την πορτα
Λοιπον ηταν λιγο ξαφνικό που έφυγε. Αλλη στην θεςη μου θα εκανε παρτυ που θα ειναι μονη της σπίτι για μια εβδομάδα αλλα εγω οχι. Να πανε ολα καλα θελω. Εχω να δω την γιαγια και τον κάπου μου απο κοντα αρκαιτο καιρο.. Μιλαμε μονο στο τηλεφωνο..
Εμπας περίπτωση. Σημερα θα κάτσω να διαβάσω. Πρεπει να προχωρισω λιγο την υλη.Χωρίς φροντιστιριο δεν ειναι τοσο εύκολα τα πραγματα. Αλλα κανένας απο την τάξη μου δεν πηγαίνει φροντιστιριο. Λέγομαστε και καλα το καλο τμήμα. Ολοι βοηθάμε ο ένας τον αλλο. Στα μαθήματα και μονο. Αλλα και παλι..
ESTÁS LEYENDO
Η συνάντηση / the meeting
Fanfic~ήξερα οτι η επίρρια που ειχε επάνω μου, ήταν καλώς ή κακώς μεγάλη~ ~οταν είμαι μαζί της ξεχνάω το σκοτάδι στο οποίο ανήκω~ ~όλα είχαν ξεκινήσει απο εκείνη την άκυρη συνάντηση..~