Τ Ρ Ι Α Ν Τ Α Ε Ν Α (31)

107 12 2
                                    




Sοοο, το τραγούδι απο επάνω προτείνω να το βάλετε να παίζει την ώρα που διαβάζετε αυτό το πάρτ. Πατήστε το play και νομίζω οτι θα παίζει την ώρα που διαβάζετε :)

Άλλα τραγούδια για αυτό το πάρτ :

apologize- OneRepublic

viva la vida- Coldplay

this is how you remind me- Kickelback

δεν ταιριάζουν οι στοίχοι αλλά μου αρέσει η μελωδία τους για το πάρτ :3

Αρκαιτά..

Πάμε στο κεφάλαιο μας <3


Z A Y N ' S P.O.V


Λοιπόν, μπορώ να πω ότι το τηλεφώνημά του ήταν σαν μια μπουνία στο στομάχι. Μια μεγάλη μπουνιά, που με ταρακούνησε και με έκανε να θυμηθώ. Πανικοβλήθηκα, και έφυγα κατευθείαν απο το σπίτι της. Βασικά εκείνη την ώρα το μυαλό μου είχε θολώσει. Τα περίμενα όλα απο τον Λούι, ακόμα και να έρθει στο σπίτι της.

Και αν μου την έπαιρνε; Δεν θα το άντεχα το ξέρω οτι δεν θα το άντεχα.

Έφυγα. Πήγα και ήπια. Είχα καιρό να πιώ τόσο πολύ. νομίζω κάπνισα ένα ολόκληρο πακέτο τσιγάρα. Αυτό είναι το χειρότερο. Να πιστεύεις οτι έχες ξεφύγει απο το παρελθόν αλλά εκείνο να σε κυνηγάει ακόμα.

Ήμουν χάλια εχθές βράδυ. Γύρησα αργά σπίτι. Εφτιχώς η μαμά μου κοιμόταν και δεν με είδε έτσι. Δεν είμαι άντρας εγώ. Αντί να πεισμώσω και να βρώ τι θα κάνω, πανικοβλήθηκα σαν γυναικούλα. Και λοιπόν; Μπορώ να τον αντιμετωπίσω. Είμαι μεγαλύτερος απο ότι με άφησε.

Σήμερα το πρωί δεν πήγα σχολείο. Εκτός του ότι δεν ξύπναγα, δεν άντεχα να πάω. Τσάμπα θα ήμουν εκεί κλεισμένος, αφού ήξερα οτι δεν υπήρχε περίπτωση να παρακολουθήσω μάθημα.. Έτσι σηκώθηκα αργά το απόγευμα και πήγα να γραφυώ μπόξ. Είναι μια αρκαιτά καλή σχολή μόλις 15 λεπτά μακρυά απο το σπίτι μου. Το χρειάζομαι. Είτε για να ξεσπάω είτε για να μπορώ να τον αντιμετοπήσω αργότερα..

Για την ακρίβεια, σε λίγο πρέπει να φύγω για να πάω στην προπόνηση.. Γαμώτο πρέπει να μιλήσω στον Νάιαλλ. Δεν θα μπορέσω να το αντιμετοπήσω μόνο μου. Την τελευταία φορά που το έκανα είδα τα αποτελέσματα..

Αρκαιτά.

κλείνω το λευκό ημερολόγιο και το τοποθετώ ώς γνωστόν στο τρίτο συρτάρι της συρταργιέρας μου. Αρπάζω τον σάκο μου και βγάζω έξω το τηλέφωνό μου. 3 αναπάντητες κλήσεις απο τον Χάρρυ και άλλες 2 απο τον Νάιαλλ. Πατάω το κουμπί κλήση στο όνομα του Νάιαλλ και περιμένω να απαντήσει

Η συνάντηση / the meetingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin