Δ Ε Κ Α Ο Κ Τ Ω (18)

141 14 4
                                    

Λοιποοον , καινούργιο καιφάλαιοο. Προτού ομως το διαβαςετε θελω να κανω κάποιες επιςημανςεις.
1) βρησκομαστε στην Ελλαδα, στην Αθήνα.Δεν εχει γινει σαφές οποτε ειπα να το ξεκαθαρίσω
2) Ο Ζέιν είναι ίσα με την Άμι, ο Χάρρυ πρωτοετής και ο Νάιλλ δευτεροετής.
Ελπιζω να ξεκαθάρισα ενα δυο πραγματάκια:(
Καλη ανάγνωση❤️

Ο ήχος απο το ξυπνιτηρι τρυπώνει σιγα σιγα στα αυτιά μου. Ειναι οτι πιο ενοχλητικό σε ολη την ημέρα. Συνήθως τοποθετώ το κινητο μου μακρια απο το κρεβατι μου για να αναγκαστώ να σηκωθώ απο το κρεβατι για να σταματήσω αυτον τον άθλιο ήχο. Πετυχαίνει.. Χρονια τωρα.

Αφού κλείσω το ξυπνητιρι μου κατεβαινω στον κατω όροφο για να καμω ενα κρύο ντούζ. Μεχρι να ζεσταθεί το νερο, πηγαίνω στην κρεβατοκάμαρα της μαμάς μου. Δεν ειναι μεσα. Δεν θα ηταν βεβαια. Εχει φύγει για την δουλεια απο τις 7 το πρωι.

Επιστρφω στο μπανιο, και αφού πετάξω τα ρούχα μου στο καλάθι με τα άπλυτα μπαίνω μεσα στην μπανιέρα. Το δροσερό νερο εχει μια διεγερτική δράση επανω και το λατρευω αυτο. Αφού ξεπληθώ φοράω το μπουρνούζι και τις παντόφλες μου και ανεβαίνω στην σοφίτα μου

Η ωρα ειναι μόλις 10. Η Σαγιέν ειναι άνθρωπος που δεν αργεί ποτέ πραγμα το οποίο συμαινει οτι εχω μια ώρα στην διάθεση μου να κανω οτι θελω.

Δεν θέλω σε καμια περίπτωση να επιστεψουν οι καταςτραμένες σκέψεις μου. Τι μπορω να κανω για αυτο; Να μαζέψω την σοφίτα, και να βάλω την μουσικη στην διαπασόν.

Ετσι επιλέγω το αγαπημένο μου πλέιλιστ, και πατάω το κουμπί για να μεταδοθεί η μουσικη απο τα ηχεία μου.

Αφού τοποθετήσω τα 4 πεταμένα ζευγάρια παπουτσια στην παπούτσοθηκη, διπλώνω τα πεταμένα ρούχα, και τακτοποιήσω τον σάκο που ειχα πάρει στον αδερφό μου κοιτάζω την ωρα στο κινητο μου. Εχω αλλα 15 περίπου λεπτα.

Δεν επιλέγω να φτιάξω καφέ ή κατι τετοιο γιατι ξέρω οτι θα πιούμε εναν με την Σαγιέν, οποτε ντύνομαι με ενα απλο τζίν, ενα μαύρο φούτερ και φοράω και τα αγαπημένα μου adidas superstar. Χτενίζω τα μαλλιά μου, και βουτάω την τσάντα μου. Εχω χρήματα στο πορτοφόλι μου, το κινητο μου μεσα και γυαλιά ηλίου. Έτοιμη.

Κατεβαινω της σκάλες για να φτάσω στο ισόγειο. Αφήνω την τσάντα μου στην τραπεζαρία, αφού παρατήρησα ενα σημείωμα πανω στην πορτα

Κοριτσάκι μου εφυγα πρωι. Σου εχω χρήματα για τα ψώνια στην κουζινα. Να μου τηλεφωνησεις οποτε μπορέσεις. Σε αγαπαω μην το ξεχάσεις ποτε αυτο.
Η μαμα :)

Η συνάντηση / the meetingDonde viven las historias. Descúbrelo ahora