"Ευχαριστώ" λέω στην αεροσυνοδό που μου δίνει τον δίσκο με το γεύμα μου
Μου χαμογελάει και ανοίγω το τραπεζακι μπροστα μου. Μακαρόνια με κρέμα γάλακτος και μανιτάρια. Ενταξει είμαι πολύ τυχερή για να μου πέσει τέτοιο φαγητο.
Το τρώω σχετικά γρηγορα, και κουρνιάζω στο παράθυρο δίπλα μου, απολαμβάνοντας το προνόμιο μου να ταξιδεύω μεσημερι.
Οταν προσγηωθούμε, πρέπει να πάω στον Νάιαλλ. Μου υποσχέθηκε πως θα βρίσκονται και οι 4 εκεί, για να κουβεντιάσουμε να και αποφασίσουμε τι θα κάνουμε με τον Λούι.
Τρόμαξα τόσο πολύ εχθες. Δεν ξερω, αλλα φοβόμουν οτι ξέρει ακριβως που είμαι και οτι με παρακολουθούσε. Ειναι τρέλα μου το ξέρω, αλλα φοβήθηκα. Πρέπει να τελειώνουμε σύντομα με αυτη την ιστορια.
Απο την άλλη όμως, τον εχω δει να μιλάει με τον Λιαμ, αν ήταν αυτος. Έχω καποια στοιχεία που θα μπορούσαν να αποδείξουν οτι μίλαγε με τον 'δικο' μας Λούι, όπως οτι είπε το ονομά του, και το ότι μισεί τον Ζέιν οπότε θα μπορούσε να θελει το κακό του. Αλλα απο την άλλη εμένα; Θα με έβαζε σε κίνδυνο;
Βασικα δεν τον αναγνωρίζω τον τελευταίους μήνες οπότε δεν μπορω να το αποκλείσω. Δεν ξέρω κατα πόσο θα μπορούσε να μας βοηθήσει ή να μας δυσκολέψει αυτο. Σίγουρα όμως είναι ένα στοιχείο, που πρέπει να πω στα παιδιά..
Παντός, ποιος να μου το έλεγε.. Γνώρισα τον Ζέιν περίπου 3 μηνες πρίν, εντελώς τυχαία, και σε καμια περίπτωση δεν περίμενα ούτε να τον ερωτευτώ, ούτε να φτιάξουμε μια παρέα εμεις οι δύο, ο αδερφός μου, ο κολλητός του και μια φιλη μου που προεκειψε κολλητή μου.. Ειναι τρελό, αλλα ωραίο τρελό.. Ειναι όπως εύκολα αλλάζει η νύχτα.
"Αμούλα μου ξύπνα, προσγηωνόμαστε" ποιος σου είπε οτι κοιμάμαι μαμά;
"Ειμαι ξύπνια" της λέω και κατεβάζω κάτω τα πόδια μου, βάζοντας τα παπούτσια μου και την ζώνη μου.
"Μαμά, θα με πάς στον Νάιαλλ μετά εντάξει;" Την ενημερώνω
"Τι λές Αμι; Μόλις γυρησαμε απο το ταξίδι!"
"Μαμά, αύριο είναι Σάββατο, και θέλω να μιλήσω για κάτι σοβαρό με τον αδερφό μου" της δίνω εξηγήσεις. Αυτο μου έλειπε. Να μην με αφήσει..
"Και ποιού άλλοι θα είναι εκει;" Καλό στοιχείο να το ρωτάει αυτο. Συμαινει οτι σκέφτεται να με αφήσει. Καλα πάμε..
"Εγω, ο Νάιαλλ, ο Ζέιν, η Σαγιέν και ο Χάρρυ" της λέω απλά
"Τι δουλεία έχετε όλοι αυτοί μαζι; Και τι είναι όλα αυτά τα πάρε δώσε με τον Ζέιν; Η Σαγιέν τί σχεση έχει με αυτούς;" Πω μαμά, είσαι ειληκρινα περίεργη
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Η συνάντηση / the meeting
Hayran Kurgu~ήξερα οτι η επίρρια που ειχε επάνω μου, ήταν καλώς ή κακώς μεγάλη~ ~οταν είμαι μαζί της ξεχνάω το σκοτάδι στο οποίο ανήκω~ ~όλα είχαν ξεκινήσει απο εκείνη την άκυρη συνάντηση..~