"Λούι;"λέει η Σαγιέν, και αυτος γυρίζει να την κοιτάξει."Σάι;" Λέει έκπληκτα. Ευτηχως Θεέ μου, δεν πέσαμε έξω τουλάχιστον σε αυτο το σημείο..
Θέλω να ελπιζω ότι θα πάνε όλα καλα.
"Τι κάνεις; Θεέ μου πόσο καιρό έχω να σε δω;" Μιλάει στα αγγλικά η Σαγιέν ακολουθώντας το πλάνο μας κατα γράμμα
"Απο το καλοκαίρι.. Τότε που έφυγες.. Ήταν πολυ απότομο" τον ακουω να της λέει και νιώθω τα χέρια του Νάιαλλ απο δίπλα μου να γίνονται μπουνιές..
Αυτο που μου αρέσει στην παρέα μας, ειναι οτι πότε μιλάμε την μια γλώσσα πότε την αλλη. Αγγλικά - Ελληνικα όλη την ωρα.
"Ξέρω.. Εκανα καιρό να σε ξεχάσω.. Και δεν είμαι σιγουρη αν τα έχω καταφέρει" ακούω την κολλητή μου να ψεύδεται.
"Εγώ πάντος δεν τα έχω καταφέρει σίγουρα. Γαμω." Την πλησιάζει και της πιάνει το χέρι
"Ηρεμα, θα τον αποφύγει" προσπαθώ να καθησυχάσω τον αδερφό μου που έχει κοκκινίσει απο τον θυμό του
"Πώς και είσαι εσύ Ελλάδα;" Η Σαγιέν απομακρίνεται απο τον Λούι και κάθεται μια θέση πιο κει
"Δουλειές. Και ανοιχτοί λογαριασμοί" κόπανε.
"Έτοιμοι" ψιθυρίζει ο Χάρρυ.
Στο άκουσμα του μπαίνουμε στις θέσεις μας στο αυτοκινητο. Καθόμαστε στο πίσω κάθισμα εγω με τον Ζέιν, και ο Χάρρυ οδηγεί, μέχρι να φτάσει το αυτοκινητο ακριβως μπροστα απο το παγκάκι που κάθεται η Σάι με τον Λούι.
Ακούγεται ένας περίεργος ήχος απο τα λάστιχα που τσαπατσούλικα σταματούν. Αμέσως κατεβαίνουμε απο το αυτοκινητο και οι τέσσερις μας.
"Λούι! Τι έκπληξη!" Ειρωνεύεται ο Ζέιν ενώ στέκεται μπροστα απο το αυτοκινητο
"Ζέιν.. Εμ, Σαγιέν, αυ_αυτος είναι ο_ ένας γνωστός!" Βιάζεται να ξεκαθαρίσει λέγοντας ψέματα ο Λούι.
Αν καταλαβαίνω καλά ντρέπεται;
"Λοιπόν Λούι, έφερες μαζί και την γκόμενα; Γιατι; Για να σε χορτάσει να απειλείς κόσμο;" λέει ο Ζέιν ακριβως τα λόγια του.
"Σκάσε!" Του φωνάζει ο Λούι
"Εμ, Λούι τι λέει ο νεαρός;" Έτσι Σάι
STAI LEGGENDO
Η συνάντηση / the meeting
Fanfiction~ήξερα οτι η επίρρια που ειχε επάνω μου, ήταν καλώς ή κακώς μεγάλη~ ~οταν είμαι μαζί της ξεχνάω το σκοτάδι στο οποίο ανήκω~ ~όλα είχαν ξεκινήσει απο εκείνη την άκυρη συνάντηση..~