Π Ε Ν Η Ν Τ Α Τ Ε Σ Σ Ε Ρ Α (54)

133 7 0
                                    

                   ΙΟΥΛΙΟΣ

Η Ιταλία είναι μία υπέροχη χώρα. Εχει υπέροχες θάλασσες τοπία, αλλα το σημαντικότερο; Παγωτό. Έχω φάει αρκαιτο παγωτό έχοντας στην παρέα μου μια έγκυο. Λοιπον ναι. Ευχαριστιέμαι όσο τιποτα αύτες τις διακοπές! Έχω τελειώσει με το ανχος των εξαιρέσεων, και απλά περιμενω πότε θα αναρτηθούν τα αποτελέσματα του πανεπιστημίου που θέλω εγω και ο Ζέιν. Και η Σαγιέν περιμένει τα αποτελέσματα απο την σχολή της. Ποια σχολή; Η Σαγιέν με τον Νάιαλλ θέλουν να μετακομίσουν στο LA. Οι γονείς της έχουν ένα σπιτι εκει και τους υποσχέθηκαν οτι θα τους το παραχωρήσουν. Για να ξεκινήσουν εκεί την ζωή τους με την Μπέμπα, που αναμένεται να γεννηθεί στα τέλη του Αυγούστου. Ο Χάρρυ, ακόμα δεν μας έχει μιλήσει για την κοπέλα του. Φαίνεται όμως πολυ ευτυχισμένος μαζί της. Μετά την Ιταλία θα πετάξει για Αγγλία, γιατί λέει έχει μια πρόταση να δουλέψει σε έναν εκδοτικό οικο για πρακτική.. 'Θα παρακολουθώ την σχολή μου μέσω ον-λάιν μαθημάτων' λέει..

"Πάμε για πίτσα!" Τσιρίζει η Σαγιέν τραβώντας την προσοχή μου.

"Πάμε πρώτα στο ξενοδοχειο για μπάνιο και μετά. Να κανουμε και μια βόλτα το βράδυ στην πόλη!" Προτείνω. Δεν θα άντεχα στην ιδέα του να μείνω με τα αλάτια της θάλασσας επάνω μου

"Εντάξει. Πάμε;" Λέει ενώ χαϊδεύει την κοιλιά της. Ναι είναι πλέον πολυ φουσκωμένη

"Πάμε" λέει ο Χάρρυ απο δίπλα μου.

"Μωρό μου είναι όλα μαζεμένα;" Ρωτάω τον Ζέιν πέρνοντας στα χέρια μου το σακίδιο θαλάσσης μας

"Ναι απλά δώσε μου την μπλούζα μου και τα κλειδιά του αυτοκινήτου" μου λέει καθώς του δίνω τα αντικείμενα.

"Μπορώ και εγω να οδηγήσω!"προτείνω. Τώρα που το πήρα το δίπλωμα ποιός με πιάνει!

"Άστο προς το παρόν αγάπη" μου κάνει νόημα να τον ακολουθήσω καθως πηγαίνουμε στο νοικιασμένο μας αυτοκινητο.

Ενω οι άλλοι έχουν ήδη φύγει με τα αυτοκίνητά τους, ανοίγω την μαύρη πόρτα και μπάινω μέσα στο αυτοκίνητο μας κουμπώνοντας την ζωη μου, και ο Ζέιν βάζει μπρος την μηχανή. Με το χέρι του αλλάζει ταχύτητα και στην υπόλοιπη διαδρομή ξεκουράζει το χέρι του στον μηρό μου. Απο όσο θυμάμαι δηλαδη..

"ειι.. ειι ξύπνα" νιωθω ένα χέρι να χαϊδεύει και να φιλάει το μάγουλο μου

Η συνάντηση / the meetingDonde viven las historias. Descúbrelo ahora