Ε Ι Κ Ο Σ Ι (20)

134 12 0
                                    

A M I ' S P.O.V

"Κατέβα αγάπη μου ήρθε η Σάι" φωνάζει η μητέρα απο απο το ισόγειο

"Τωρα ειμαι σχεδόν έτοιμη!" Απαντάω γρηγορα.

Δεν θα χρειαστώ πολλα πράγματα μεσα στην τσάντα μου. Εβαλα μόνο ενα τετράδιο και την μικρή Μπορντό κασετίνα μου.

Αλλη μια χρονια ανοίγεται μπροστα μου. Όπως παντα εχω βάλει στόχους και θα κανω τα πάντα να τους πετύχω. Εχω χτίσει μια ισχυρή πανοπλία.

Κλείνω το φερμουάρ της τσάντας μου και αρχίζω να κατεβαινω τα σκαλιά.

"Καλημερα!" Απευθύνομαι στις δυο γυναίκες μπροστα μου

"Αντε ρε παμε γιατι θα αργήσουμε!!" λεει η Σαγιέν κοιτώντας το μπεζ μεγάλο ρολόι της.

"Εχουμε άπλετο χρόνο ακομα και το ξερεις.. Εμπας περίπτωση παμε!" Λεω με την σειρά μου

Αποχερετω την μαμα μου με μια αγκαλιά και κλείνω την πορτα πισω μου.

"Λοιπον, έτοιμη;" Με ρωτάει η κολλητή μου

"Ναι ειμαι μια χαρά!" Ανασηκώνω τους ώμους μου

"Εισαι απίστευτη. Και πολυ δυνατή. Δεν θα μπορουςα να βάλω τετοια ταξη στην ζωη μου μόλις σε μια εβδομάδα με τιποτα!!"

"Σιγα ρε. Οτι εγινε εγινε. Εμαθα να κοιτώ μπροστα! "

Ακουω το τηλεφωνο μου να δονειτε. Βλεπω την Σάι να μου κανει νόημα να το σηκώσω. Το όνομα του Νι αναβοσβήνει στην οθόνη. Πατάω το κουμπί αποδοχή και τοποθετώ το κινητο στο αυτί μου

"Καλη χρονια μικρή μου!! Να πανε όλα καλα!!" Τσιριζει ο αδελφός μου.

"Ευχαριστω!! Εσυ ποτε ξανα ξεκινάς με την σχολή;;"

"Σε κανα μήνα!!"

"Οκ, κλείνω. Έφτασα στο σχολειο. Γειαα" λεω και κλείνω την γραμμή

"Ειναι τόσο καλός" λεέι η Σαγιέν με ενα τεράστιο χαμόγελο στο στομα της.

Περνάμε απο την μεγάλη πορτα του σχολείου μας και καταυθηνομαστε γρηγορα προς το προαύλιο.

Βλεπω πολλες γνώριμες φάτσες, και πολλες άγνωστες. Πρωτάκια, δεύτερακια και τριτάκια.

Η Σάι μου κανει νόημα να κάτσουμε σε ενα παγκάκι. Το γνωστο δικό μας παγκάκι. Δεν αρρνουμε και κατευθύνομαι προς τα εκει.

Αντικρίζω ομως, αρκαιτα αγορια να περιτριγιζουν κάποιον. Δεν μπορω να τον διακρίνω.

Η συνάντηση / the meetingOnde histórias criam vida. Descubra agora