Svar Q&A

343 21 2
                                    

Ariana:

Vad tycker du om Oscar?

Jag känner honom inte så jätteväl, men han är charmig och ser bra ut. Verkar dessutom vara en ödmjuk och fin kille, skulle verkligen vilja lära känna honom bättre.

Får han dig att känna något speciellt?

Kanske det...

Är det något speciellt med Oscar eller hur kommer det sig att du la hans namn på minnet?

Med ett sådant leende är det svårt att glömma bort honom, han lägger sig på minnet helt enkelt.

Vad tycker du om Ryan?

Jag vet inte riktigt, har inte ägnat jättemycket tid åt honom. Förrän nu på lunchen då. Men han är väldigt attraktiv, det är en sak som är säker.

Vad har du för relation till James?

James är min närmsta kompis, jag har inte så många tjejkompisar längre så umgås mest med killar. Dock är James som en tjejkompis eftersom han är gay haha. James är den personen som jag lägger mest tillit på, har berättat mycket för honom, men har inte öppnat upp mig för honom så mycket som jag kanske borde..

Är du kär i någon, isåfall vem?

Det vill jag inte berätta för någon jag inte känner och alltså inte har något förtroende till.

Oscar:

Vad tycker du om Ariana?

Hon är vacker och har en speciell utstrålning. Får även en känsla av att hon är lite mystisk, något som får mig att vilja lära känna henne ännu bättre.

Gillar du Ariana på det sättet?

Om du menar som att vara kär, så nej. Jag känner henne inte tillräckligt väl för att kunna ha sådana känslor för henne. Men jag tror att det är känslor som skulle kunna växa fram från min sida om hon öppnade upp sig för mig och jag lärde känna henne bättre. Men det kommer aldrig hända eftersom hon är känd och jag är ingen speciell.

Vad tycker du om att Felix inte är med?

Det är såklart skittråkigt att Felix inte är med på turnén, jag tänker ofta på hur annorlunda allt hade varit om han hade varit med. Men samtidigt kan det vara skönt att komma till en främmande plats med främmande människor runt omkring en, som en nystart där man lär känna nya personer. Så jag antar att allt har sina för- och nackdelar.

Hur mycket saknar du Felix?

Jättemycket. Saknaden tynger ner mig ibland, men jag försöker att inte tänka på det alltför mycket.

Ryan:

Hur kände du dig när Ariana kom och satte sig vid ert bord?

Holy. Shit. Så kände jag. På ett positivt sätt såklart.

Vad tycker du om Oscar?

Oscar är jätteskön, vi har klickat bra. Vi har ju samma humor och delar samma intressen, jag ser fram emot att uppleva den här turnén med Oscar vid min sida.

Skulle du vilja kyssa Ariana?

Ja, utan tvekan. Hon är ju skitsnygg, en solklar 10:a.

Felix:

Vad tycker du om att Oscar kom med och inte du?

Det är jättetråkigt, speciellt eftersom att Oscar och jag gick in för att göra det tillsammans. Men allt blir inte alltid som man vill här i livet...

Är du arg på Oscar eller glad för hans skull?

Jag är glad för Oscar's skull, han är så förtjänt det här efter all tid han har lagt ner på dansen. Att jag inte kom med på turnén är inte Oscar's fel och därför skulle jag aldrig kunna bli arg på honom över det.

Hur går det för dig och Vendela?

Det funkar, vi har båda dock mycket i tankarna just nu eftersom vi börjar tänka på våra framtider. Vi får väl se hur saker utvecklar sig helt enkelt...

Hur mycket saknar du Oscar?

Otroligt mycket, Stockholm är inte alls samma sak utan hans närvaro. När jag tänker på att det är ungefär ett år kvar tills han kommer hem till Sverige igen mår jag jättedåligt, det är dock något jag aldrig skulle berätta för honom. Jag vill inte att han ska få dåligt samvete över att han åkte iväg och lämnade mig här.

Vem är du med nu när Oscar är borta?

Vendela, när vi båda är lediga såklart. Annars åker jag till morsan och farsan och umgås med dem, det är alltid kul. Dock så jobbar jag ganska mycket just nu för att tjäna ihop pengar, så jag får inte jättemycket tid över för att umgås med kompisar.

Känner du någon Oscar Molander och/eller Omar Rudberg?

Nej, vilka är det?

Jag:

Kan du läsa tankar? Ville ha en Q&A imorse när jag hade läst kapitlet <3

Hahah, who knows ;)

Hur kan du va så bra??!!

Åh tack, vad glad jag blir! Säger bara en sak: övning ger färdighet, hur tråkigt det än låter haha.

Kommer Felix vara med något mer i novellen?

Jaa, Felix kommer vara med några enstaka kapitel i den här novellen. Har dock börjat fundera på att skriva en novell vid sidan om denna som handlar om Felix och hans liv i Stockholm i den här novellen. Detta beror dock helt på hur mycket inspiration och tid jag har och är än så länge bara en tanke jag har..

Kommer Omar och/eller Ogge vara med något?

Nej det har jag inte tänkt, men vem vet om de kanske dyker upp längre fram... :)

--------

Råkade radera hela kapitlet så fick sätta mig och skriva om alla svar igen, hahah så klantigt! :(


Dance for you [o.e]Where stories live. Discover now