Bölüm 21

73.9K 1.9K 87
                                    

Sabah gözlerimi omzumda hissettiğim yumuşaklık ve ıslaklıkla açtım.Yan tarafıma baktığımda Jiyan belli bir çizgi dahilinde omzuma öpücükler konduruyordu.Bu beni huylandırıyordu ama sesimi çıkarmayıp onu izlemeye karar verdim.Benim uyandığımın farkında değildi henüz.Saçları dağılmış bağımsızlığını ilan etmiş gibi duruyordu.Tabi bu görüntü benim için dünyanın en güzel görüntüsü diyebilirdim.Ellimi saçlarının içine daldırıp karıştırdığımda dudakları omzumda öper bir haldeyken bana bakmaya başlamıştı.
"Günaydın sevgilim."
"Günaydın aşkım."
Dudakları omzumdayken konuşmuştu ve bu da beni huylandırmıştı.Bu sefer dayanamayıp kıkırdadım.
"Neye gülüyorsun sevgilim?"
"Dudakların omzumdayken konuştun ya huylandım biraz ona sevgilim."
"Ya demek huylanıyorsun o zaman devam ediyim ben." Diyerek dudaklarını omzumda kollarımda oynatmaya başladı.Ilk başta kendimi durdurmuştum ama daha fazla dayanamayıp kahkaha atmaya başladım.Benim halimi gören Jiyan da benimle birlikte gülüyordu.Biraz daha gülüştükten sonra yataktan kalkmaya yeltendim ama Jiyan kolumdan tutup kalkmamı engelledi.
"Biraz daha böyle kalalım."
"Bu gidişle biz hiç kalkamayız ama."
"Bana uyar sevgilim."
"Bana uymaz ama hadi kalk.Kahvaltı yapıcaz sonra da dışarı çıkıp gezelim biraz."
"Hayır birazcık daha."
"Mızmızlanma hadii."
"Off tamam kalkalım bakalım."
Jiyanı ikna etmenin mutluluğuyla yataktan kalktım.Ama kalkar kalkmaz pişman oldum.Çünkü çıplaktım.Ayakta durmuş ne yapacağımı bilemezken sırtıma değen serinlikle ürpermiştim.Omuzlarıma baktığımda Jiyanın gömleğini gördüm.
"Teşekkür ederim."diye mırıldanıp koşar adımlarla banyoya girdim.

Banyonun ardından üzerime rahat bir şeyler giyip aşağıya indim.Mutfağa girdiğim de karşılaştığım manzara kalp krizi geçirmeme neden olacak cinstendi.Islak saçlarından duş aldığı belli olan,altına giydiği gri eşofmanı,üstü çıplak olan ve domates doğrarken gerilen muhteşem kaslarıyla bir Jiyan beni karşılamıştı.Görüntüsü içimde bir şeyleri harekete geçirmeye başlamıştı.Aklıma üşüşen düşünceleri dağıtmak için kafamı sağa sola salladım.
"Beni niye beklemedin aşkım birlikte hazırlardık."
"Bugünlük benden olsun sen otur beni izle birtanem."
"Madem öyle memnuniyetle izlerim aşkım." Dedim gülerek.

Jiyanın hazırladığı kahvaltı sofrası müthişti.Böyle becerilerinin olduğunu bilmiyordum.Gerçi koskoca ağa tutupta sofra hazırlayacak değildi.Ama bana özel hazırlaması ince bir davranıştı.
Bol kahkahalı bir kahvaltının ardından şimdi dışarı çıkacaktık.
"Hazır mısın hayatım?"
"Hazırım aşkım çıkalım."
Aynada son kez görüntüme bakıp Jiyanın yanına indim.Yanağına öpücük kondurdum ve dışarı çıktık.

"Çok güzel bi gündü sevgilim.Arayı açmadan tekrarlayalım."
"Evet güzel bi gündü.Tekrarlarız tabi güzelim sen yeter ki iste." 
  Eve gelmiş yorgunluktan koltuğa yığılıp kalmıştık.Ama bu yorgunluk tatlı bir yorgunluktu.Sevdiğim adamla baş başa istediğimiz kadar gezmiş eğlenmiştik.Her şey rüya gibiydi çok güzeldi şükür.İlişkimiz sorunsuz ilerliyordu.Allah'ın izniyle yakında bebek haberini de alırız inşallah.O zaman küçük ailemiz tamamlanmış olup bizden mutlusu olmazdı.
"Seni seviyorum sevgilim."
"Ben de seni seviyorum sevgilim."
"Bebeğimiz olur dimi aşkım?"
"O nerden çıktı aşkım şimdi?"
"Bilmiyorum öyle aklıma geldi işte."
"Sen bunları düşünme benim güzel karım Allah izin verirse olur inşallah."
"Aşiret erkek çocuğu istiyor ya sende öyle mi düşünüyosun?"
"Sağlıklı olsun da kız erkek farketmez hayatım."
  Bu konuda korkularım vardı.Eğer kızımız olur da kuma getirirse diye ama düşüncelerini öğrenince içime su serpilmişti.Her şeyiyle seviyordum bu adamı,bana ait olmasını,ona ait olmayı her şeyi seviyordum.Gözlerim dudaklarına değince bi sıcak basmıştı.Gözlerimi gözlerine çevirdiğimde bu sefer onun benim dudaklarıma baktığını gördüm.Yavaşça dudaklarına yaklaşmaya başladım ve sıcak dudaklarının tadına baktım.Beni benden alan öpüşü gittikçe alevlenmeye başladığında sonunun nerede biteceğini anlamıştım.Ama hiçbir şey düşünmemeye çalışarak anın tadını çıkarmaya karar verdim.

-

Arkadaşlar ben geldim.Biliyorum uzun bir zaman oldu.Kızanlarınız olabilir haklı olarak hepsinden özür dilerim.Bölüm kısa oldu ama bu kadar yazabildim şimdilik.Multimedia resim isteyen arkadaslara gelsin hayalinizde bir seyler canlansin.Bu sefer arayi açmadan yeni bölümü hemen yayınlamaya çalışacağım.Umarım hoşunuza gider keyifle okursunuz.☺

BERDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin