Bölüm 8

129K 3.2K 627
                                    

Avluya indiğimde herkesin masa da olduğunu gördüm ve günaydın diyerek yerime-kocamın-yanına oturdum.Benim gelmemle Mustafa babam afiyet olsun diyerek kahvaltıyı başlattı.Sessiz geçen kahvaltının sonunda Jiyan müsaade isteyerek işe gitmek için ayaklanınca bende hemen peşinden kalktım ve onu kapıya kadar geçirdim.Kapıdan çıkarken nedense içim onu öpme isteğiyle dolup taşmıştı.Cesaretimi toplayıp yanağına doğru uzandığımda oda kafasını bana çevirince olanlar oldu.Ne mi oldu?Ben tam yanağını öpecekken başını çevirmesiyle dudaklarından öpmüş oldum.Yani biz ÖPÜŞTÜK.B-İ-Z-Ö-P-Ü-Ş-T-Ü-K.Tamam belki yanlışlıkla olmuş olabilir ama sonuçta öpüştük.Anın şokundan sıyrılıp kimseye bakmamaya özen göstererek hemen odama koştum.Odaya girip kapıyı kapattım ve yaslandım.Kalbim delicesine çarpıyordu.Allah'ım bu nasıl bir heyecan nasıl utanç verici bir durumdu.Koca avluda herkesin içinde rezil olduk ya inanamıyorum.Umarım bir an önce unuturlar yoksa ben onlara eskisi gibi rahat davranamam.

Kapının arkasından çeekilip yatağa oturdum ve telefonumu elime aldım.Kendimi biraz önce ki olaydan dolayı kötü hissetmeye başlamıştım o yüzden annemin sesini duymamın iyi geleceğini düşünüp onu aradım.İkinci çalışın sonunda açmıştı.

"Alo kuzum." "Alo annem nasılsın çok özledim seni abimleri babamı."

"Bende seni özledim kuzum iyiyiz hepimiz hazırlıklara devam ediyoruz işte sen nasılsın kocanla aran nasıl kuzum benim."

Annemin hazırlıklar dediği;Abimle Aslının bir hafta sonra düğünlerinin olması.Aslında çifte düğün yapacaktık ama ikimizin de düğününün birimizinkinden sönük kalmaması için bir hafta arayla yapmaya karar verdik.Bizimde abimlerinde düğününün aynı güzellikte olması içindi uğraşmaları.Yarın da alışverişe çıkacaktık hem Aslı ve abim için hem de ben kıyafet alacaktım.

"Bizde iyiyiz annem kocamla da aram iyi Allah'a şükürr." Öpüşmemiz aklıma gelince yanaklarımınn yandığını hissettim ve elimle yanaklarıma soğuk yapmaya çalıştım.Aklıma daha arsız şeyler gelince hemen o düşünceleri aklımdan uzaklaştırmaya çalıştım ve anneme odaklanmaya çalıştım.

"Çok mutlu oldum kızım kocanla aranın iyi olması için sevgiyi saygıyı hep koru.Oturup kakmasını iyi bil.Yeri geldiğinde konuşmayı yeri geldiğinde de susmasını bil.Kocanla da ailesiyle de ters düşme."

"Sen beni düşünme annem ben nerede nasıl davranacağımı iyi biliyorum.Senin aklın bende kalmasın."

"Neyse annem kapatayım çok fazla tutmayım işiniz başınızdan aşkın zaten.Kendinize dikkat edin zaten yarın alışverişte görüşeceğiz.Babamlara da selam söyle ellerinizden öpüyorum hadi görüşürüz."

"Tamam yavrum bizde seni seviyoruz kendine iyi bak öpüyorum görüşürüz."

Annemle vedalaşıp telefonu kapattım ve odadan çıkıp avluya indim.

Jiyan'dan..

Mira'yı ilk gördüğümde ne yalan söyleyeyim etkilenmiştim.Kahverengi uzun saçlar,kahverengi gözler,küçük bir burun,güzel öpülesi dudaklar ve düzgün bir fizikle dikkat çekici bir kadındı.Ama güzel olması onunla evlenmek isteyeceğim anlamına gelmiyordu.Babam ilk BERDEL olacağını söylediğinde karşı çıkmıştım.Tanımadığım ve benden küçük olan biriyle evlenmek son isteyeceğim şey bile değildi.Ama şu lanet olasıca töre dedikleri şey yüzünden kardeşimin ölmesine göz yumamazdım.Bundan dolayı da mecburen evlenmeyi kabul ettim.

Mira'yı görünce aslında bu fikirlerim de biraz değişmişti.Onunla evlenmek ve uğraşmak eğlenceli olabilirdi.Düğün günü gördüğümde içimde bir yerlerin harekete geçtiğini hissettim.Çok güzel olmuştu.Tıpkı bir melek gibi.Dışı ne kadar melek gibi görünse de içi tam bir şeytan gibiydi.Bunu rahatlıkla anlamıştım.Evleneceğimizin söylendiği zaman ki surat ifadesini unutamazdım.Gözlerinde birçok duygu barındırıyordu.Hayal kırıklığı,üzüntü,sinir,en çokta nefret..

BERDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin