Bölüm 32

38.6K 1.2K 67
                                    

Dudaklarıma konulan baştan çıkarıcı ve nefes kesen öpücüklerler yeni güne gözlerimi mutlu aralamak paha biçilemez bir şeydi.Yaramaz kocam öpücüklerine devam ederken sakin kalmakta zordu.Bu yüzden bende ona uyarak öpüşlerine karşılık vermeye başladım.Başlarda normal olan öpüşmemiz tutkulu bir hal alınca durmamız gerektiğine karar verip nefes nefese bir şekilde geri çekildim.Yoksa dönüşü olmayan bir durumun içine girecektik.

"Günaydın kocaların en yakışıklısı."
"Günaydın hatunların en güzeli."

Bana ilk defa hatun demişti ve fazlasıyla da mutlu etmişti beni.Gerçi bu adamın varlığı bile beni mutlu ediyordu ki sözleri ve davranışları daha da mutlu ediyordu.

"Saat 9 da doktor kontrolüm var kalkalım yoksa geç kalacağız."
"Ama ben sana doyamadım ki biraz daha seveyim öyle kalkarız."
"Koca bebeksin yani Jiyan küçük çocuktan farkın yok hep mızmız hep mızmızsın.Ne desem hemen bir başkaldırma yani.Bir kere de -"

Daha devam edecektim ki yine o aklımı başımdan alan dudakların hapsine maruz kalmıştım.Adam bir rahat bırakmıyor ki içimden geldiği gibi azarlayım yahu!

Geri çekilmeye çalıştıkça beni daha çok kendine çekiyordu.Ve bende kendime hakim olmakta zorlanıyordum.Daha fazlasını tabi ki istiyordum ama şimdi zamanı değildi.Koluna tırnaklarımı geçirip ayrılmasını bekledim ama seslice  inleyip daha sert öpmeye başladı.Sertçe dudağını ısırdım ve Jiyan  inleyerek geri çekilince bende kendimi hemen geri çektim.

"Ne yapıyorsun kadın?"
"Bıraksaydın o zaman sende ısırmak zorunda kalmazdım."
"Yok yok sen beni iyice çileden çıkartmaya niyetlisin."
"Aa ne münasebet be uslu bir kadınım ben ithamlarınızda çok çirkin beyefendi."
"Ya öyle mi kendini uslu sanan ama ateşli kadın.Bu yaptığını normalde başka şeyler için yapıyorlar ama."
"Çok ayıp ama beni bırak diye yaptım.Neyse ne ya hem hadi bak geç kalacağız kalk hadi."

Kalkmaya niyetlenip hareket etmiştim ki kolumdan çekilince kaşlarımı çattım sinirlenmeye başlamıştım artık.Kalk geç kalacağız dedikçe adam niyeti bozuyordu be.

"Ya adam bıraksana çığlık attırıp milleti başımıza toplattıracaksın sonunda."
"Sen önce beni tahrik et yaptıklarınla sonra da öylece bırak git öyle mi canım.Yok öyle."

Bunun böyle olmayacağını anlayınca suyuna gitmeye karar verdim yoksa bu gidişle hiç çıkamayacaktık yataktan.
"Tamam hayatım bugün yataktan kalkıp hastaneye gidebilirsek söz akşam devam edeceğiz.Hem önce doktorla konuşmamız gerek diyen sen değil miydin niye şimdi sapıtıyorsun be adam."

Başta gayet güzel başlamıştım ama sonlara doğru yine kendimi tutamayıp cırlamıştım.

"Tamam tamam tutmuyorum hadi kalk gidelim görüşelim şu doktorla.Eğer birlikte olmanızda sorun yok derse elimden kaçışın yok kadın."
"Tamam hadi kalk."

Sonunda uzlaşıp yataktan çıkmayı başarabilmiştik.Banyoya gidip rutin işlerimi hallettim ve odaya geri döndüm.Ben üzerimi değiştirirken bu sefer Jiyan banyoya gitmişti.Jiyan da çok geçmeden odaya dönüp üzerini değiştirdi ve birlikte avluya indik.Annemle babam çoktan yerlerini almışlardı zaten.

"Günaydın.Anne izninizle biz çıkıyoruz hastaneye gideceğiz ya."
"Kahvaltı yapmayacak mısınız?"
"Hayır anne.Doktor tahlil felan isterse diye."
"Anladım yavrum.Tamam çıkın siz."
"Size afiyet olsun akşama görüşürüz."

Jiyanın neden akşama görüşürüz dediğini anlamamıştım.Akşama kadar doktorda kalmayacaktık ki.Kontrolü yaptırıp eve gelecektik geri.Neyse belki bir şeyler düşünmüştür diyerek boşverdim ve arabaya bindim.Benim ardımdan Jiyan da bindi ve arabayı çalıştırıp hastane yoluna koyulduk.

BERDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin