Last Chapter

14.9K 378 23
                                    

Alia P.O.V

5 tahun kemudian...

"Awak, dah pilih baju untuk dipakai esok?" aku mengajukan soalan kepadanya.

"Dah sayang..lagipun esok hari yang penting!" dia memelukku dengan erat.

"Mama, baju ni ketatlah..perlu ke kita pergi majlis kahwin Makcik Fatin dengan Pakcik Mil tu?"

"Mestilah perlu sayang, mereka tu dah sebahagian daripada keluarga kita tau." aku mencuit lembut hidung budak yang berumur 7 tahun itu.

"Awak, siaplah cepat sikit!"

"Ye la. Baiklah, Zafrin cepat bersiap tau! Kita tak naklah terlambat nanti."

"Ye papa, mama!"

Bahagia dan girang sungguh hatiku ini.Sekarang semua orang dah bahagia.Begitu juga dengan aku.

Aku dah dapat memiliki sepenuhnya hati 'encik harimau' tersebut.Hanya dia sahaja yang aku cinta dan sayang.

"Awak, cepatlah." dia menarik lenganku dengan lembut.

"Awak, saya sayangkan awak sangat-sangat!" aku mengucup lembut bibirnya.Terasa manis!

"Saya pun sayangkan awak jugak!!"

Sesungguhnya Allah S.W.T telah mengurniakan aku seorang suami yang sangat amanah dan bertanggungjawab.

'Terima kasih Ya Allah!'

"Adik, Mirza..cepatlah! Dah lambat sangat ni!" kedengaran suara abang Shafiq memanggil kami.

"Betul cakap pakcik tu! Jomlah papa!!"

"Baiklah.." sekarang ni tak ada sesiapa pun yang boleh mendekati suami aku ni! Aku sayang dia sangat-sangat!

"Jom encik harimau!" aku tersenyum girang kerana dapat bermanja dengannya.

"Ahh, awak masih guna perkataan 'harimau' tu lagi ke? Kalau saya ni encik harimau..."

"Awak puan harimau la!" usiknya.

"Hahaha, memang pon!" tercetus gelak ketawa kami berdua.

'Encik Harimau tu suami aku!'

***********The End ***********

Hai semua! Akhirnya tamat jua cerita yang saya buat ni.Seronok tak korang baca cerita ni? Kalau seronok vote la banyak-banyak sebb lpas ni saya akan menerbitkan cerita yang baru lagi.

Ia berjudul : I love you Mr.Serius & Cinta yang bertopeng

Saya masih usahakannya lagi.Terima kasih kepada peminat tegar dan pembaca cerita ini.Saya takkan lupakan jasa anda!

≧▽≦

I love you guys!!

ヽ('▽`)/♥♥♥

Encik Harimau Tu Aku Punya!Where stories live. Discover now