Kapitola 3.

2.6K 190 15
                                    

Po 5 dnech

Vyskočila jsem z postele a vřítila jsem se do koupelny. Dneska jdu s Lily a Kate nakupovat. Zjistila jsem, že rodiče Kate jsou taky kouzelníci. Lily byla u ní na návštěvě. Její rodiče nekouzlí. Lily je strašně chytrá, hodná, ohleduplná, přátelská a můžu se na ní se vším spolehnout. Kate je taky chytrá, ale né tak jako Lily. Má podobnou povahu, ale je velmi výbušná. Prostě jsme si celkem podobné. Jen jeden rozdíl tu je, já nesnáším učení. Do knihovny mě dostanete hned, ale učení... Brrr! Mám výhodu, že si vše rychle zapamatuju. Ve své staré škole jsem se neučila a přesto jsem měla samé jedničky. Já jsem akční a temperamentní, vymýšlím fórky a dělám různé naschvály lidem, které nemusím nebo když se prostě nudím. Lily s Kate mě v tom nepodporují, ale co. Vytáhla jsem ze skříně legíny a bílou košili. Vlasy jsem si nechala rozpuštěné. Když jsem byla hotová, tak jsem seběhla schody a jak velká voda jsem se objevila v kuchyni. Mia už byla vzhůru. ,, Dobré ráno An. Jak jsi se vyspala?" zeptala se mě. ,, Dobře, ale už aby jsme byly v Příčné ulici. Máš u sebe ten klíč k mému trezoru, co ti zanechal strýc?" zeptala jsem se. Kývla na souhlas a vytáhla ho z kapsy. Sedly jsme si ke stolu a začaly snídat. Mia se pak šla upravit a mohly jsme vyrazit. Hurááá!!!!

Mia schovala do kapsy přenášedlo a já jsem se začala rozhlížet. Hledala jsem Lily a Kate. Najednou se za mnou ozvalo ,, Angel!" otočila jsem se a uviděla, jak ke mě běží Lily a těsně za ní Kate. Začaly jsme skákat a objímat se. ,, Ahoj holky, tolik jste mi chyběly." ,, Vždyť jsme se neviděly pět dní..." zasmála se Kate. Jen jsem nad tím mávla rukou a pozdravila jsem jsem jejich rodiče. Potom jsem si šli ke Gringottovým vybrat peníze a hurá nakupovat. Strýček mi nechal moc peněz. Potom co jsem zjistila, že jsem kouzelnice. Mia mi dala skříňku v které byl dopis a klíč od něj. Doufám, že je strýček naživu. ,, Tak co máš mít An." zeptala se mě Mia a já jsem vytáhla dopis:

1.- Tři jednobarevné pracovní hábity (černé)
2.- Jeden zimní plášť (černý)
3.- Jednu špičatou čapku (černou)
4.- Příručka kouzelných slov a zaklínadel (1.ročník)
5.- Dějiny čar a kouzel
6.- Teorie kouzelného umění
7.- Úvod do přeměňování
8.- Tisíc kouzelných hub a rostlin
9.- Kouzelné odvary a lektvary
10.- Fantastická zvířata a kde je najít
11.- Černá magie - příručka sebeobrany
12.- 1. hůlku
13.- 1. Kotlík (cínový, standartní velikost 2)
14.- 1. Sada křišťálových lahviček
15.- 1. Mosazné váhy
Žáci si s sebou mohou rovněž přivést sovu NEBO kočku NEBO žábu.

,, Páni, to je věcí. Asi začneme s učebnicemi ne?" zeptala jsem se Mii. Ta mi kývla na souhlas a tak jsme šly, najít obchod s učebnicemi. Když jsme zaplatily, vydaly jsme se postupně pro hábity, kotlík, lahvičky, váhy... Nakonec jsme si nechaly, hůlky. Zahlédla jsem Lily, tak jsem na ní zamávala a šly jsme společně. Najednou jsem ale uviděla obchod, s ptákovinama. Stáhla jsem Miu a Lily k němu. Otevřela jsem dveře a moje oči se rozzářily. Všemožné věci tu byly. Zašla jsem za prodavačem a ten mi doporučil různé bomby hnojůvky, mizící inkoust a samoopravovací brky. Prostě nádhera. Mia jen zavrtěla hlavou a Lily se ušklíbla. Měla jsem vybraný věci a už jsem chtěla jít platit, jenže najednou mi někdo vše vyrazil z ruky. ,, Hej! Co blbnete?" zakřičela jsem na dva kluky. Jeden měl brýle a hnědé vlasy a druhý měl vlasy černé a bouřkové oči. Ti se začali smát a utekli pryč. No počkejte, za to zaplatíte. Sesbírala jsem věci a zaplatila. Prodavač na mě mrknul a promluvil. ,, Viděl jsem co se stalo, nenech si to líbit. Tahle bombička exploduje tehdy, až budeš chtít. Cesta je dlouhá, pokud víš, co tím myslím." ,,Moc vám děkuji, myslím, že už mám plán. Nashle." otočila jsem se a zašklebila jsem se na Miu s Lily. ,,Tak a teď můžeme jít pro hůlky." zavelela jsem a vydali jsem se k Ollivanderovi.

,, Dobrý den." řekly jsme s Lily. Mia šla něco zařídit, tak jsme byly samy. Najednou se nad námi objevil pán na žebříku. ,, A dobrý den, jdete si pro hůlky. Tak začneme s vámi slečno." otočil se na Lily a podal jí jednu hůlku. Nepodařilo se, tak to zkoušeli znovu a znovu, než hůlka padla. Když Lily zaplatila, byla řada na mně. ,, Tady máte, borovicové dřevo, blána z dračího srdce, osm palců dlouhá, nepoddajná." vzala jsem si ji a mávla jsem. Váza naproti mně explodovala. Rychle jsem ji odložila a Ollivander mi podal další. ,, Lískové dřevo, žíně z jednorožce, deset palců, celkem ohebná." mávla jsem s ní a zase se něco rozbilo. ,, Javor, fénixovo ocasní pero, jedenáct a půl palce dlouhá, neohebná." jakmile jsem jí držela v ruce, projelo mnou teplo a má ruka začala zlatavě zářit. ,, To je ona. Budete velmi dobrá kouzelnice, ale buďte opatrná." když jsem zaplatila, tak jsem za oknem viděla Miu. V ruce držela klec, v které byla krásná černá sova. Měla krásné oči. Vyběhla jsem ven a objala Miu. ,, Tohle máš ode mě. Tak co hůlka? Teď mě tak napadá, jak pojmenuješ tu sovu?" ukázala jsem Mie hůlku. Na rukojeti měla drobné javorové lístečky spojené větvičkami. Byla krásná. Mia si jí prohlédla a usmála se na mě. ,, Nevím, co třeba... Počkat, je to kluk nebo holka?" zeptala jsem se. ,, Holka." ,, Tak to bude Amálka." řekla jsem a spokojeně kývla. Potom jsem se rozloučila s Lily a přemístily jsme se s Miou domů.

Další kapitola je na světě. Omlouvám se za chyby a překlepy. Doufám, že vás to baví. :) Sara

Nazdar Poberti!  [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat