#5. BÖLÜM
YAZIYOR
Neredeyse iki hafta geçmişti. Hala zayıf bir manken olabilmiş değildim ama tam 11 kilo vermiştim. Bu yüzümü güldüren bir rakamdı. Yaptığım onca diyetle bile en fazla 10 kilo verebilmiştim ve verdiğim o kiloları da -beyinsiz Eray sağolsun- depresyona girerek iki katıyla geri almayı başarmıştım.
Şimdiyse kustuktan sonra istesemde birşey yiyemiyordum. Kusmuk tadı ağzımda kalıyor ve iştahım kapanıyordu. Sadece sıvı alıyordum ve okuldan eve gelir gelmez uyuyordum. Genelde guruldayan karnım artık çok daha fazla kez gurulduyordu ama bu pek umurumda olmuyordu. Ayrıca şu aralar boğazım da ağrıyordu. Sürekli yediklerimi çıkardığım için olsa gerek tahriş olmuştu. Ha bir de göz altlarım çok uyumaktan sürekli şişiyordu. Ama o da çok sorun teşkil etmiyordu.
Bugün günlerden Pazar'dı. Ölmek için güzel bir gün diye geçirdim içimden. O okuduğum blog ruhuma işlemişti sanki. Günün her saati okuduğum yazılar, satırlar, kelimeler beynimde dört dönüyordu.
Bilgisayarı açarak artık benim favorim olan sayfaya giriş yaptım. Ne zamandır girmiyordum. Okuldan sonra o kadar yoruluyordum ki uyumaktan vakit bulamıyordum. Şu aralar fazla yorulmaya başlamıştım.
Bölüm okumadan önce yazarın sayfasına girdim ve mesajıma cevap yazmış mı diye baktım. Hayır yazmamıştı.
Pekala, o zaman bende rahatsız etmeye devam edecektim onu. Ta ki cevap verene kadar.
-Selam.
Çevrim içi olduğu görünüyordu. Öyleyse neden cevap vermiyordu.
-Cevap versene.
Tekrar cevap vermeyince sinirlenerek elimi tuşlarda gezdirdim.
- Sadece tanışmak istiyorum. Cevap versen ölmezsin!
Yine cevap vermeyince hırsla yine yazdım.
- Cevap ver!
- Cevap ver!
- Cevap versen ölmezsin!
Sonunda sıkılınca gözlerimi ekrana diktim.
Yazıyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMBALAJ
Teen FictionOdamda oturmuş internetteki ünlülere bakarken bir anda aklıma düşen hırsla zayıflamanın sırrını araştırdım. Herşey internette bulduğum o blogla başladı...