#13. BÖLÜM
KUSURSUZ
Günlerden perşembe. Aynı oda, aynı yatak, farklı gün, aynı bok. Karnım bugün diğer günlerden daha fazla ağrıyordu; bıçak saplanıyordu sanki etime. Sanırım regl günlerim başlamıştı.
Okula gitmemek için bu bahaneyi öne sürerek yataktan çıktım ve durumu kontrol amaçlı banyoya gittim. Bugün Batuhan'la buluşacaktım ve içimde anlamsız bir heyecan vardı. Gerçi o kadar da anlamsız değildi; sonuçta hergün erkekle buluşmuyordum. Hele de yakışıklı ve iyi bir erkekle.
"Lanet olası..." diye mırıldandım. İç çamaşırım batmıştı.
▫▫▫▫▫▫▫
×"Seni evinden ben almak istiyorum. Adresi verir misin?"
Büyülenerek attığı mesaja baktım. Bu çocuk beyaz atlı prens felan olmalıydı. Tabi benim de burda prenses felan olmam gerekiyordu ama maalesef benden olsa olsa şişko kız kardeş olurdu.
Acaba kafama talih kuşu felan mı sıçmıştı? Yoksa onun gibi biriyle buluşmak Kuzey'le sevgili olmam kadar imkansız bir şeydi.
"Gerek yok, sen nereye gelmemi istiyorsan söyle, gelirim ben."
Yazıyor...
×" Adres at İzbe."
Gözlerimi devirerek ekrana baktım. Ve göz deviren emoji yolladım. Hemen ardından ev adresimi de attım. Batuhan böyle biriydi işte. Onunla tanıştığım ve konuştuğum süre boyunca hep despot bir kişiliğe sahipti. Kararlı ve istediğini alan bir yapısı vardı. Şimdi nasıl olduğunu daha iyi anlıyordum. O da bir zamanlar benim gibi şişman ve alay konusu olan biriydi. Şimdiyse bu hale azmi sayesinde gelmişti. Biraz da kusmuk.
×"İki saat sonra uygun mu?"
Kibar çocuk.
"Uygun." yazıp gönderdim.
Sonra da yataktan kalkarak dolabın karşısına geçtim. Giyeceklerimi çoktan belirlemiştim. Hatta bana ilk buluşalım dediğinde düşünmeye başlamıştım bunu. Artık zayıf bir bedene sahiptim. Ve bunu okul dışında saklamam gerekmiyordu.
Üstümdeki pijama takımını çıkararak dolaptan giyeceğim kıyafetleri çıkardım. Dolabı kapattığımda aynada gördüğüm bedenle bir an öylece baktım. 59 kiloydum. Ve uzun boyuma oranla fazla zayıf duruyordum. Bacaklarım çatlak doluydu. Bir anda zayıflayınca böyle olmuştu. O yüzden elbise felan giymeyecektim.
Elimde duran siyah yüksek bel pantolonu ve üstüne kırmızı yün kazağımı giyerek ayağıma siyah asker botlarımı geçirdim. Bunları dün mağazadan sipariş etmiştim. Aynı gün gelmişti neyseki. Ve oldukça rahatlardı. Vücudumu da hiç olmadığı kadar seksi göstermişti bu pantolon. İnce bacaklarımı sarmıştı.
Aynanın karşısına geçerek soluk yüzüme baktım. Gözlerim iyice belli olmuştu yüzümde. Kalın duraklarım o kadar soluk görünüyordu ki biraz ruj sürerek renk vermeye çalıştım. Gözlerime kısa bir eyeliner çektim ve göz altlarıma kapatıcı sürdüm.
Acaba fazla mı abartıyordum? Batuhan da belki benimle dalga geçerdi? Hayır geçmezdi, o öyle birisi değildi ama yine de içime işleyen bir korku vardı. Yıllarca ezilmiş ve çöp yerine konmuştum. Ve şimdi tüm bunlar çok tuhaf geliyordu. Birisiyle konuşmak, arkadaş olmak, onunla buluşmak. Hemde karşı cinsle. Bu ancak hayalini kurabildiğim bir şey olmuştu hep.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMBALAJ
Teen FictionOdamda oturmuş internetteki ünlülere bakarken bir anda aklıma düşen hırsla zayıflamanın sırrını araştırdım. Herşey internette bulduğum o blogla başladı...