Arkadaşlar merhaba,
öncelikle kitabımı ya da hikayemi -ne demek istiyorsanız- okuduğunuz ve bu kadar çok yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Bir süredir aktif değildim ve açıkçası zamanım da yoktu buraya girip hikaye yazmaya. Önceden yazdığım hikayelerden bir kaç bölüm paylaşmıştım bir ara ama onun da devamını getiremedim. Umarım beni anlamaya çalışırsınız.
Sonuç olarak beni instagramdan takip edenleriniz varsa yurtdışındaydım ve şu anda da online eğitim saçmalığıyla mezun olmaya çalışıyorum.
Konuya geleyim;
* Serseri kitabını soranlar için, hayır devamını yazmayacağım çünkü aşırı derece de ergen bir kitap. Ki zaten lise 2 döneminde yazmıştım. Kitabı kaldırdığımda da sürekli mesaj attığınız için geri ekledim. Bu şekilde.
* Ambalaj için de birçok kişi panoya yazmış ve mesaj atmış bana. Şu ana kadar mesajlara ve yorumlara geri dönemediğim için öncelikle özür dilerim hepinizden. Size özür olarak İzbe'nin ölümünden sonra neler olduğu hakkında bölüm veya kesit türü bir şeyler yazıp paylaşmaya çalışacağım. İlk yazdığım yıl tek bir beğeni bile almayan hikayem şu an istediğim hedef kitleye ulaşmış ve aşırı mutluyum.
Fakat bazılarınız kitaptaki kusma vs İzbe'nin yaptığı aptallıkları denemeye çalışmış veya merak etmiş. Lütfen arkadaşlar saçmalamayın, -kusma,madde kullanma ve başkalarının isteğine göre hayatımıza şekil verme- bunlar aslında kitapta üstüne dikkat çektiğim ve ne kadar kötü sonuçlar doğurabilecek eylemler olduğunu göstermeye çalıştığım şeylerdi.
Unutmayın ki hepimiz olduğumuz gibi değerli ve özeliz. Kimse, hiçkimse için kendi saf kişiliğimizi bozmak zorunda değiliz. Toplumda herkesin sıkıntıları olabilir ama yalnız değilsiniz, bende birçok zorluk yaşadım fakat önemli olan pes etmemek...
Neyse kamu spotumu da sunduğuma göre; ambalaj için mart da bölüm sözü verebilirim. Martın ilk haftası görüşmek dileğiyle...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMBALAJ
Teen FictionOdamda oturmuş internetteki ünlülere bakarken bir anda aklıma düşen hırsla zayıflamanın sırrını araştırdım. Herşey internette bulduğum o blogla başladı...