Capitolul XV - Confuzie

1.2K 74 74
                                    

        Orașul New Edge nu se numise întotdeauna așa. Situat în statul Nevada în apropiere de granița cu California, în valea Truckee River la marginea de vest a Marelui Bazin și la poalele munților Sierra Nevada, orașul fusese cunoscut o lungă perioadă de timp sub numele de Reno. Trecerea la noua denumire se făcuse după inițierea proiectului de control atmosferic și înființarea unei baze militare în apropierea orașului, cunoscută sub numele de EDGE. Cu timpul, oamenii împrumutaseră numele bazei militare și se confundaseră cu aceasta, renunțând la vechiul nume al orașului.

        Câțiva ani mai târziu, atunci când familia Sanders își stabilise centrul de afaceri în orașul New Edge, acesta începuse să cunoască o dezvoltare extrem de rapidă, tot mai mulți oameni de afaceri căutând să se extindă și în partea aceasta a țării. Clădire după clădire, casă după casă, orașul se transformase rapid într-unul dintre cele mai mari și mai dezvoltate din Statele Unite, prosperând și păstrându-și integritatea chiar și pe timpul celor mai nemiloase crize.

        Datorită turnurilor de metal și sticlă în forme tot mai ciudate, orașul căpătase un aspect futurist, iar acest lucru ajutase la dezvoltarea turismului. Deși rivaliza cu orașe precum Philadelphia și Phoenix ca număr de populație, orașul New Edge se afla încă în plină dezvoltare. Chiar dacă nivelul de trai era unul destul de ridicat, avea și sectoare mai sărace. Dar, în general, orașul New Edge era considerat perla Statelor Unite, un oraș al viitorului și un model demn de urmat.

        Faptul că senatorul Fairhart finanțase construirea unui nou parc de distracții ultra-modern nu surprindea pe nimeni. De când Chloe se afla în grija lui, el fiind frate vitreg al regretatului afacerist Normand Sanders, se folosise de puterea imperiului de afaceri și de averea lăsată în urmă de acesta pentru a iniția tot felul de proiecte avangardiste. Unele păreau de-a dreptul nebunești, dar altele arătaseră deja că, chiar dacă nu se ridica la același nivel cu fratele său, senatorul avea un simț al afacerilor destul de dezvoltat, proiectele sale aducând beneficii deloc neglijabile familiei sale, dar și populației.

        Parcul de distracții FuturEscape era cel mai nou proiect al său, dar și cel mai ambițios. Pentru realizarea lui, senatorul contractase cei mai buni ingineri și utilizase câteva tehnologii noi, care abia ce fuseseră scoase din secret de către armată. Prin acest proiect, senatorul își dorea să ofere o amintire de neuitat celor care vizitau parcul, dar și să-și lase amprenta asupra lumii.

        Chiar dacă parcul avea să-i revină lui Chloe într-o bună zi, chiar dacă toate celelalte proiecte ale sale aveau să fie date uitării, iar oamenii aveau să nu-și mai amintească de faptul el ocupase la un moment dat o funcție importantă în conducerea Statelor Unite, ei aveau totuși să cunoască numele celui care înființase primul parc de distracții al viitorului. Walters își dorea să devină astfel un personaj nemuritor.

        Marc încerca să nu se lase vrăjit de ciudățenia lucrurilor care-l înconjurau, dar îi era destul de dificil uneori să-și păstreze vigilența. Era conștient de faptul că intrase de bună voie în cușca lupului, dar faptul că acesta se înconjurase cu mielușei îi ridicase numeroase semne de întrebare. Senatorul îl invitase alături de el și Chloe atunci când tăiase panglica și se purtase foarte amabil — chiar prea amabil —, pozându-se alături ei și exprimându-și mulțumirea că nepoata lui găsise un asemenea partener pentru această ceremonie de deschidere.

        Apoi, imediat ce treburile oficiale luaseră sfârșit, senatorul se făcuse nevăzut, luând presa și gorilele după el, oferindu-le astfel lui Marc și Chloe spațiu. Acest lucru era foarte ciudat, pentru că Marc se așteptase ca Walters să fie ceva mai curtenitor, poate chiar să profite de faptul că se aflau în ochii presei pentru a-și face cunoscute intențiile, într-un fel sau altul. Dar nu se întâmplase nimic de genul. Și, oricât se străduise el să descopere vreo conspirație ascunsă, nu reușise. Același ghinion îl aveau și oamenii lui Tasher, care se găseau sub acoperire peste tot prin parc. Senatorul se purta de parcă nu se aflau în pragul războiului, ceea ce lui Marc nu-i plăcea.

Riposta oamenilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum