Capitolul XXXVI - Îngerul Morții

543 38 41
                                    

        Jezebel execută un salt în înălțime, apropiindu-se de bolta pictată cu spirale. Învârti sulița de două ori deasupra capului, apoi activă o abilitate. Energia ei se strânse în vârful suliței, formând un strat subțire, ca un al doilea tăiș deasupra metalului strălucitor. Inteligența artificială porni apoi către ținta ei ca o săgeată aruncată din ceruri. Străpungând aerul cu o viteză tot mai mare, sulița începu să zbârnâie, tremurând ca un geam bătut de furtună.

        Angel sări scurt și lovi din întoarcere cu una dintre săbii. Atacul ei despărți pe din două lanțurile întunecate care încercau s-o captureze și îl împinse pe Axel în spate, băiatul protejându-se cu ajutorul armei. Câștigând teren, Angel forță și mai mult lucrurile. Execută rapid câteva lovituri de sabie, apoi chemă în ajutor două unde de energie ca două jumătăți de cerc, care îl hăituiră pe băiat ca niște lupi hămesiți.

        O explozie puternică îl ascunse pe Axel privirii. Angel nu știa dacă vreunul din atacurile ei își atinseseră ținta sau dacă băiatul reușise să se apere. Oricum, nu avea importanță. Misiunea ei era să-l țină ocupat până când Jezebel putea să lovească. Făcuse o treabă destul de bună, dar la fel se întâmplase și în alte ocazii, iar băiatul tot reușise să fie cu un pas înaintea lor. Nu putea să lase garda jos nici măcar o secundă, așa că rămase încordată și își ascuți simțurile.

        Axel așteptă câteva clipe, analizând acțiunile celor două inteligențe, apoi activă Sky Slash. Abilitatea îl trimise în aer, cu sabia pregătită să lovească. Dacă Angel și Jezebel își imaginau că îl puteau păcăli atât de ușor, atunci încă nu își dăduseră seama cât de mare era diferență dintre el și ele. Axel purtase nenumărate lupte pe viață și pe moarte, pe când cele două luptaseră pentru supraviețuire doar de câteva ori. Angel și Jezebel erau super-programe, dar el era o adevărată mașinărie de război. Nu-i plăcea acest lucru, dar situația o ceruse.

        Când ajunse în dreptul lui Jezebel, armele lor se întâlniră cu un „bang". Scântei de energie se împrăștiară de jur împrejur, iar după câteva momente sistemul decise că abilitatea lui Jezebel era mai puternică. Sabia lui Axel scânci sub asaltul suliței, iar băiatul se găsi împins într-o parte, învârtindu-se ca o sfârlează. Jezebel trecu pe lângă el și continuă să se îndrepte spre pământ dezorientată. Nu se așteptase ca lucrurile să se desfășoare astfel. Era ca și când Axel intuise deznodământul înfruntării lor și se folosise de atacul ei pentru a întoarce lucrurile în favoarea lui. Dar era absurd!

        Și totuși, Axel știuse din start că urma să piardă confruntarea de abilități. Asta și urmărise. Acum se afla în avantaj și putea să pună în aplicare faza a doua a planului său. Duse sabia la spate și strânse energie, apoi lovi aerul din fața lui, aruncând o undă întunecată. Proiectilul traversă rapid distanța, apropiindu-se de Jezebel ca un tigru ieșit la vânătoare. În ultima clipă, Angel apăru în calea undei întunecate și lovi cu sabia, încercând s-o despice pe din două. Fiind pe fază, Axel activă imediat abilitatea condiționată Dark Split, unda de energie împărțindu-se în cinci.

        Sabia lui Angel atinse una dintre undele întunecate, însă nu o distruse, pentru că îi rată centrul. Două dintre cele patru unde de energie ajunseră până la Jezebel, rănind-o ușor, iar celelalte două se opriră în platoșa lui Angel, distrugându-i o parte din armură. Apoi, dezorientate și incapabile să răspundă agresiunii, inteligențele artificiale se prăbușiră ca păsările lovite de glonțul vânătorului, rostogolindu-se de câteva ori atunci când atinseră podeaua.

        Axel strânse energie și aruncă sabia. Arma lovi podeaua foarte aproape de locul unde se prăbușiseră cele două inteligențe. În jurul sabiei se deschise un abis, iar din mijlocul său ieșiră lanțuri întunecate care le imobilizară pe Angel și Jezebel. Cele două încercară să scape, dar nu reușiră. Se aflau la mila băiatului.

Riposta oamenilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum