Capitolul XXXIX - Promisiunea unui suflet rănit

465 35 77
                                    

        — Mă așteptam la ceva mai multă înțelegere din partea voastră, spuse Quezzal.

        Angel și ceilalți Gardieni părăsiseră Centrul, dar extraterestrului nu-i păsa de acest lucru. Putea să-i distrugă în orice moment, dar încă mai spera să rezolve altfel situația.

        — Am făcut toate astea ca să-mi salvez poporul. Dacă erai în locul meu, ai fi ales o altă cale?

        — Nu știu, recunoscu Agni. Unii oameni au făcut lucruri mai rele de atât, deci nu am cum să spun că noi suntem mai buni decât tine. Dar cred că într-o zi vom fi judecați pentru faptele noastre, iar atunci vom ajunge, într-un fel sau altul, în situația ta. Înțeleg de ce ai făcut toate lucrurile despre care ne-ai povestit, dar asta nu înseamnă că sunt de acord cu deciziile pe care le-ai luat. Ai încercat să distrugi o altă specie pentru a asigura supraviețuirea poporului tău. Chiar dacă omenirea nu avea pe atunci statutul de specie inteligentă, asta nu schimbă cu nimic crima pe care ai comis-o — pe care ai încercat s-o comiți.

        — Sunteți creația mea! tună Quezzal. Am drept de viață și de moarte asupra voastră!

        Hod clătină din cap. Arătă cu degetul spre extraterestru de parcă ar fi identificat un criminal.

        — Nu ai niciun drept asupra noastră. Unul dintre cei doi Lorzi Creatori a plantat semințele vieții pe această planetă, nu tu. Ne-ai ajutat să evoluăm, dar ai făcut acest lucru pentru a putea reveni la viață. Te-ai folosit de noi așa cum vrei să te folosești și acum. Ești diabolic și un mare profitor, Quezzal. Poate că nu ai fost întotdeauna așa, dar setea de răzbunare te-a transformat într-o ființă odioasă. Dacă ai avea scrupule, ai accepta decizia noastră și ne-ai lăsa să rezolvăm această problema într-o altă manieră.

        Pumnul lui Quezzal lovi podeaua, Centrul cutremurându-se din temelii. Din crăpăturile apărute, energia întunecată se ridică la suprafață ca fumul din craterul unui vulcan înaintea unei erupții.

        — Am pierdut deja prea mult timp așteptând momentul prielnic pentru a reveni la viață. Nu voi aștepta niciun minut în plus! Ați ales să-mi stați împotrivă, iar acum vă voi arăta ce se întâmplă cu cei care mă înfruntă.

        Eliberând un urlet sfâșietor, Quezzal strânse întreaga energie întunecată în jurul său. Forma virtuală îl incomoda și nu-i era deloc pe plac, dar puțina putere pe care putea să o adune în această lume avea să fie de ajuns pentru a distruge câțiva omuleți insolenți. Odată ce procesul de renaștere lua sfârșit, sufletul său înlăturând complet sufletul lui Vaihr din carcasa umană, avea să le arate oamenilor adevărata sa putere.

        — Am ales să luptăm în același fel în care tu ai ales să continui războiul împotriva celui de-al doilea Lord Creator, zise Agni. Considerăm că aceasta este calea pe care trebuie s-o urmăm, iar tu ar trebui să înțelegi acest lucru.

        — Chiar mai bine decât crezi, mârâi Quezzal un răspuns. Doar că alegerea voastră este una greșită. Alăturându-vă mie, ați putea cunoaște măreția; luptând împotriva mea, veți cunoaște doar înfrângerea.

        — De multe ori, cele două concepte nu sunt foarte diferite, îi replică Agni. Contează foarte mult felul în care privești lucrurile.

        Campionul retrase cele două katana pe lângă corp, apoi începu să alerge în direcția lui Quezzal. Când ajunse în dreptul lui, execută un salt înalt și lovi cu toată puterea.

        Extraterestrul ridică privirea, ochii săi lucind intermitent. Făcu un semn cu una dintre gheare, iar lamele celor două katana se încovoiară ca niște ațe. Agni își pierdu concentrarea, iar Quezzal profită de acest lucru și îl pălmui dintr-o parte, aruncându-l din fața lui ca pe o muscă enervantă.

Riposta oamenilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum