Rozdział 20

784 42 13
                                    

Dwa dni. 48 godzin zostało do wyjazdu. Mojego wyjazdu. Szczerze chciałbym już dziś wyjechać. Chciałbym zapomnieć o Caitlin o Calumie o tym co mi zrobili.

Szłem zatłoczoną ulica Sydney trzymając ręce w kieszeni. Ze spuszczoną głową rozmyślałem nad różnymi rzeczami. Musiałem jej powiedzieć o tym że nie wrócę. Że już nigdy jej nie zobaczę. Przechodząc koło parku zobaczyłem Calum'a. Lecz nie był sam. Przymrozyłem lekko oczy by zobaczyć co to za osoba. Była to Caitlin?
Podszedłem bliżej chowając się za jednym drzewem. Co oni tam robili? Razem? Nagle zobaczyłem jak Hood kładzie jej dłoń na policzek. Wyszedłem z ukrycia chcąc do nich podejść i wykrzyczec to co sobie o nich myślałem. Lecz za nim zrobiłem krok do przodu dziewczyna mnie zobaczyła. Poczułem ból w środku. Nie miałem ochoty na jakiekolwiek jej tłumaczenia. Wystarczyło mi to co widziałem .

Skończyłem pakować swoje ciuchy. Rzeczy z pokoju były w połowie spakowane. Postanowiłem włączyć telefon ponieważ wczoraj Caitlin dzwoniła do mnie kilka razy więc wylaczyłem go.
Odrazu przyszło mi 40 powiadomień ma kiku. Wszystkie od Caitlin. I wszystkie to były tylko tłumaczenia typu

Caitlin_ Ashton proszę uwierz mi do niczego nie doszło. Zapytaj Caluma?

Caitlin_Kocham cię nie chce cię stracić

Postanowiłem nie odpisywać jej tylko zadzwonić do Calum'a by usłyszeć jego wersje wydarzeń.
1 sygnał 2 sygnał
C-Hallo
A-To ja Ashton
C-A-Ashton nie sadziłem że zadzwonisz
A-Taa czy pomiędzy tobą a Caitlin coś jest ?
C-Co?
A-Słyszałeś jest coś pomiędzy wami ?
C- Nie chciałem ci tego mówić,ale no....Ehh tak spotykamy się od dawna
A-Jak długo-Wysyczałem przez zęby
C-Tydzień -Rozłączyłem się

Okłamywała mnie. Przez cały czas chodziła z Calumem. Pieprzone życie , Pieprzony Hood,Pieprzona Caitlin

Krótki rozdział :)

Lubicie jeszcze Caluma?Pisać komentarze

Dlaczego Calum okłamał Ashtona?
Co z Caitlin ?

Nie wiem kiedy pojawi się następny pozdrawiam i całuję

Kik 2 ||Ashton Irwin[ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz