No i mamy weekend !! Yea ! Dzisiaj oglądamy Voice !! W multimediach moja ukochana piosenka i faworytka ---> Sara. Nie dość że ładna to jeszcze umie śpiewać....ŚWIAT JEST TAKI NIESPRAWIEDLIWY.
***
- Odwróć się, muszę zmienić koszulkę. - mówię odrazu, kiedy wchodzę do auta i sięgam do tyłu po torebkę.
- Po co? Już i tak dużo widziałem. -mówi pewnie i z cwaniackim uśmiechem chłopak, a ja pokazuję mu palcem, że ma patrzeć się w szybę. -Okrutna jesteś. - mówi po czym odwraca się ode mnie.
Wyjmuje z torby koszulkę i szeroko się uśmiecham widząc jaki t-shirt mam akurat w torbie. Zdejmuję bluzę Harrego po czym spoglądam w jego stronę.
- Nie podglądaj. - mówię uważnie zerkając czy jego wzrok nie odbiega od szyby.
Szybko zdejmuję mokrą koszulkę przez głowę i zakładam czarną... z logo Rebel... z moim logo.
- Już?? - pyta chłopak.
- Taak. - mówię obciągając materiał w dół. - I jak?? - pytam z uśmiechem kiedy chłopak odwraca się w moją stronę. Chwilę na mnie patrzy po czym wali głową w kierownice.
- O K R U T N A. - mówi ponownie, a ja tylko chichoczę i poprawiam swoje włosy, kiedy brunet odpala samochód. Na ramiona zarzucam jeszcze bluzę chłopaka i kierujemy się w stronę jego domu.
***
- Panie przodem. - mówi, kiedy otwiera przede mną drzwi swojego domu i daje wejść jako pierwszej.
- Jak miło. - mówię uprzejmie ... tak naprawdę już chcę mi się rzygać od tej słodyczy i jego taniej gry.
- Chodźmy do mojego pokoju. - mówi od razu i prowadzi mnie do swojego pokoju. W sumie to sama bym tu trafiła, ale no trzeba zachować pozory. On myśli, że jestem tu pierwszy raz.
Wchodzę do pokoju bruneta i siadam na łóżku, kiedy on zamyka za sobą drzwi. Zauważam, że na drzwiach jest plansza do rzutek... na jej środku jest czarna kartka z białym napisem Rebel, a w samym środku kilka rzutek... to chore. Aż mi się ciepło na sercu zrobiło... czyli o mnie myśli... szkoda, że negatywnie, ale myśli. Zaszczyt!! Czujecie te ironiczne myśli?!
Rozglądam się po pokoju, a Harry po chwili siedzi obok mnie. Rozmawiamy kilka minut... jest znośnie.
- Pogramy w 20 pytań? - pyta mnie, a ja potakuję głową. Może to być idealna okazja na dowiedzenie się czegoś ciekawego. - A więc... czy podobam Ci się? - pyta mnie, a ja ledwo powstrzymuje się od wybuchu śmiechem.
- Kręcą mnie faceci. - mówię tylko przez co chłopak wywraca oczami. -Teraz ja... Hmm... Ile miałeś dziewczyn? - pytam, a on wzdycha.
- Zero... - mówi tak jakby smutno. Heej!! Co on mi wciska?! Jak to zero?! Widziałam go z ogromna ilością lasek, a on mi tu pierdoli... może jeszcze powie, że jest prawiczkiem!!
- Ale....-zaczynam, a chłopak się uśmiecha.
- Miłość dla mnie nie istnieje... jest tylko seks. - wyjaśnia mi zanim zdąże zapytać. - A ty, ilu miałaś facetów? -pyta mnie, a mnie zatyka. Nigdy nie miałam chłopaka!
- Kilku. - mówię, a on patrzy na mnie podejrzanie.
- Jesteś dziewicą?!! - wręcz krzyczy, a ja zatykam mu usta dłonią.
- Nie!! Poza tym teraz moja kolej na pytanie... - dodaję, a on patrzy na mnie z uśmiechem. - Kto jest twoim największym wrogiem? - pytam, a chłopak podchodzi do komody i otwiera jedną z szuflad po czym wyjmuje z niej rzutkę. Siada obok mnie i rzuca w stronę planszy. Sam środek!! Aż mnie zabolało!
- Rebel... kimkolwiek ona jest. - mówi poirytowany najwyraźniej jej osobą... czyli moją. - Teraz ja... jesteś dziewicą? - pyta ponownie za co dostaje po łbie.
- Nie jestem!! - krzyczę, a on mruczy pod nosem z niedowierzaniem coś w stylu "Taaaak na pewno". - Harry!!! -krzyczę na niego po czym walę go za to poduszką.
- Dobra!! To udowodnij, że nie jesteś. -mówi jednoznacznie, a ja prycham.
- Chciałbyś kurwa. - mówię tylko wyraźnie po czym oddaję mu jego bluzę odsłaniając koszulkę, ponieważ jest tak ciepło, że moje dżinsy są prawie suche.
- Żebyś wiedziała jak bardzo... - mówi z uśmiechem po czym kładzie dłoń na moim nagim kolanie i jedzie coraz wyżej.
- Dobrze ci radzę zabierz ją zanim Ci ją odgryzę. - mówię, a chłopak podnosi ręce w geście obronnym.
- Jeszcze będziesz moja... - szepcze pod nosem ledwo słyszalnie... Ktoś tu ma wysokie mniemanie o sobie.
- W twoich snach... - mówię również szeptem.
Heejj !!
Jak się podoba ?! Mam nadzieję że was nie zawodzę.
Jaka jest wasza ulubiona piosenka 1D ?
Jakie plany ma Harry do Kendall ?
Czy Sky zdobędzie jakieś materiały na kolejne wpisy ?
Czy Styles ma coś do ukrycia ?
Pozdrawiam xxx
CZYTASZ
Rebel || H.S
FanfictionNikt nie ma pojęcia kim jest "Rebel ". Nikt nie wie że jestem nią ja... Zwykła, szara, niepopularna dziewczyna z ostatniej ławki która boi się odezwać a swoje emocje, odczucia i spostrzeżenia przelewa na bloga. #blog_rebel.com Inspiracją był film pt...