Elizabeth...
Už uběhlo 5 dní co byla zkouška. Ale mě to nedalo a koukla jsem se na internet, jestli tam o něm něco neni. Mike Parker. Zadala jsem si do vyhledávače. Nic moc mi to nevyhledalo ale pak jsem najela na článek kde bylo zmíněno jeho jméno. No co nic se nestane, když tam o něm nebude nic. Ale za pokus to stojí. Klikla jsem na stránku a Bingo. Byla tam jeho fotka s jeho mámou. Ale já tu pani odněkud znám!!... Jo ta herečka- Lucy Parker. Zahrála si ve filmu. Tajemství modrého ostrova. Ten film jsem viděla jednou a docela se povedl. Pod fotkou byl článek.,, Lucy Parker ( Tajemství modrého ostrova.) přišla na nevěru svého manžela Williema Parkera. Poté se s ním rozvedla. Soudy probíhaly velice tvrdě. Rozhodovalo se o tom, kdo bude mýt v péči jejich dvě společné děti
Mika Parker (18) a - "...... NO TAK POČKAT!!! Jemu je 18 let? (Zrovna jsem pila a v tu chvíly jsem vyprskla skoro všechnu vodu, kterou jsem měla v puse) Ale, ale ,ale, to je o 3 a půl roku starší. Myslela jsem že mu je míň. Ale o tři a půl roku? To nikdy (i když vím, že by se to nikdy nestalo) bych nemohla mýt u něj šanci. 15 a půl roku a 18 je podle mě velký rozdíl. Cítila jsem v sobě takový.... Sklamání.
Článek dál pokračoval.,, Annie Parker(9)(V obláčcích) .Na straně Lucy Parker byl její otec Paul Zedwood(Tři Piráti) . Po dlouhých soudech a hádkách byly děti svěřeny do péče matky. S otcem se budou moct výdat jen 1 do týdne. Jak na to reagovaly děti? Mike nám odpověď nedal ale za to Annie ano.,, Mě je líto že se máma s tátou rozešli. Přijdemi to takový divný, že nebudeme bydlet spolu. Ale ze všeho nejvíc jsem ráda a vím, že aspoň bráška mi zůstane určitě. "odpověďěla Annie.
Chudáci, takle se o ně soudit jako by byly kusy majetku. Bylo mi jich celkem líto ale vím, že se tohle děje i v ostatních rodinách. Uvědomila jsem si že znám i jeho sestru i jeho dědu. Tři Piráti byla pohádka, kterou znám už od dětství. A V Obláčcích dávali nedávno v televizi. Zdá se, že je z docela slavné rodiny. V životě bych to do něj neřekla. On je takový skromný. Obvykle bývají takovýhle děti rozmazlení fracci. No asi ne všichni.Cinkla mi zpráva na messengeru. Kdo to je? - Á má další BFF Debbie . Co asi potřebuje?
,, Ahoj co děláš zítra o víkendu? "
Na to jsem ji odepsala
,, Nic"
,, A nechtěla by si jít ven? "
,, Klidně"
,, Tak fajn. Ve dvě před tvým barákem na hřišti. Ok? "
,, Ok" odepsala jsem a zavřela mesenger. Messenger to je ono!!! Facebook!! Kouknu se jestli Mike má Facebook.
Chvíli jsem hledala, ale pak jsem ho našla. Místo profilovky měl kreslený noty. Byl to hezký obrázek. Nenašla jsem žádné fotky s jeho celým obličejem. Buď byl z profilu nebo někde v černé krajině či místnosti. Asi to vypadá, že neni rád středem pozornosti.
A to se mi na klucích líbilo.
Hned jsem si ho přidala do přátel. Po chvilce mi napsala další BFF Bella.
,, ahoj"
,, Ahoj"
,, Co děláš? "
,, a neřekneš to nikomu?"
,, Neee"
,, Tak fajn. Líbí se mi jeden kluk, jmenuje se Mike Parker a tak si o něm něco zjišťuji. Zrovna jsem se koukala na Facebook a tady se píše že chodí na stejnou školu jako tvoje sestra. Nezná ho? "
,, Zeptám se"
,, ok"
...
,, Jo zná. Zařizuje mu školní koncerty na klavír"
No páni on hraje i na klavír?
,, A co o něm ještě ví? "
,, Bohužel pak jen to že má holku"
Při téhle větě jsem cítila jak se mi zpomalit tep. A co jsem si myslela. Takovýhle kluk a v 18 nemá holku? Jak jsem mohla být tak naivní?
,, Aha a jak se jmenuje"
,, Jassica Lenner"
,, Aha, tak dík"
,, Nemáš zač. A je mi to moc líto Ell. "
,, To nic"
Jestli, že má holku, tak jí bude mýt určitě v přátelích. Jo bingo. Našla jsem ji. Na úvodní stránce byla vyfocená s Mikem. Už teď mi na ní přišlo něco divnèho. Mike jí tam hraje na kytaru. Sedí úplně v pohodě, tváří se úplně normálně, za to ona sedí narovnaná jak jen to může jít, přemalovaná, přepudrovaná, výraz má, jako by byla teď na modelingu a vůbec si nevšímá Mika. Jako by jí byl úplně fuk. Už teď je to pro mě mrcha. Zklamaná jsem pro dnešek byla dost. Zavřela jsem notebook a šla si lehnout.Další den jsem se sešla s Debie.
,, Ahoj"
,, Ahoj"řekla jsem smutně.
,, Co se děje? Zeptala se mě Debie.
,, Ale nic"
,, Nic? Tak to vidím.Hele Ell, mě to můžeš říct. "
,, Tak fajn"
Řekla jsem jí vše o Mikovy. Jak jsme se potkali, Jak jsme se na sebe koukali na zkoušce, co jsem o něm zjistila, že má holku (dokonce jsem mu ukázala i její fotky)...
,, To je mrcha,! "odpověděla mi na to Debie.
,, Tak přesně tohle jsem včera taky řekla."
,,A víc o ní nevíš? "
,, Ne"
,, A chceš abych ti o ní něco zjistila? "
,, No jestli chceš. Já ti v tom bránit nebudu."
,, Ok. Tak jsme domluveni"
Jo abyste věděli, Debie je něco jako takový náš detektiv. Sice jí tohle baví, ale v budoucnu by se chtěla stát moderátorkou.Odpoledne jsme si docela užily. Byly jsme v parku, pak na hřišti, pak jsme si zajezdily na kolečkových bruslích... Prostě super.
Večer my přišla dlouhá zpráva o Jassice. Nikdy nepochopím jak to Debie vyhledá tak rychle. No co. Každý má svá tajemství.Otevřela jsem spávu a tam stálo:
Celý jméno:Jassica July Lenner.
Narozena:6.7. a její 17.let
Její otec je velmi bohatý ředitel banky a matka slavná modelka.
Je jedináček. Její rodiče se znají velmi dobře s Parkerovými. S Mikem chodí jeden a půl roku. Mezi její přátelé patří především děti z bohatých rodin. Podle několik tvrzení je to strašně rozmazlená barbie. A není moc oblíbená.Jak tak úžasný kluk může chodit s něčím takovým?
Ale nějaký důvod to mýt bude. No nechám to plavat.
Ale i přes to, mi to bylo líto. Ale co jiného bych měla cítit....
ČTEŠ
Akord Lásky
RomanceMladá jazzová zpěvačka Elizabeth si myslí, že kluci jsou na nic nebo spíš, že se nikdy nezamiluje. Názor však změní, když potká Mika. Mike začíná hrát jako basista, ve stejné jazzové kapele jako Elizabeth, a ona ho tím víc poznává. Později se dozvíd...