Elizabeth....
Probudili mě sluneční paprsky a tenké, ale pronikavé hlásky maličkých ptáčků, sedících na větvičkách šumících stromů.
Nadechla jsem se čerstvého vzduchu procházející otevřeným oknem pokoje.
Podívala jsem se na čas na mobilu a na dnešní datum a v tu chvíli si uvědomila, co je dnes za den.
,, Dnes má Annie narozeniny! "
Já na to úplně zapomněla. Nemám ani dárek!
,,Vstávat lidi! Musíme do města!" zařvala jsem na chatu.
,, Co je?!" řekla rozespalá Debie vycházející ze dveří svého pokoje.
,, Annie má narozky a já slíbila, že tam budu. Hlavně jsem to slíbila na řeku Styx, takže tam musím."
,,Kdo je Annie? " zeptal se Richie.
,, Mikova sestra." řekla Debie.
,, Ale to znamená, že se tam potkáš s Mikem, ne?" zeptal se Matt.
,, Bohužel jo." povzdechla jsem si.
----------
Naskočili jsme do auta a odjeli do města. Po cestě jsem koupila nějakou tu drobnost.
Když jsme přijeli na danou adresu všem nám spadla brada.
Byl to obrovský park a vedle hlavní budovy pro oslavence se nacházela velká motorkářská dráha. Tady někdo myslel i na starší sourozence.
Přišli jsme k obrovské bráně kde stáli dva velcí chlapíci s tabletem v ruce.
,, Jméno?"
,, Elizabeth Jackson. Jo a tohle jsou moji přátelé jsou tu se mnou."
,, Elizabeth, Elizabeth....." mumlal si,, Á tady jste. Normálně bych nepouštěl, ale přátelé přátel ( který jsou ovšem na seznamu ) naší oslavenkyně můžou dál.
Tady máte barevné proužky na ruku. Přeji hezkou zábavu.",, Děkujeme." řekli jsme na ráz.
Vydali jsme se tedy na oslavu. Bylo tu celkem dost lidí.
Nad obrovskou verandou byl velký nadpis : Vše nejlepší k narozeninám Annie!
A u stolu s dárky stála paní Parkerová, teda Lucy a Annie.
Šli jsme kousek blíž když v tom se otočila Annie.
,,Elizabeth! " vykřikla Annie a její obličej se rozzářil.
,, Ahoj sluníčko!" objala jsem ji.
,, Tolik si mi chyběla!" řekla Annie a objala mě pevněji.
,,Ty mě taky" zašeptala jsem.
Vstala jsem. ,, Annie tohle je má kamarádka Debie, a kamarádi Matt a Richie. "
,,Těší mě" zaculila se Annie.
,,Elizabeth! " uslyšela jsem Lucy.
,,Dobrý den"
,,Překvapuje mě, že jsi přišla"
,,A proč bych neměla přijít?"
,,Ne, jen to s mým synem, ... No prostě jsem to nečekala, že bys nás chtěla zase vidět."
,,Jsem tu jenom kvůli Annie"
,, Dobře. No, tak já už zase půjdu"
Usmála se Lucy a zase odešla.
ČTEŠ
Akord Lásky
RomanceMladá jazzová zpěvačka Elizabeth si myslí, že kluci jsou na nic nebo spíš, že se nikdy nezamiluje. Názor však změní, když potká Mika. Mike začíná hrát jako basista, ve stejné jazzové kapele jako Elizabeth, a ona ho tím víc poznává. Později se dozvíd...