Pak byla na řadě hostina. Všichni se začali klidit ze sálu. Přišel ke mě Mike zvedl mě, zatočil se se mnou a pak mě políbil.
,,Byla si úžasná!"
,,Děkuju"V ruku v ruce jsme se vydali ven. Trochu jsem zapoměla zmínit, že svatba se konala v malém zámečku. Takže hostina byla na nádvoří. Byly tam kulaté stoly a uprostřed velký plac na tančení.
Všude nad hlavou byla světýlka.
Teď měl být tanec novomanželů.Začala hudba a novomanželé se v rytmu valčíku pohybovali na place. Ostatní se pohupovali ze strany na stranu. Překvapilo mě, jak teta umí tak krásně tančit. Vím, že měla doučování, ale teta byla beznadějný případ.
Teď přišel na řadě tanec: Nevěsta a otec.
Pak už se na parket přidali všichni. Mike mě popadl za ruku a táhl na parket. Byl to Quickstep.
Strašně jsme se u toho smáli.Po chvilce jsme si šli na chvilku sednou.
,,Dojdu pro něco k pití " řekl Mike a odešel.
Co odešel, přišel Matt.
,,Ahoj" řekla jsem.
,,Ahoj. Přišel jsem ti říct, že to Ave Maria bylo úžasný! Fakt super! Nevěděl jsem, že umíš zpívat i operu."
,,Já taky ne. A díky" zasmála jsem se.
,,Tak já už se půjdu připravit. Za chvilku začínáme. Zatím."
,,Dobře. Zatím."Odešel a hned přišel Mike s pitím.
,,Co chtěl?" řekl znechuceně.
,,Co proti němu pořád máš? Nic špatnýho neudělal!"
,, Nic proti němu nemám!"
,,Tak přestaň mluvit tak znechuceně když mluvíš o Mattovi! Když né kvůli sobě, tak kvůli mě. Slib mi to."
,,Slibuju" povzdechl si.,,Ell?" zeptal se známý hlas.
Otočila jsem se a tam stál Jake.
,,Ano Jaku?"
,,Smím prosit o tanec?"
,,Ale jistě." usmála jsem se a vstala.
Viděla jsem Mikův nechápavý výraz.
,,On, je skoro něco jako bratranec. Buď v klidu. Hned jsem zpátky." políbila jsem ho na čelo.Šla jsem s Jakem na parket a začala tančit.
,,Tvůj přítel?"
,,Jo"
,,Trochu žárlivý. Co?"
,,Dá se říct"
,,Slyšel jsem že budeš zpívat ještě s tou Jazzovou kapelou. Těším se, až tě uslyším znovu. Ty by jsi se chtěla zpěvem v životě věnovat?"
,,Ani nevím. Nad tím jsem nepřemýšlela. Já žiju přítomností. Něco se prostě vyklube."
,,To je chytrý."
,,A ty?"
,,Já bych chtěl být manažerem. Hledat nenalezený talenty a pomoc jim rozvíjet budoucnost."
,,Pěkný",,Tak vážení, nerad ruším, ale už se musíme všichni připravit na vystoupení" řekl Mike a odtáhl mě pryč.
-----
Hráli jsme a zpívali a všem se to moc líbilo. Ke konci se teta postavila na podium, s tím že bude házet kytku.
Všichni se postavili do chumlu. Byla jsem vepředu, jenže ty bláznivý ženský mě dotlačily až dozadu.
No to si dělají srandu!
Naštvaně jsem si sedla na nejbližší židli a sledovala kdo ji chytne.Teta vyhodila kytku a každý sledoval let. Přeletěla první řadu, druhou a tak to šlo dál a dál, až na konec spadla před mé nohy.
Sebrala jsem ji a všechny ty ženský mě spalovaly pohledem.
Raději jsem se schovala do ústraní.,,Brzy se vdáš" zasmál se Mike.
,,A s kým? Znáš nějakého zájemce?" začala jsem se rozhlížet.
,,No, jeden by se našel. Je támhle." někam ukázal .
,,Kde?"
,,No támhle."
,,Tak mi ho ukaž."
Mike mě vzal za ruku a někam táhl .Přišli jsme k fontánce.
,,Nikdo tu není." řekla jsem.
,,Podívej se." ukázal do fontánky.
Nahnula jsem se a podívala se do vody.
,,Jsem tu jenom já. Spíš můj odraz. A taky tvůj odraz. Ale nikde nikdo"
,, Takže ho vidíš"
,,Koho?"
,,Mě ty hlupačko. Já jsem tvůj zájemce. A jednou v budoucnu, až budeme starší si tě vezmu. A budeme mít spolu krásnou budoucnost a hodně dětí."
Při poslední větě se zasmál.
,,Myslíš to vážně? "
Přikývl.
Objala jsem ho a políbila.
,,Miluju tě."
,,Já tebe taky"
ČTEŠ
Akord Lásky
RomanceMladá jazzová zpěvačka Elizabeth si myslí, že kluci jsou na nic nebo spíš, že se nikdy nezamiluje. Názor však změní, když potká Mika. Mike začíná hrát jako basista, ve stejné jazzové kapele jako Elizabeth, a ona ho tím víc poznává. Později se dozvíd...