21.kapitola - Hra?

86 10 1
                                    

Ahoj. Moc se omlouvám, že jsem dlouho nic nepřidala. Nebyl čas a hlavně Wifi. Jinak jestli si tohle čtete , tak vám moc děkuji za vaši trpělivost. A taky se omlouvám za chyby. Je jich tu celkem dost.:-\
Přeji hezké čtení.
E.J.

Elizabeth....

Dnes jsme měli zkoušku na zítřejší závěrečný koncert. Sešli jsme se tam všichni. Matt byl skoro celou dobu mimo. Dokonce musel mít i sluneční brýle , jinak by ho to světlo v místnosti ,,zabilo". Pan N mi dal novou písničku abych se jí do zítřka naučila. Byla jsem prý hodně dlouho prič a nemohl mi to dát dřív. Jedíný co mi k tomu všemu řekl je ,že to zvládnu. To se mu řekne.
Je to písnička Girl of Ipanema.

Takže jsem se místo bavení s kámoši šla učit písničku.

Melodie byla chytlavá a slova byla lehce zapamatovatelná. Takže.....super.

Ležela jsem na gauči ve svém pokoji a uslyšela zaklepání.

,, Dále " zakřičela jsem .
Otevřeli se dveře a tam stál Mike , držící něco za zády.
,, Je tohle pokoj slečny ..... Ehmm" podíval se na nějký lísteček ,,.... Elizabeth Jackson?" řekl a uculil se na mě.
To je jako nějaká hra?.... Asi jo ...tak fajn budeme si hrát.
,, Ale jistě . Co potřebujete?" řekla jsem ,položila noty na stůl a pomalu šla ke dveřím.
,,Mám tady nějaký dárek od nějakého vašeho.... tajného ctitele."
,, Tajného ctitele, jo?"nadzvedla jsem obočí. ,, A co mi posílá?"
,,Tohle“ řekl Mike a dal mi před obličej velký puget žlutých růží s bílími okraji.
,, Páni ty jsou nádherné!"
,, Jo a ještě tohle vám posílá" podal mi nějakou menší obálku.
Přijala jsem oba dárky.
,, Prý trvá na tom, že až odejdu ,si to musíte okamžitě přečíst"
,, Bude to všechno?" zeptala jsem se.
,, Myslím ,že Ano" řekl a pomalu se otočil ve dveřích..... Ale pak...
,, Počkat ! Na něco jsem zapoměl!" rychle se otočil.
,, A přeci ještě něco!" řekl a políbil mě.
,, Teď to je myslím opravdu všechno." řekl s úsměvem a rychlostí blesku byl prič.
Teď jsem si uvědomila ,že jsem něco podobného viděla v nějakém filmu. Sice nevím , kde to bylo ,ale musím říct ,že tohle bylo 100% lepší.

Trochu v šoku jsem zavřela dveře , dala růže do vázi (co jsem našla ve skříni), sedla si zpět na gauč a začala si číst dopis:

Moje milá Elizabeth.

Asi si si všimla ,že jsem ti poslal růže. Přijmi tento dar ,jako menší gesto lásky k tobě. Pokud tě zajímá kdo jsem.... Tak na tebe čekám u hlavního vchodu tohohle hotelu přesně v 18:00. Pokud nepříjdeš , budu to brát jako,že .... Ne. Ale jistě doufám ,že se rozhodneš správně.

Tvůj ......TAJNÝ CTITEL.

PS. Pokud za mnou přijdeš,vem si sebou deštník a na sebe pěkně oblečení. Xoxo:-*

Co zase chce vyvést. Ale je to zajímavý. Kdy že je ten sraz?... Cože už za 10 minut? A sakra.

Rychle jsem se šla obléct. Jediný co celkem šlo byly černé šaty na tělo a černé silonky.
Oblékla jsem se a jako boty jsem vybrala klasický černý conversky. Vlasy jsem si rozpustila a rozčesala. Vzala jsem si mobil a ...deštník a rychle jsem vyrazila před hotel.

Když jsem tam přišla .... Nikde nikdo.
Rozhlížela jsem se a Mi-... Teda Tajného ctitele jsem neviděla.
Co pak jsem přišla pozdě?

,, Tak přeci jsi přišla" řekl hlas za mnou .
Otočila jsem se a tam z tmavých stínu vycházel ... Mike.

Když chce hrát tu hru, budeme v ní teda pokračovat.
,, Neznám vás náhodou od někud?" zeptala jsem se a usmála se.
,, To nikdo neví"  řekl tajemně.
Chvilku jsme tam jen tak stáli a koukali na sebe.
,, Ehmm.... Budeme tu jen tak stát nebo někam půjdeme?" zeptala jsem se.
,, Ale jistě. Pojdtě se mnou" řekl a nabídl mi rámě.

Šli jsme ulicemi až do nějaké restaurace. Podle Mika je to teprve první zastávka.

V restauraci jsme měli dokonce i reserve.
Přišli jsme ke stolu pro dva. Mike mi sundal černý lehký kabát a když jsem se posadila přisunul mi židli ke stolu jako pravý gentleman.
,, Musím říct slečno, že vám to opravdu sluší.“ řekl hned co si sedl.
,, Děkuji."

Seděla jsem proti němu a koukala do těch jeho krásných modrých očí s nádechem šedivé.
Běhali mu v nich tisíce zářivých hvězdiček. Nemohla jsem se přestat nenadívat.

,, A mohla bych prosím vědět vaše jméno?" zeptala jsem se.
,, Na to je brzo. Ale ujišťuji vás ,že se ho brzy dozvíte."

Pak k nám přišel číšník s jídelníčky a lahví šampaňského.
Podal nám jídelníčky a začal nám nalévat šampaňské. Nejprve u Mika a když byl u mě , tak jsem ho zarazila.

,, No. I still do not drink( Ne já ještě nepiju)" řekla jsem.
,, Oh ... sure. I wish you something to drink?( Aha...jistě. Přála byste si něco jiného k pití?)" zeptal se číšník.
,, Please give me sparkling water (Prosila bych perlivou vodu)"
,,Sure( Jistě)" odpověděl číšník a odešel.
Mike odvrátil pohled z Menu a omluvně se na mě podíval.

,, Omlouvám se. Nějak mi vypadlo ,že ještě nejsi plnoletá. Mám si též přeobědnat nápoj ,abych tu nebyl z nás jediný kdo už může pít?" zeptal se zdvořile.
,, Ne to je v pořádku. Já si ráda ještě ten rok počkám. "
,, Dobře" řekl a dál si prohlížel Jídelníček.
Když už jsme měli jídla vybraná , obědnaná a naservínovaná s chutí jsme se do nich pustili.

Po jídle jsme si ještě povídali nad slenkou šampaňského a slenkou perlivé vody.
Za celou tu dobu jsem mluvila jenom já. Moc mi toho neřekl. Chce prý zůstat tajemný.

V restauraci jsme ztrávili asi 2 hodiny. Pak mě Mike vytáhl zase ven a šli jsme na menší náměstí s fontánkou. Celé náměstí osvětlovalo světlo z pouličních lamp, fontánka vytvářela krásné vodní obrazce a měsíční paprsky se odráželi v rozvířené vodní hladině.
Sedli jsme si na okraj fontány a podívali se na sebe.
Bylo to strašně romantický.

Už jsem ale opravdu chtěla vědět jeho ,,jméno"

,, A už mi prozradíš svoje jm-"
,,Psssst" přerušil mě Mike a polžil mi prst na rty.
,, Ještě opravdu neni vhodná doba " řekl a znovu mě políbil.

Byl to dlouhý polibek. Po chvilce jsem ale ucítila dešťovou kapičku stékající po mé tváři.
Podívali jsme se oba na nebe. Bylo to užasné. Ty kapičky padaly na zem jako ve spomaleném záběru.
Usmála jsem se na Mika a on mi úsměv oplatil.

Roztáhli jsme deštník a v ruku v ruce jsme šli po ulici.
Došli jsme až k zálivu.

Po nějaké době jsme se rozhodli už jít zpět.
Po cestě jsem se koukla na hodiny a bylo..... A sakra.21:46.
Do deseti musíme být na pokojích. Jo, pan N nás nezletilí hlídá. Je nás jenom pár ,ale v deset prostě musíme být na pokojích.
Přidali jsme do kroku a celou dobu jsme se smáli.
V hotelu mě Mike doprovodil až k pokoji.
,, Uvidím vás ještě někdy?"zeptala jsem se.
,, To je jenom na tobě" řekl a větu ukončil znovu polibkem.

,, Co to tady děláte?" řekl nějaký hlas.
Otočili jsme se a uviděli Jacoba.
,, Ahmmm ....nic co by?" řekla jsem.
,, Aha....ale to je stejně jedno, protože už jde Newmen. " řekl a rychle zapadl do svého pokoje.
Podíbala jsem se na Mika a naposledy jsem jo ještě políbila.
,, A mohu už znát vaše jméno?"
Usmála jsem se.
,, Vždyť ho přeci víš" uculil se a v mžiku zapadl do svého pokoje.

Aha....Emmm ..tak jo.....Miku.

Šla jsem zpět do pokoje. Takže když si to všechno schrneme, tak tohle bylo naše první, opravdové rande.

Akord LáskyKde žijí příběhy. Začni objevovat