Tuto kapitolu bych chtěla věnovat osobě, která mě inspirovala k napsání tohoto příběhu. Osobě, která měla 11.11. narozeniny. Osobě, jehož představitel v tomto příběhu neni nikdo jiný než .....Mike.
Annie,,Ahoj Elizabeth. Tady Annie. Můžu dál? Musím ti něco ukázat. Je to důležité."....
,, Jasně. Jdu ti otevřít."
Po chvilce Ell sešla ze schodů a přišla mi otevřít.
,,Upřímně jsem tě moc nečekala, Annie. Spíše vůbec. Takže se nelekni toho obrovského bordelu v mém pokoji. "
Přišli jsme do bytu kde nikdo nebyl. Super.
Hned jsme zamířili do Elizabethinýho pokoje. Sundala jsem si batoh a podívala se na Ell.
,,Tak co potřeb-",,Prosím, moc tě prosím, vrať se k mému bratrovi!" objala jsem ji pevně.
Vzala mě za ramena, odtáhla mě a podívala se mi do očí.
,,Annie, já ale nemám důvod se k Mikovi vracet. Lhal mi. A já prostě nechci být zase s člověkem, který by mi kdykoli zase mohl lhát a opět mi ublížit."
Šibalsky jsem se usmála.
,,Věděla jsem, že to řekneš."
Vzala jsem batoh a vytáhla z něho všechny důkazy.,,Počkej. Než něco začneš,.... jak si se sem vůbec dostala? Tebe poslal Mike? Jestli ano, tak je od něj pěkně zbabělé, že sem poslal svojí malou sestru."
,, Ne. Neposlal mě sem. Navykládala jsem mu, že jdu s kámoškou a její sestrou na zmrzlinu. Pak stačilo zavolat kámošce, jestli by nepřišla, aby to vypadalo jako pravda a potom jsme sem došli pěšky. Teď čekají venku. Mike mi to celé zbaštil. Takže mě opravdu neposlal a ani neví že tu jsem. A jestli se ptáš jak jsem zjistila tvou adresu, tak stačilo prohledat bratrův pokoj a tradá!"
,, Dobře. Ale aby to nebylo obráceně a já nebyla ta kdo ti to všechno zbaští!" usmála se.
,,Ne, opravdu mluvím pravdu.
No, a teď k věci. Hmm, raději se posaď. Tohle bude na dlouho."Ell si sedla na její postel a já proti ní. Jako první jsem vyndala fotky.
,, Určitě víš, že za vším stála Jassica. Jak jste se vrátili z NY, Mike celé dny nedělal nic jiného, než že o tobě mluvil. Za 2 dny jsem o tobě věděla snad všechno. Později mi ale řekl, že mu Jassica zakázala s tebou mluvit, protože na tebe měla nějaké nekalé informace , které se později ukázali, že to byla úplná kravina. Když jsem tě poznala po čase blíž, zjistila jsem, že jsi úžasný člověk a byla jsem tou dobou strašně šťastná, protože jsem měla starší setru, se kterou jsem si velice rozuměla. Když tě ale zmlátili, nemohla jsem to tak nechat. Zbili mojí sestru, ne? Začala jsem důkladně pátrat. Zjistila jsem, že za to může opět Jassica. Mikův kámoš mi dlužil malou laskavost, několikrát jsem ho nepráskla když udělal něco proti zákonu. No, to je jedno. Půjčil mi štěnice a fotil ji na každým kroku. Tím jsem zjistila, kdo byli ti útočnici."
Podala jsem Ell papíry s totožnostmi.
,,Herald a John Westfalovi?" zeptala se Ell.
,, Jo, dva nejvyhledávanější násilníci. Hledají je už přes 3 roky. Tady jsou na fotkách. A tato je ta, kde jim Jassica platí a koukni se kdo stojí vedle Jassici?"
ČTEŠ
Akord Lásky
RomanceMladá jazzová zpěvačka Elizabeth si myslí, že kluci jsou na nic nebo spíš, že se nikdy nezamiluje. Názor však změní, když potká Mika. Mike začíná hrát jako basista, ve stejné jazzové kapele jako Elizabeth, a ona ho tím víc poznává. Později se dozvíd...