24.kapitola - Bowling

91 10 5
                                    

Elizabeth...

Vyšli jsme před letiště a postupně jsme se s Mikem se všemi rozloučili. Až jsme tu zůstali jenom já ,Mike a Debie.
Po chvilce ticha se slova ujala Debie.
,,Takže. Ell. Teď půjdeš se mnou na přivítací párty,teda jestli ti to nevadí Miku,že si jí ma čtyři hoďky pujčím."otočila se na něj,ale Mike moc radostí neskákal.
,, A nemůžu jít taky?" zeptal se s nadějí.
,,Ne. Je to dívčí přivítací párty. Ale neboj, potom ji budeš mít zase jenom pro sebe."
,,Tak fajn" řekl sklesle.

Vzal mě za ruku a přitáhl si mě k sobě.
,,Tak já už asi půjdu napřed. Ráda jsem tě znovu poznala Miku" řekla Debie a odplížila se na autobusovou zastávku.
,,Ja taky" řekl Mike, ale stále mi věnoval pozornost.

,,Nevím jak bez tebe tu chvíly přežiju." dodal.
,, Uvidíme se zítra." řekla jsem a dala mu lehkou pusu na rty.
,,Zítra?!"
,,No, jak znám Debie,tak to čtyři hodiny nebudou. Spíš pařba do půlnoci. Ale slibuju ti, že nebudu dělat hlouposti. Ano?"
,,Víš že tě tam nerad pouštim.-" povzdechl si.,,- ale dobře. Zítra tě vyzvednu před tvým domem přesně v 13:00. Jo?"
,,Dobře." řekla jsem a celý to zakončila dlouhým polibkem.

,,Pa" řekla jsem a odběhla za netrpělivou Debie na zastávku.
Rovnou jsem nastoupila do autobusu a sedla si k oknu. Zamávala jsem Mikovi a odjela.

,,Neni na tebe trochu závislej?" zeptala se Debie.
,,Možná. Ale je takhle strašně roztomilej."
,,Jste oba dva divní. Tím víc se k sobě hodíte."
,,Ja vím"
,,Teď se ještě stavíme u tebe doma. Aby ses pozdravila s mamkou a rovnou si dala domu kufry." řekla Debie.
,,To jsem rovnou mohla říct Mikovi, aby nás svezl. Má tu auto."
,,Potřebujete chvilku pauzu. Jste na sebe opravdu moc závislý. On potřebuje být taky chvilku sám. A tu chvíli opravdu bez sebe vydržíte. "
,.Asi máš pravdu."

Dojeli jsme domu. Mamka byla uplně nadšená když jsem přijela. Málem mě ani nepustila na párty, protože (jak jsem si myslela) mě kvůli té nehodě nechce nikam pouštět. Bojí se. Nakonec ji Debie přesvědčila. Po asi hodině nuceného vyprávění o New Yorku mě pustila. Ale s podmínkou, že ji musím zítra představit Mika.

---

Konečně jsme dotazili. Byl to bowling. Ale už od vchodu bylo vydět ,že to dívčí párty neni. Byly tu i kluci. Hrála tu hlasitá hudba a skoro nikoho jsem neznala.

,,Neříkala si dívčí párty?" zeptala jsem se Debie.
,,Taky že jo." ozvalo se mi za zády.
Otočila jsem se a tam stála Bela.
Vypískla jsem a běžela ji obejmout.
,,Tak ráda tě vidím!" řekl jsem.
,,Já tebe taky!"
,,Jak si myslela to ,,Taky že jo"? Vždyť tu jsou i kluci!"
,,Jo ale ty k nám nepatří. Máme zarezervovaný támhle jednu dráhu, karaoke podium a  támhle celý ten roh s barem a gaučema. A jedině k baru a ke gaučům je vstup jen pro holky. Teda až na toho hezkýho barmana. Ten jediný mohl zůstat."
Zasmály jsme se a společně šli k ostatním. Byla tu Lissa,Tette,Luci,Katrin,Sophi, Andy a Daisy.
Se všema jsem se přivítala a sedla si na gauč.
,,Tak povídej!" začala Sophi.
Než jsem stačila něco říct, Debie začala. ,,Chodí s Mikem!"
Všichni začaly pištět a Andy začala po celém areálu vykřikovat,,Elizabeth chodí s Mikem!!!"
,, To se musí oslavit.Deset panáků na mě!" zakřičela Lissa.
,,Liss, ale mě je teprv 16!" protestovala jsem.
,,Tak za prvé, za tři dny ti je 17,a za druhé nebuď pořád takový slušňák." řekla pro změnu Daisy.
,,Jo ale když příjdou na to, že tři z nás nejsou plnoletý, tak b-"
,,Ale no ták. Užij si to! Nic se nestane. Jenom malý panáček na dobrou náladu." přerušila mě Tette.
Přemlouvali mě asi 10 minut. Nakonec jsem to do sebe kopla.

Krátce na to se to pořádně rozjelo. Povídala jsem zážitky z New Yorku a do toho do sebe kopala všechno možný ,co holky obědnaly. Pak jsme se rozdělily na dva týmy a zahrály si bowling. Já byla v týmu s Belou, Debie, Lissou a Andy. Druhý tým byly Tette,Luci,Katrin,Sophi a Daisy.
Moc mi to s Belou nešlo. A tak se k nám připojilo 8 kluků a jeden jménem Oliver se mě ujal a ukázal mi jak správně hrát. S jejich pomocí jsme vyhrály.

Nakonec jsme je pozvaly do našeho doupě. Chlastali jsme a chlastali. Dokonce jsme si s nimi zazpívali i karaoke. Nejdříve jsme si vylosovali každý svou dvojici. Já byla s Oliverem. Druhý los byla písnička. Vytáhli jsme si duet Everyday z High school musical.
Překvapilo mě jak krásně zpívá.

Když všichni dozpívali jsme si šli zase povídat na gauče. Ale zbylo nás jen několik , kteří si chtěli povídat. Protože Andy se ocucávala s Philem, Daisy zaměstnával barman, Katrin odešla už před půl hodinou někam s Louisem, Tette a Luci se rozhodli ještě si zahrát bowling s Carlosem a Henrym,a Sophi a Lissa hrála flašku s Pietem a Rikerem.
Já ,Debie, Bela, Oliver a Edie jsme zůstali a povídali si. Všimla jsem si, že Edie pořád kouká po Debie a Bele , ale ty zjevně neměly zájem. Podívala jsem se na hodinky a bylo lehce po půlnoci. Už bych asi měla jít. Ostatní se tu rozhodli zůstat. Jediný kdo už taky musel byla Bela a Debie.
Protože Debie byla uplně na mol, takže jsme ji museli podepírat. Dokonce se nabídl i Oliver ,že nám pomůže. Společně jsme ji odvedli až k taxíku, a když jsem chtěla nastoupit,tak mě Oliver ještě zastavil.
,,Ell, nechěla bys někam zajít?"
,,No,víš mám přítele a tomu by se to asi nelíbilo."
,,Aha. Tak to chápu. Ale kdyby sis to romyslela, tak tady máš moje číslo a byl bych moc rád, kdyby si mi dala svoje." podal mi vizitku.
Přišlo mi divný dávat číslo někomu uplně cizímu, a proto jsem musela odmítnout.
,,Víš Olivere, jseš milej a hodnej a určitě i podstivej,ale pochop,že tě skoro neznám a nemůžu ti dát jen tak moje číslo. Ale jestli tě to potěší tak tvoje si nechám a když tak ti zavolám. Dobře?"
Jen přikývl. Rouloučila jsem se a nastoupila k holkám do taxiku.

Akord LáskyKde žijí příběhy. Začni objevovat