Mike....
Byl jsem u Elizabeth celou noc. Vedle ní byl gauč, na kterém mi dovolili přespat.
Hned co jsem se vzbudil, jsem si k ní šel sednout.
Koukal jsem se na ní, koukal jsem jak nádherně vypadá když spí. Chytl jsem ji znovu za ruku a zase se mi chtělo brečet.
Nakonec jsem to ale vydržel.
,,Elizabeth... Všude říkají, že když lidi upadnou do bezvědomí nebo tak něco, tak stejně slyší to co mu druhý říká. Sice nevím jestli je to i tvůj případ , ale musím ti něco říct.... "Elizabeth...
Vzbudila jsem se..... No spíš jenom mé vědomí. Neviďela jsem, ale za to jsem slyšela co se kolem mě děje. Také jsem cítila a zrovna jsem cítila jak mě někdo drží za ruku...... A pak uslyšela Mikův hlas. Říkal mi, že mi potřebuje něco říct.
Zvědavě jsem poslouchala.
,, Musím ti vysvětlit, proč jsem byl na tebe takovej....... Vím, že to bude mít následky , ale musim ti to říct. Jestli bys mě neslyšela, zopakuju ti to znovu...... No takže....... Všechno je to kvůli Jassice..... Ona.... Ona mě vydírala... Tím že dá tisku tvoje tajemství. "
Ta svině!... A jaké tajemství.... No doufam, že.... Ale ne!
Nerikej to, neřikej to.
,, To tajemství je..... Měla jsi kamaráda, který zemřel.. Kvůli tomu, že tě miloval...."Flashback....
Před 2 roky....,, Elizabeth! Počkej! "zavolal na mě Jamie .
(Jamie je můj nejlepší kamarád už.... No... Odmala. Je stejně starý a můj spolužák.)
,, Ano?" usmála jsem se.
,, Co děláš zítra? "řekl vysmátý Jamie, když ke mě přiběhl.
,, No.. Nic"
,, Tak to je dobře.... Protože se sejdeme zítra ve 2 hodiny , pod naším stromem v parku.... Ok? "
,, Tak dobře... Zítra."
Po téhle větě se celý rozzařil. Takhle jsem ho už dlouho neviděla.---
Na obědě....
,, No tak kdy se dáte dohromady? "zeptala se mě Debbie.
,, Co?.... Kdo? "
,, No přeci ty a.... "podívala se na holky a pak zase na mě,,... Jamie "
,, Ale prosim, tě.... Já a Jamie?... Ale di... Jsme jenom kamarádi. "
,, To vždycky říká každý..... A nakonec se z toho něco vyklube." řekla Bella s roštáckým výrazem.
,, Ale no tak... Holky.... Beru ho jako bráchu, kterého jsem nikdy neměla. "
,, Brácha jo?.... Nepozval tě náhodou na rande?" zeptala se Lissa.
,, To neni rande, to je jenom kamarádská schůzka! Abyste věděli! "
,, Tak určitě!" řekli holky sborově.---
Ve dvě jsem stála u starého dubu. Je to místo, kde jsme si s Jamiem hráli jako malý, stavěli bunkry a hráli si na indiány.
Z dálky jsem uviděla blížícího se blonďáka, kterému se ve slunci vlasy zbarvili do brozova.
,, Ahoj! "
,, Ahoj Jamie."
Vylezli jsem po větvích do koruny stromu, ze které byl úžasný výhled na celé město. Nahoře jsme měli postavenou menší plošinu na které jsme seděli.
,, Takže.......? "
,, Co?"
,, No, proč jsi mě sem pozval. "
,, Jo.... No.. Potřebuji s tebou mluvit"
,, Fajn... Tak o čem....? "
Vypadal docela hodně nervózně. Poškrábal se na vlasech a podival se mi do očí.
,, Nooooo?"
,, Já... Já nevím jak ti to říct.... "
,, Neboj.."
,, No..... "nadechl se,, Líbíš se mi a no....." než jsem stačila něco říct citila jsem jeho rty spalující ty moje.
Můj první polibek! Chvilku se mi to líbilo, ale pak jsem ho odstrčila.
,, Co.. Co to děláš? "
,, Promiň bylo to na tebe moc rychlí... Co?"
,, Né... Ale nevim co to mělo znamenat! "
,, Elizabeth.... Líbíš se mi..... Miluji tě!"
,, Ale..... Ale... "
Zase se ke mě blížil k dalšímu polibku, ale já ho znovu odstrčila.
,, Né!"
,, Ale no tak! "
,, Né řekla jsem ne!"
,,Co je to s tebou! "
,, Neříkám, že tě nemám ráda... Já tě mám ráda... Ale ne tak jak by sis představoval.... Mám tě ráda jako.... Bráchu...... A.... A... Hlavně nejsme na vztah připraveni je nám teprve 14!"
,,Takže jako brachu!"
,, Nezlob se... Já nechci aby se naše přátelství kvůli tomuto ukončilo. Prosím odpust mi. "
,, Ne to nejde...."
,, Ale no tak... "
,, Ne!... Jak si řekla nejsme na to připraveni... Potřebujeme na to čas......... A proto by bylo lepší kdyby jsme se teď nějakou dobu nebavili a nevidali se..."
,, Jamie.... No tak! "
On už mě ale nevnímal. Začal slézat ze stromu dolů.
Lezla jsem za nim, volala jsem, ale on mě ignoroval.
Utekl a ani se neohédl.
Proč jsem to udělala! Mohlo napadnout, že mu tak ublížím!Doufám že si nic neudělá. Ve škole si s ním promluvím.
Domů jsem šla s pocitem viny.V noci byla šílená bouřka. Moc jsem nespala, ale největší rána pro mě byla kolem jedný hodiny ráno.
Začala jsem z ničeho nic brečet, rychle jsem se probudila a sedla si na postel. Měla jsem strašně divnej pocit. Nevim co to bylo ale šíleně mě to vyděsilo.---
Ve škole jsem nikde Jamieho neviděla. Pak nadruhou hodinu k nám do školy přišla policie, která nám zdědila něco co bych nikomu nepřála.
,, Ráno v jednu hodinu ráno se stala strašlivá událost. Váš spolužák James, neboli Jamie...... Přišel o život. Opil se....... A pak skočil pod auto. Jestli by někdo veděl co se stalo, nebo byl včera s nim a věděl co mu je, nebo viděl že se chová divně, potřebuji, abyste nam to zdědili. "
Ne to neni možný! On neni mrtví!
,, On nemůže být mrtví!" řekl jsem nahlas.
Všichni se na mě podivali a Bella mě pohladila po rameni.
,, Bohužel je to tak"
,, NÉ! "vstala jsem a vyběhla ze třídy.
Brečela jsem a neviděla na cestu. Slyšela jsem jen, jak na mě Debbie, Bella a Eliss volají.
Vyběhla jsem ze školi na školní dvůr. Bohužel jsem ale zakopla a silně jsem se praštila do hlavy.
Nezvedla jsem se. Ležela jsem na zemi a brečela.
Holky, když mě dohnali začali mi utirat krev z čela a utěšovat.Mým největším tajemstvím je, že jsem byla jediná kdo věděl co se stalo a nikomu to neřekla. Tím pádem se jeho smrt neuzavřela a nezjistilo se, proč se opil a skočil pod auto. Neměla jsem sílu to říct... Jediný kdo to věděli byla Bella, Debbie a Eliss. Těm jsem mohla veřit. Věděla jsem, že by to neřekli.
End flashback.....
Tohle všechno byl taky důvod proč jsem do Mika strčila. Nechtěla jsem, aby se to opakovalo. Nemohla bych snést kdyby srazilo auto dalšího na kom mi záleží.
Po tváři mi začala stékat slza.
,, Ty mě slyšíš? Ty mi rozumíš? "zeptal se Mike a setřel mi slzu.
Ano!
,, Budu to brát jako ano...... Takže mě slyšíš a ja ti to můžu do říct...... Srazilo ho auto. Tys byla jediná kdo věděl co se stalo a nikomu si to neřekla..... A to je trestný...... Tak kvůli tomu mě Jassica vydirala. Řekla, ale když se stebou budu bavit, dá to do novin nebo to nahlásí a měla bys velikanský průšvih..... A to jsem nemohl dovolit.... Odpusť mi to. "
Odpouštím ti.
,, A hlavně........ Tě miluju.A je mi jedno, že mě Jassica vydíra! . Budu o tebe bojovat a už nedovolím, aby se ti něco stalo.!"
Já tebe taky Miluju!
Chtěla jsem mu skočit kolem krku, polibit ho říct mu to samý, ale nahlas.
Ale nemohla jsem. Byla jsem uzavřená ve svém vlastním těle.
Tohle teď né....... Teď né! Copak jsem si toho už nezažila až až?Mike.....
Věděl jsem, že mě poslouchá, ale probudit se nemůže.
Seděl jsem u ní celý den a povidal si sní.... No... Mluvil jsem jen já.
Kolem večera nás přišla navštívit osoba, kterou bych tu nečekal.,, Angi? (andží?) "
,, Zdar bratránku."
,, Co tu děláš? "
,, No jak bych to řekla....... Bydlim tu."
,, A jak si se o mě dověděla? "
,, Jmenuje se to internet. Par lidí natočilo jak tvoji přítelkyni srazilo auto........ To je ona viď?"
,, Jo. "
,, Je celkem hezká, docela se k sobě hodíte....... No ale já jsem hezčí."
,, Vydím, že ti sebevědomí nechybí. "
,, No to víš."
,, Úplně jsem zapoměl, že tu bydlíš. Jak se ti daří? "
,, jo celkem v poho"Teď by se hodilo nějaké vysvětlení. Angelina je moje sestřenice z tatovi strany. Její už 21. Bydlí tu se svým přítelem. Sem do New Yorku se přestěhovala před 3 lety, kvůli práci. Je vysoká a má špinavě - blond vlasy. Už odmala je drzá a má sebevědomí má rozdávání.
Povidali jsme si ještě docela dlouho. Pak mi Angi přinesla nějaké jidlo, abych vůbec něco snědl, když jsem pořád u Elizabeth. Kolem večera ale už musela jít. Rozloučili jsme se a ona odešla. Já si zase lehl na gauč a usnul jsem s dobrým pocitem, že Elizabeth zná pravdu.
ČTEŠ
Akord Lásky
RomanceMladá jazzová zpěvačka Elizabeth si myslí, že kluci jsou na nic nebo spíš, že se nikdy nezamiluje. Názor však změní, když potká Mika. Mike začíná hrát jako basista, ve stejné jazzové kapele jako Elizabeth, a ona ho tím víc poznává. Později se dozvíd...