22.kapitola - Vy mladí!

81 11 1
                                    

Elizabeth.....

Ráno jsem se probudila, odhrnula závěsi a otevřela balkonové dveře. Sluníčko mě docela silně oslnilo až jsem se zakymácela. Díky bohu ,že tam bylo zábradlí. Nevím co by se přesně bez něj stalo, ale asi by to hodně bolelo.
Nádechla jsem se vzduchu  (no moc voňavé to nebylo) a sledovala rušný raní život tohoto města. Nevím co s tím pozorování lidí mám, ale stejně to dělám pořád. A navíc je tohle poslední den tady. Celkem se těším domu. Ani nevím jestli mamka o mém úrazu ví, no, myslím že určitě o tom ví. Vsadím se, že mě teď nepustí z domu.

Z mého přemýšlení mě vyrušilo zaklepání na dveře.

,, Dále!" Do pokoje vešel Mike.
,, Dobré ráno zlato. Děje se něco?" zeptal se mě, obejmul mě zezadu a  políbil mě do vlasů.
,, Ne. Proč?" zeptala jsem se a otočila se k němu čelem.
,, Protože už na tebe čekám před pokojem asi 15 min. a všichni už jsou na snídani." řekl a dal mi pramen vlasů za ucho.
,, Aha"řekla jsem klidně. ,, Tak to bych se asi měla převléct, co?" dodala jsem.
,. Jo, to by bylo fajn." řekl Mike drze a sednul si na postel.
Vyndala jsem si několik kusů oblečení a když jsem se chytla za kraj svého pyžamového trička a pomalu vyhrnovala ,abych jsem ho sundala ,zarazila jsem se.
Otočila jsem se na Mika, který sledoval každičký můj pohyb a čekal co se bude dít dál.

,,Miki?" sladce jsem se usmála.
,, Ano lásko? A jinak miluju když mi říkás Miki, proto-"
,, Otoč se!"přerušila jsem ho.
,, Co?..... Ale noták!“ udělal na mě psí oči a  vyšpulil spodní ret. ,,Ell! Vždyť spolu chodíme a pak to bude určitě vážnější vztah a pak se spol..... Ehmmmm.... Teda...Ehmmm ...No to je jedno! Ale stejně noták!"
Na tváři jsem měla pokerface ale v duchu jsem měla záchval smíchu, který mě přemohl a vykouzlil mi na obličeji lehký úsměv.

To co teď řekl, byl důkaz o tom, že náš vztah myslí opravdu vážně. A to mě potěšilo.

,, Jestli jsi to myslel vážně,.... Taaaak-" v jeho očích jsem vyděla naději.,, aaaak si ještě tu chvíli počkáš" šibalsky jsem se zasmála.
Přišla jsem k němu a otočila ho.
Ten už nic nenamítal ,protože věděl ,že nemá šanci.
,, Stále tě sleduju" zašeptala jsem mu do ucha.

Rychle jsem přiběhla ke skříni a v mžiku jsem se převlíkla. Překvapilo mě, že se Mike opravdu neotočil.
,, Miki , tak jdeme?"
,, Jo. "Řekl , otočil se a vzal mě za ruku. Podívala jsem se mu do obličeje a tak šibalskodábelský výraz jsem ještě na něm neviděla. Obávam se že něco chystá.

-----

Nasnídaly jsme a já kluky ( Mike a Matt)  přesvědčila, aby uzavřeli mír. No, myslím, že to stejně nemělo žádný účinek.
Pak jsme se vydali každý do svého pokoje. No, teda až na mě. Já šla k Mikovi.
Leželi jsme na posteli a koukali jsme na televizi. V angličtině mě to moc nebavilo.

,, Miki?" ležela jsem mu na hrudi a proplétala jsem si s ním prsty.
On si pro změnu hrál s mými vlasy.
,, Ano?"
,, Naučíš mě na kytaru?"
,, Pro tebe všechno"

Posadila jsem se na kraj postele a Mike došel pro svůj hudební nástroj.Seděli jsme těsně vedle sebe a před sebou jsme měli kytaru.

,, Umíš nějaký základy?"
,, No ty dny co jsem tě sledovala jak hraješ , tak možná."
,, Tak uvidíme"
Vzal jemě mojí ruku, položil ji na krk kytary a prsty mi rozestavil postupně na struny.
,, Tohle je akord G.Ten se používá celkem často. A tenhle zase C. A. D. E. Ais. Eis. Dis.His. a tenhle je pro začátečníky asi nejtěší. F."
Vystřídal asi všechny varianty a akordy.
,, Tak teď pravá ruka rytmus. Rytmů je několik. Ale to asi víš. Pak se taky vybrnkává. "

Po chvilce mě naučil i několik písniček. Nesmírně jsem si to užívala.
Společně jsme si i zazpívali.

Asi po hodině mě Mike musel přesvědčovat abych už přestala, pustila tu kytaru , vydala se na oběd, ale já jsem na to moc tvrdohlavá abych přestala.
Jo jo. Bude to mít se mnou těžký.

Nakonec mě začal lechtat. Nikdy jsem od nikoho lechtivá nebyla , ale on byl vyjímka.
Nakonec jsem kytaru pustila. Situace využil a schoval ji rychle do obalu.

Za to já jsem pořád ležela na posteli a smála se. Mike po chvilce ke mě přišel a lehl si na mě. Koukali jsme se do očí a já místo polibku jsem sykla bolestí.
,, Miki , bříško"
Mike si to hned uvědomil a slezl ze mě. Pak si ale lehl vedle mě a jemně si mě přehodil na sebe tak, že jsem teď ležela nahoře já.
,, Lepší?"
Přikývla jsem. Po chvilce jsme se začali zběsile líbat. Bylo by to dokonalé , kdyby se neotevřeli dveře a nich stál Newmen.

,, Ehhm Ehhm" slyšeli jsme zakašlání.
Odlepili jsme se s Mikem od sebe a sedli jsme si na kraj postele.
,, Vy mladí! ..... No, ale jinak jste měli být už dávno na obědě. Mám pro všechny ingormace ohledně večerního koncertu a nemohu to zdělit , když tam nebudou všichni. Příšte tam raději přijďte včas a tohle ,Ehmm, tohle si laskavě nechte domu v soukromí.“ řekl .

Ve chvíly kdy odešel jsme se rozesmáli. Po chvilce jsme ale vstali a následovali ho.
Když jsme přišli do jídelny ozval se šepot. Ale mi ho ignorovali. Mike si sedl na židly a trval na tom, abych si na něj sedla. Nic jsem proti tomu neměla, ale ať se hošánek připraví na to ,že ho budou bolet nohy. Já nejsem zrovna nejlehčí.

Pan N. nám něco vysvětloval ale my ho tolik neposlouchali. Mike mi totiž šeptal rozkošně romantická slova do ucha a já jediné co jsem poslouchala, byl jeho překrásně sametový hlas.

----

Po obědě se všichni odebrali připravovat se na koncert. Ale Já s Mikem jako správní rebelové jsme nenápadně vyrazili ven na procházku. Cestou jsme se stavili na lékařské prohlídce na kterou jsem uplně zapoměla. Vyndali mi stehy a jinak nic. Do hotelu jsme se vrátili před večerem. Šli jsme se obléknout do společenského oblečení. Pak jsme šli do velké haly a připravili stojany , židle, noty ....

-----

Musím uznat, že lidí se tu sešlo fakt hodně. Na konci jsem byla obdarována maxi kyticí a bonboniérou a nějakým kuponem.

Po koncertě jsme šli s Mikem ruku v ruce do pokojů.

,, Zlato?" zeptal se Mike.
,, Ano ?"
,, Řekni, že můžu u tebe zůstat přes noc. Prosím!" žadonil a znovu udělal psí oči.
Bože ten je tááák roztomilej, když to uďelá.
,, Když budeš hodnej, tak jo."
,, Děkuju" řekl a vzal mě do náruče.
Odnesl mě do pokoje a rychle si skočil zabalit věci ,aby to měl za sebou. Já se mezitím vysprchovala a oblékla do pyžámka. Pak přišel Mike a společně jsme zalezli do postýlky. Mike mě chytil kolem pasu a políbil na tvář.
Po chvilce jsme oba únavou usli.

Tak je tu další kapitola!
Další zkouška, další inspirace.( Sabelaro a Barča Baru ví co mám na mysli ;-) )
Byla moc ráda kdybyste se zeptali v komentu na jakýkoli otázky ohledně příběhu. Pak na ně samozdřejmě odpovím.
Děkuji za přečtení.
E.J.

Akord LáskyKde žijí příběhy. Začni objevovat