Elizabeth.....
....... ,, Matte dej mi tu ruku"
,,Ne.. Nech mě na pokoji"
,,Prosím"
,, Jdi o de mě prič!"
,, Přestaň se sakra takhle chovat!"
Matt si jenom odfrkl a odvrátil pohled.Dlouho mě neposlouchal. Tak jsem se naštvala a ruku jsem mu odevřela násilím. Přesto mi ale musel asistovat Jacob, protože bych to sama nezvládla. Každý tu měl svoji roly. Já ošetřovala , Jacob držel Matta a Mike?....ten opřený u dveří spaloval Matta pohledem.
Když už bylo hotovo. Dali jsme Matta do postele. Bylo to náročný, ale dokázali jsme to. Chtěli jsme mu dát prášek na spaní ,ale z toho by mohl dostat otravu. První hlídku u něj ,měl Jacob. A tak mě Mike vzal na procházku.
Bylo to prý překvapení. Cestou jsme udělaly okruch přes Central Park. Bylo tu krásně. Šli jsme v ruku v ruce a kochali se pohledem.
Přesto všechmo jsem ale pořád byla smutná.
,, Ell,co se děje?...Vždyť Matt už je v pořadku....tak proč jsi zase smutná.?"
,, Kvůli Mattovi to neni. Tentokrát mi dělá starosti Jasica.
Co se stane až přijedeme? Udělá nám něco?"
,, Ell, nekaž si tuhle chvíli tímhle. Netrap se jí. Jseš silná a chytrá. Dohromady jsem skoro neporazitelní. Ona nám už neublíží...... Slibuju."
,, Dobře, věřím ti " řekla jsem a usmála se.
,,Takhle se mi líbíš! S krásným a zářivým usměvem."Cestou jsme si koupily hot dog a sedli si na lavičku s výhledem na vodní plochu odrážející paprsly zapadajícího slunce.
Položila jsem si hlavu na Mikovo rameno a sledovala kolemjdoucí.
Začalo se stmívat a New York začala pohlcovat tma.Zvedli jsme a já následovala Mika směrem k překvapení.
Mike mi cestou zakryl oči šatkem, který nevím kde vzal a vedl mě někam po ulici až do nějaké budovy. Tadyto zavazování očí nesnáším ,protože nevím co se kolem mě děje. Ale Mikovi jsem věřila.V budově jsme nastoupili do něčeho jako výtah....určitě to byl výtah, protože jsem cítila tlak, který nás vyvážel nahoru.
Vystoupili jsme a až tehdy mi Mike sundal šátek.
Teď jsem nemohla uvěřit svím očím. Já stála na samotné Empire State Building.Seběhla jsem plošinu z výtahu ke klandru. Koukla jsem se dolu a málem se mi z té výšky udělalo špatně. Ale po chvilce to bylo dobrý. Stála jsem přesně na místě ,kde se taky natáčel Percy Jackson. ........Bože..., když teda mluvíme o Percym ,tak teda.... Bohové moji já jsem tak šťastná.!
Po chvilce ke mě přišel Mike.
,, Překvapení!.....doufám ,že se ti to líbí chtěl jsem ti to vynahradit, když jsi si kvůli mě nemohla užít New York. Takže doufám , že se ti to líbí..."
,, Děláš si srandu .....to....to je to nejlepší překvapení v mém životě!!....děkuju!" řekla jsem a políbila ho.,, A jak to že tu nikdo není? Tohle místo je celkem navštěvovaný, takže by tu někdo měl být....Ne?"
Koukla jsem se na něj a on se začal drbat na spánku.
,, Mikuuuu?"
,, Co?"
,, Ty mi něco tajíš ,že?"
,,No....hmm...já.......řekněme ,že jsem si to tu podplatil na hodinu."
,, Miku....to muselo být strašně drahý! A kdys to stačil zařídit?"
,, Když jsi byla u ...... Matta" řekl jeho jméno znechuceně.
,,Kdyby tu byly ostatní,nemohl bych tu být s tebou o samotě." pokračoval.
,, Miku,to je milý!"
Pak vzal mobil a zapl nějaké krásné písničly.,,Smím znovu prosit?" řekl a nabýdl mi ruku.
,, Bez pochyb" řekla jsem a přijala jeho ruku.
Začali jsme tancovat valčík. Písničku ,která nás doprovázela jsem neznala. Ale byla hezká.Tančili jsme nekonečně dlouho. Bylo to úžasný. Připadala jsem si jako prizcezna na bále.
Konec písně zakončil dlouhý a dokonalý pilibek.
Na konec jsme si stoupli ke klandru a sledovali noční život New Yorku.
Mike mě obejmul ze zadu a políbil mě do vlasů.
,, Slib mi,že se sem jestě vrátime " řekla jsem.
,, Slibuju" zašeptal mi Mike do ucha.Hodina utekla a mi už jsme museli jít. Ještě jsme se vyfotily s New Yorkem za zády a vyrazili do hotelu. Hned jsem si naší společnou fotku dala na tapetu. Tohle byla první fotka , kde jsem vypadala inteligentně.
Opustili jsme budovu a přišli do hotelu. Teď mám u Matta hlídku já. Mike mě už nechce nechat s ním osamotě a tak bude hlídat se mnou.
Matt už tvrdě spal. Přišla jsem k němu a změřila mu teplotu. Uplně hořel. Namočila jsem žinku a položila ji na jeho čelo.
Když se mu teplota alespoň trochu snížila ,šla jsem za Mikem, který ležem na gauči.
Lehla jsem si k němu a Mike si mě k sobě přitiskl. Byla jsem hrozně unavená a tak jsem hned usla.-----
Ráno jsem se vzbudila a nastěstí dříb než Matt a Mike.
Rychle jsem seběhla do jídelny pro čaj a rohlík s mazacím sýrem.
Když jsem se vrátila Mike seděl rozespalí na gauči a Matt stále spal.,,Dobré ráno" zašeptala jsem.
,,Dobré "zachraptěl Mike a vstal aby mě políbil.
Po polibku jsme se nasnídali a čekali než se vzbudí Matt.
Po chvilce čekání se teda vzbudil.Posadil se a držel si bolestí hlavu....... Kocovina.
,, Auu" zaskučel
,, To je to ,když někdo chlastá!" zašeptala jsem s důrazem na chlastá a přisedla k němu. Mike nás z povdálí sledoval jako lev, aby když tak mohl zaůtočit na gazelu, která obtěžuje ,případně ubližuje jeho lvici.
,, Co se stalo?" zeptal se Matt.
,, No když dáme prič to, že jsi se ožral vodkou jako prase ,málem jsi z toho měl otravu , pak si mě hodně ale hodně obtěžoval a hádal ses se mnou tak, že tě Mike s Jacobem museli zastavit, rozřízl jsi si ruku flaškou od vodky a k tomu všemu jsi měl 40 horečky ,..........tak skoro nic." řekla jsem a Matt na mě vykulil oči.
,, To že se stalo? " zeptal se .
Ja jen přikývla.
,, A já ti ublížil?" řekl smutně a lítostně.
,,Jo. Málem se z toho skácela bolestí na zem." řekl Mike.
,, Já tě bil?"podíval se na mě Matt.
,, Ne, ale namáhala jsem si břicho, které jsem podle doktoru namáhat neměla, když jsem ti vdorovala."
,, Proboha...... Strašně se omlouvám...... Nevim jak se to mohlo stát ....já se moc moc a moc omlouvám......já jsem-"
,,Omluva přijata" řekla jsem a podala mu čaj"
,, Co?" řekli oba najednou.
,, Tak teda když mi slíbíš ,že už to nikdy neuděláš" řekla jsem Mattovi.
,,Slibuju"
,, Dobře teď si vypij čaj. Já si musím jít vyměnit náplast na břiše."
,, Počkat! Ty jsi vlastně zpět z nemocnice.! Jak dlouho jsem mimo?"
,, Postřeh" řekl Mike.
,, Nevim jak dlouho jsi pil ,takže to posoudit nemohu. Teď se dej hlavně dohromady. Zítra máme poslední koncert a tam musíš být v poho.....Ok?"
,, Dobře"Odešla jsem si teda dát novou náplast. A byla jsem spokojena. Spokokena s tím, že je Matt v pořádku. Sice nevím jak psychycky, ale fizicky je v pořadku určitě.
ČTEŠ
Akord Lásky
RomanceMladá jazzová zpěvačka Elizabeth si myslí, že kluci jsou na nic nebo spíš, že se nikdy nezamiluje. Názor však změní, když potká Mika. Mike začíná hrát jako basista, ve stejné jazzové kapele jako Elizabeth, a ona ho tím víc poznává. Později se dozvíd...