25.kapitola - Narozky 1/2

92 11 3
                                    

Ahoj lidi. Vím, žádná kapitola dlouho nebyla a za to se omlouvám. Tahle kapitola je rozdělena do dvou častí. Doufám, že se bude líbit.

E.J.

Elizabeth.....

Probudila jsem se s příšernou kocovinou. Hlavně tohle jsem nechtěla. Posadila jsem se na postel a rozhlédla se po pokoji. Je půl jedné. To jsem spala tak dlouho? Ach jo. Vstala jsem a vydala se pro snídani.
,,Dobré ráno" řekli mé sestry najednou.
,,Čau" řekla jsem, vydala se k ledničce a vyndala mléko.
,,Kdo je Mike?" zeptala se Adell.
Zakuckala jsem se tím mlékem a polovinu vyplivla.
,,Co?" zeptala jsem se a stále se dusila mlékem.
,,No ten kluk"
,,To je jen... kamarád" zalhala jsem.
,,A není náhodou něco víc?" zeptala se.
,,Proč zě to zajímá?"
,, Protože, když jsi včera odešla. Mamka zavolala skoro všem, že dnes pozná tvého kluka. Takže, to znamená, že máš přítele." ukázala na mě prstem.
,,Mike!" vykřikla jsem. ,,Bude tu už za půl hodiny!"
Rychle jsem se šla obléct, udělat ranní hygienu a další.

Přesně ve 13:00 zazvonil zvonek.
,,Už je tady!" zajásala mamka a šla se upravit do koupelny. Nad tím jsem protočila jenom oči v sloup a šla se obout.
Přišla jsem ke dveřím, kde už čekala Adell.
,,A ty jdeš jako kam?" zeptala jsem se.
,,Pozdravit přece svého budoucího švagra, ne? Nebo si snad myslíš, že ho budu poznávat na poslední chvíli?"
Povzdychla jsem si a vydala se dolu.
Když jsem otevřela dveře, tak jsem byla málem, rozmáčknutá na zdi. Protože, moje rodinka zaůtočila a rozběhla se na Mika. Podávali si ruce a mamka ho objala, pak přišla na řadu Adell a mluvila, že budeme mít určité krásné děti a že je bude hlídat a prostě mě strapňovali. Zajímalo by mě co by se stalo, kdyby to byl jenom pošťák. Protože jsem jim neřekla, že přesně tohle je Mike. Zasmála jsem se a vydala se Mika zachránit.
,,Ahoj,zlato" řekl Mike a objal mě.
,,Ahoj"
,,Vy jste spolu tak sladcí" řekla mamka a utřela si slzu.
,,Tak my už asi vyrazíme. Za pár hodin ji vám zase vrátim." řekl Mike.
,,Dobře. Bavte se." řekla mamka a vydala se s Adell zpátky do baráku.
,,Promiň" řekla jsem.
,,V pohodě. Tvoje mamka je fajn."

Nastoupila jsem do Mikova auta a pozorovala, jak nastupuje.
Po chvilce si všiml,že ho sleduju.
,,Co?"
,,Nic...Kam jedeme?"
,,Uvidíš"

Jeli jsme asi 40 min. Přijeli jsme k nějakému parku. Vystoupili jsme a Mike vyndal piknikový košík.
,,Miki?"
,,Hmm?"
,,My budeme mít piknik?"
,,Jo"
,, Ale, je začátek března a tráva je mokrá a studená."
,,Neboj. O to jsem se postaral."
Vzal mě za za ruku a dovedl na takový palouček a malým skoro zamrzlým rybníčkem a s krásným altánkem.
Vyndal deku a položil ji na zem v altánku. Altánek byl ze dřeva, takže studený nebyl.
Sedla jsem si na kraj deky a Mike začal přede mě dávat: jahody v čokoládě, mufiny, kokosové kuličky, rybízový džus, nakrájené avokádo a spoustu dalších dobrot.

,,Nemůžeš si mě takhle rozmazlovat. Tohle si nezasloužim." řekla jsem a ochutnala avokádo.
,,Ale můžu." zasmál se a nalil mi do skleničky džus.
Po chvilce si Mike položil hlavu na mé nohy a já ho krmila jahodama v čokoládě.
,,Jaká byla dámská jízda?" zeptal se.
,,Paráda. Byly tam všechny mé kamarádky. Hrály jsme bowling, zpívali karaoke, pak jsme si povídali a já jim vyprávěla o New Yorku. Ale nebyla to moc dívčí jízda. Byly tam i nějací cizí kluci, kteří se k ná po chvilce přidali. "
V tom hned Mike zbystřil.
,,Kluci?"
Viděla jsem v jeho výrazu žárlivost a tak jsem se rozhodla ho trochu poškádlit.
,,Jo byli celkem milý. Bavili se s námi, učili nás jak hrát bowling a dokonce si s námi i zaspívali." zasmála jsem se. Ale on moc radostí neskákal.
,,Tady někdo žarlí" řekla jsem a začala Mikovi kroužit jahodou nad hlavou.
,, Nežárlim. Jen ...přemýšlím."
,,Jo, a o čem?"
,, To tě nemusí zajímat. "
,,Ale no tak. Nic se nestalo. Takže nemusíš být naštvanej." řekla jsem a dala mu pusu. Jenže ani to s ním nehlo.
,, Přestaň trucovat!"
,,Já netrucuju. Jenom mi vadí, že mi tvoje kámoška kecala. "
,, No, ono to ve skutečnosti měla být dámská jízda. Měli jsme pronajatou půlku podniku. Ale ti kluci se k nám připletli a holky si tu dámskou jízdu rozmysleli a pozvali je k nám. A jestli ti vadí, že si nebyl pozvaný, tak tě můžu ujistit, že na další párty pozvaný jsi."
,,A na jakou?" zeptal se už netrucující.
,, Na mou narozeninovou." usmála jsem se.

-----
O tři dny později....

Vystoupila jsem z Mikovýho auta a v ruku v ruce jsme se vydali po stopách tlumené hudby až do sálu rozjíždějící se pařby.
,,Aaaaaaaa! Naše oslavenkyně dorazila!"
Ozvalo se z repráků. Podívala jsem se na podium, kde jako dj stála Debie .
Všichni na mě hodili pohled, a já jsem si až teď všimla kolik lidí tu je. Všichni měli masky podle domluveného tématu (Svět fantazie), a i přes všechny ty masky jsem poznala, že se jedná o mé spolužáky, bývalý spolužáky ze základky, kámoše z kroužků ale i kámoše z děctví. Seběhla jsem schody a šla se se všemy pozdravit. Debie byla oblečená v kostýmu upíra, Bela v kostýmu temné princezny, Eliss v kostýmu pyráta a byly tu i kostýmy, jako třeba: StarLord, Iron man, Gandalf, Voldemord, Anděl, Labuť, Vlkodlak, Kung fu panda, nějaký Démon, Loky a spoustu dalších. Jo a abych nezapoměla, já byla (nečekaně) řecká bohyně a Mike byl v kostýmu vojáka z druhý světový. Strašně mu to seklo.
Po chvilce se pařba rozjela. Tancovali jsme jako šílení. Hrály nějaké hry a dělali blbosti. Všichni jsme se prostě vrátili do děckých let, kdy jsme měli karnevaly.

,,Tak vážení. Teď, dáme ploužák
pro naší oslavenkyni. Vybrala jsem jednu celkem pěknou, takže doufám, že se naší bohyni bude líbit. Ale pozor! Protože naše oslavenkyně je zpěvačka,bude si muset slova zazpívat sama. Dostane mikrofon a se svím tanečníkem si zazpívají překrásné duo. Je to písníčka, kterou známe uplně všichni. Takže slova nebudou problém." řekla Debie do mikrofonu. Vzala jsem Mika za ruku a šla doprostřed sálu. Všichni začali tleskat.
,,Ale já ti to určitě zkazím. Nejsem ve zpěvu tak dobrý" řekl Mike.
,,Slyšela jsem tě zpívat mojí nejoblíbenější písničku. A bylo to dokonalý. Takže se ničeho neboj." usmála jsem se na něj.
Přišla k nám Debie a nandala nám mikrofony a hlavu. Pak se vrátila zpět na podium a pustila písničku :Can I have this dance.
Podívali jsme se s Mikem na sebe a usmáli se.
Byla to jedna z mých oblíbených písní. V New Yorku jsem ji pořád zpívala a někdy se ke mě přidal i Mike. Vzpomínam si, že jsem se o tomhle bavila s Debie.

Pokračování v další kapitole....

Akord LáskyKde žijí příběhy. Začni objevovat