Tuhle kapitolu bych chtěla věnovat mé BFF Sabelaro, která mi s příběhem pomáhala.
Už jsem v New Yorku druhý den. Probudila jsem se v hluku aut a lidí na ulici. Oblékla jsem se a sešla dolů na snídani.
,, Dobré ráno " řekl Matthew.
,, Ahoj" pozdravila jsem a sedla si vedle něj.Na snídani jsme uviděli Mika. Pořád byl takový nevrlý a naštvaný. Rozhodla jsem se, že si s nim po snídani promluvím.
,, Takže děcka. "řekl pan N.,, Dnes odpoledne máme výlet na Sochu Svobody... "
,, Paráda!" přerušil pana N Jacob.
" Ano paráda. A potom nás čeká večerní koncert. Zítra máme obědnanou prohlídku muzea Rocku a Jazzu. Pak vystupujeme v jedné restauraci. Dále máme prohlídku historického muzea a Další den máme volno..... Zatim na ostatní dny program nemám. Takže teď máte volno do oběda a po obědě vyrážíme. Buďte tu v čas. "
Když pan N domluvil sebrala jsem se a šla za Mikem.Potkala jsem ho na chodbě před našemi pokoji. Zrovna otevíral dveře.
,, Miku můžu s tebou mluvit? Já -"
Nedopověděla jsem to a on mi přibouchl dveře před nosem.
,, Dobře. Tak jindy"Před obědem jsem zašla do společenské místnosti, kde byl Matt a Jacob.
,, Ahoj kluci. "
,, Čau"
,, Co děláte? "
,, Povidame si" řekl Jacob.
,, Můžu se přidat? "
,, Jasně!" vykřikl Matt a oči se mu rozzářili.,, Teda klidně. Mě... Ehmm.. Nám to rozhodně vadit nebude... Totiž... Já... No prostě si sedni. " začervenal se a sklopil stydlivě hlavu.Sedla jsem si vedle něho a on si mě prohlédl a zarazil se u mého náramku od Mika.
,, Co to je?" ukazal na náramek
,, Tohle?.... To je darek k vánocům. "řekla jsem a rychle ho schovala pod mikinu.
,, Aha"Chvilku jsme se na sebe koukali a nakonec jsem si všimla Jacoba jak nas střídá pohledem (jako Matt, já, Matt, já)
,, Co!? "vykřikla jsem.,, Ty jako myslíš!.... Ne!"
,, V klidu! "řekl a ruce dal nad hlavu, jako že se vzdává.Chvilku jsme si povídali a pak Jacob přišel se sázkou.
,, Vsadím se, že nedokážete ani jeden, nacpat si dvacet maršmelounů najednou do pusy."
,, Bože kolik ti je!? " zeptal se Matthew.
,, Je mi 17 a ty se snad bojíš?"
,, Ne. Prosim tě! Ja a bát se! Nikdy "řekl Matt až moc s velkým sebevědomím.
,, Já sázku přijímám.... A o co se vsadime?" zeptala jsem se.,, Vsadime se, že když prohraju, tak ja nevim..Tak si něco vymyslíte. A když prohrajete vy! Tak budete si navzájem oslovovat třeba.. Bonbonku. Medvitku, Mattíku, Elíku, nebo tak něco .. A chovat se k sobě jako kdyby jste spolu chodily.A já vám budu řikat co mate dělat. "řekl a podival se na nás ďábelským pohledem.
Podivala jsem se na Matta a začala jsem váhat jestli je to dobrý nápad.
,, Jacu... Ja nevím"
,, Srábotko! "
,, Tak fajn."Jacob se koukl na Matta a ten přikývl.
Vytláhl pytlík s maršmelounama a každému dal dvacet do ruky.
,, Připravit..... Pozoorr.... Teď! "odstartoval Jacob a my si začali cpát maršmelouny do pusy.
Měla jsem první, druhý, třetí..... Osmý.....
Matt jich už měl asi patnáct a ja vyděla, jak se mu dělá špatně.
A u mě to bylo něco podobného. Asi u dvanáctého se mi začal zvedat žaludek. Už jsem to nevydržela a šla jsem všechny maršmelouny vyplivnout do koše. Matt udělal po mě hned to samé.
Když jsme se vrátili, Jacobovi zbývali poslední tři.
Pochvilce měl v puse všechny maršmelouny.Vstal, vítězně začal mávat rukama a šel je vyplivnout.
,, No takže?...? "řekl Jac s ušklebkem.
Koukli jsme se s Mattem na sebe a podle jeho výrazu mu to až tak nevadilo.
,, Ale notak lidi!"
,, Dobře s čim máme začít? "povzdechla jsem si.,, Mohly byste..."přišla jsem k němu, koukla jsem se na něj smrtelným vyrazem a zašeptala
,, Dovoluji ti všechno ale zapomeň na pusy a.... Další",, Škoda.... Faj.... No uvidíme .... Ale ruce si neřekla. Takže se teď chytněte za ruce a nazyvejte se jak jsem vam řikal. "
Proč jsem jenom do té sazky šla.
Seděli jsme na gauči a Matt mě chytl za ruku.
,, Notak lidi.. Trochu emocí!"
,, Miláčku! Můžu ho uškrtit? "zeptal se mě Matthew a obejmul mě kolem ramen.
,, Stím bych ještě počkal, jelikož teď si první musíte změnit status ma Facebooku.",,Cože?! Děláš si jenom srandu, že jo? Protože moje máma, teta, ségry, kamarádky a všichni lidi co znám mají Facebook! A ti všichni.... ti všichni by to viděli!"
,,No jo se stane." pokrčil rameny. Mojí nevěřícnost vystřídala zuřivost.
,,Hele nestěžuj si! Bude tam jenom, že spolu chodíte, ne že jste se zasnoubili. To dáme až později."
,, Agrrrr"Najednou jsme všichni ztichli, protože do místnosti vstoupil Mike.
Sedl si k jednomu ze stolů a začal ladit kytaru. Vypadalo to, že si nás nevšímá, tak jsme se začali bavit o programu týdne. Jenže já se prostě nemohla soustředit, když tu byl. Neubránila jsem se pohledu na něj.
Dívali se vzájemně do očí. Trvalo to asi několik minut. Najednou mi před obličejem zamávala něčí ruka. ,,Héééj Elí!" protáhl Jacob. Nechápavě jsem se na něj podívala. ,,Co to jako bylo?" zajímal se. ,,Co máš na mysli?"
Prstem ukázal na mě a pak na Mika. ,,Asi pět minut jsi nás vůbec nevnímala! Jenom jsi civěla na něj a byla totálně mimo.
Teď si musíš uvědomit, že chodíš s Matthew... Né s Mikem. "řekl Jacob.
,, Jo!... Ale jenom jako!" bránila jsem se.
Přišel ke mě a zašeptal.
,, Nemluv o tom nahlas! Raníš jeho city!.... "
Podívala jsem se na něj pohledem jako vážně?
,, Jo... má tě rád. Řekl mi to těsně před tím než si přišla. Ale pssst."
,, Ne..Prosím tě. .. Ale jdi. "
Jacob se na mě podival vážným pohledem.
,, Neee to nwni možný. To je fór. Že jo!?"
,, Ne. Proč mi to nevěříš? "
,, Protože je to šílený!"
Matt se na nás tázavě dival.,, Co si to tam šeptáte? "
,, Že už bychom měli jít na oběd." Plácla jsem první blbost, která mě napadla.
,, Dobře tak jdeme "řekl Matthew a vstal z gauče.
Přišel vedle mě a naznačil mi, abych ho chytla za ruku.
,, No tak dej mu ji" přemlouval mě Jacob.
Chvíli jsem váhala , ale nakonec mu ruku dala.
,, Mohl bych si dát titul Šaman Lásky. " řekl sebevědomě Jacob.
,, Ty taky sleduješ Austin a ally?" zeptala jsem se zvědavě. (protože je to další můj nejoblíbenější seriál.)
,, Ségra ten serial sleduje. "
,, Ale prosim tě. Nevymlouvej se na sestru." řekl Matthew a všichni jsme se zasmáli.Zrovna jsme procházeli kolem Mika. Dival se na nás a vypadal velmi smutně a ublíženě.
Sklesla mi nálada, když jsem ho takhle vyděla. Ale byl to jeho problém. Neměl se ke mě tak chovat a mluvit se mnou.---
Po obědě jsme se sešli venku před hotelem. Když přijel autobus, byla jsem Jacobem donucena sedět vedle Matta.
Nechci, aby to vyznělo divně, ale mám ho ráda jako nejlepšího kamaráda a nic víc. Je vlastně docela prima. Ale pořád něco cítím k Mikovi.Jeli jsme autobusem až do přistavu, kde jsme nastopili na loď a jeli k Soše svobody.
(pokračování příště)
ČTEŠ
Akord Lásky
RomanceMladá jazzová zpěvačka Elizabeth si myslí, že kluci jsou na nic nebo spíš, že se nikdy nezamiluje. Názor však změní, když potká Mika. Mike začíná hrát jako basista, ve stejné jazzové kapele jako Elizabeth, a ona ho tím víc poznává. Později se dozvíd...