37. kapitola - Plán

58 5 3
                                    

Annie

Když mě Mike odvezl domu, věděla jsem, že mám udělat jen jedno. Vlezla jsem si do pokoje a vyndala z pod postele krabici.

Odendala jsem víko a vyndala malou krabičku s paměťovými kartami a balíček fotek. Měla jsem celý půlrok na to, abych sehnala co nejvíce informací o Jassice. Možná bych se v budoucnu mohla stát soukromým detektivem. Herectví bych měla jako koníček. Dobré je, že ostatním připadám jako malá, dětská, hloupoučká, roztomilá hvězdička, která si zahrála v několika filmech, ale nikoho by nenapadlo, že doopravdy můžu být někdo jiný.

Tímhle chci pomoct bratrovi a Elizabeth. Vím, že k sobě patří. Když se objevila věděla jsem, že je to skvělý a hodný člověk. Nikdy by mi neublížila. Chci, aby patřila do naší rodiny. Chci, aby byla jako moje sestra.

Po chvilce se otevřeli dveře.
Brácha.

Vzala jsem všechny důkazy a schovala je do batohu.

Stihla jsem to včas. Když jsem dávala krabici zpět pod postel, otevřeli se dveře.

,,Jsi doma nějak brzo" koukla se na Mika.

,,Jo" povzdech si Mike a sedl si na mou postel.

,,Sledoval si?"

,,Sledoval"
Čekala jsem, že řekne trochu víc.

,,No, a co se stalo?"

Mike se mi svalil na postel a dal si ruku na oči.

,, Uviděl jsem je na zastávce. Ten Richie se ož-... opil a hádal se s ní a přetahoval. Tak jsem zasáhl. Vrazil jsem mu a Elizabeth jsem posadil na motorku. Nestačila nic udělat. Po chvilce poznala, že jsem to já, tak jsem zastavil. Měl jsem v úmyslu ji odvést až domu. Pak mi vynadala a odešla. "

,,A co ti řekla než odešla ?"

,, Řekla, abych nedolízal. Že jestli mi jde o to abychom byli přátelé tak teda jo. Ale , že se ke mě nevrátí. Nemá k tomu důvod."

,, Pořád tě má ráda." usmála jsem se.

,, Proč myslíš? " posadil se.

,, Na té oslavě to bylo přesvědčivé. Jo, slyšela jsem vás. Pak, ale jak jste se potkali na té pouti, viděla jsem jak se na tebe kouká. Byla naštvaná, ale v jejích očích jsem viděla bolest. Kdyby tě
pořád nemilovala, byl by tam jen hněv. A kolem ní byli dva hezcí kluci. Myslím, že s nimi tráví mnoho času. Není ti divné, že za tu dobu si ani z jedním nezačala? Podle mě se o to oba pokoušeli. Říkal jsi mi o Matthewovi v tom New Yorku. Měl jí moc rád, a ona jeho, ale odmítla ho, protože milovala víc tebe.
Pak se objevil Richie. Pěkný kluk s hnědýma očima a karamelovými vlasy. Pokusil se o to v poslední době, ale odmítla ho, protože se bála začít znova. Pořad tě milovala a v hloubi duše to věděla. Věděla, že poruší tu věrnost kterou k tobě měla, i když jsi ji zranil. Je to moc věrný a soucitný člověk, aby tu lásku, v kterou věřila že je opravdová v sobě zlomila a zapomněla. Je na tebe taková , nepříjemná, protože neví jak s tebou mluvit. Když je s tebou vzpomene si na všechny ty dobré i špatné vzpomínky a je zmatená. Má tě pořád ráda. " usmála jsem se jak nejrostomileji jsem mohla, abych alespoň trochu zakryla tu ,,chytrost,,.

Mike seděl na posteli s otevřenou pusou.

,, Ty.... Jak si....Hmmm....Neříkej mi že tohle máš z toho jak koukáš pořád na ty kriminálky"

,, Ne, tak chytrá zas nejsem. Jen jsem logicky uvažovala."

,,To bylo opravdu fakt krutý. A počkej. Když tak umíš dobře logicky uvažovat, co mám dělat abych ji dostal zpátky? Abych ji mohl říct pravdu a ukázat, že ji taky pořád miluju?"

Akord LáskyKde žijí příběhy. Začni objevovat