Vi var ankommet til København og gik nu bare rundt på strøget. Vi var blevet stoppet et par gange af fans.
"Skal vi ikke tage op i rundetårnet?" Thor kiggede på Jacob og jeg. "Tjo, det kan da godt." Svarede Jacob. Jeg nikkede bare som svar. "Fedt" Thor smilte.
Vi kom hen til rundetårnet, købte tre billetter og begyndte at gå op ad.
Jacob og Thor gik og snakkede sammen, mens jeg gik bag dem, med min telefon.. hehe. Jeg hørte ikke rigtig hvad de snakkede om. Men det var sikkert omkring Thor og Anthon, med deres musik og sådan. ''Emma'' Thor vendte sig om. Jeg låste min mobil og pakkede den væk. ''Ja?'' Svarede jeg og kom om ved siden af ham. Han tog stille min hånd. ''Du skal bare gå sammen med os.'' Han smilede sødt til mig. Jeg fniste blidt af ham. ''Nå, men hvad snakkede dig og Jacob så om?'' Spurgte jeg. ''Bare det der sker med os og Anthon..'' Sukkede Thor. ''Åh..'' Jeg sukkede også. ''Det jo ærligt min skyld.'' Røg det ud af mig. Men det passer. ''Nej? Emma, stop. Det er overhovedet ikke din skyld!!'' Thor stoppede op. Jeg hev i hans hånd, så han begyndte at gå igen. ''Jo, hvis jeg ikke havde været så sød overfor ham til Roskilde festival, ville han ikke have fået de følelser. Og hvis jeg ikke blev ved med at snakke så meget med ham, de gange vi to, ikke, havde det så godt.. Så ville han ikke have det sådan med mig, som han har!'' Jeg sukkede en gang ting. ''Det kan godt være at du snakkede meget med ham, de gange vi to ikke var så gode, men tænk på tiden før det. Allerede der snakkede i rigtig meget sammen. Det er ikke din skyld. Anthon og jeg skal bare finde ud af det..'' Sagde han og gav min hånd et svagt klem. Jeg sagde ikke noget, men nikkede.
Vi kom helt op. Der var så smukt her oppe. At stå og kigge ud over København. ''Leif, jeg tager et billede!'' Sagde Jacob. Thor mig ind til sig og lagde sine arme om mig. Jeg lukkede mine øjne og smilte. ''Feeedt'' Jacob kom over til os og viste os billedet. Thor smilte. ''Send det til mig!'' Sagde han ivrigt. ''Jajaja'' Jacob og jeg grinte. ''Det er bare så godt!'' Sagde han ret højt og overfaldt mig med sit kram. ''Thor!'' Skreg jeg og væltede. Folk omkring os, kiggede sikkert ret meget. Men fuck det.
"Øh, Leif.." Jacob stod lidt væk fra os. Thor grinte og rejste sig op. Han hev mig op bagefter. Vi grinte stadig.
"Nogen gange, så er i to simpelthen bare så pinlige!" Udbrød Jacob, mens vi var på vej ned igen. "Synes du så også det her er pinligt?" Thor kiggede lumskt på os begge to. "Åh nej.." Sukkede Jacob. Thor tog fat i min hånd og begyndte at synge How deep is your love. Folk kiggede lidt på os. Jeg sang bare med.
Youre the light in my deepest darkest dark...
YOU ARE READING
Purple Light
FanfictionDET HER ER 2'ERN AF THINGS WE DO !! DET VIL DERFOR VÆRE EN GOD IDÉ AT LÆSE DEN FØRST ;-) Emma og Thor er stadig kærester. Deres forhold bliver bedre og bedre. Der er dog stadig nogle små ting de skal igennem, en gang imellem. Thor er blevet mere be...