31

1.9K 56 6
                                    

Da jeg kom ud, stod Thor og smilte. Han kom hen og tog min hånd i sin. "Hvad sagde han?" Spurgte Thor. "Han sagde bare jeg skulle hilse, han ville ikke rigtig snakke.." Svarede jeg. "Hvad er historien mellem jer egentlig? Hvorfor er i ikke venner mere?" Spurgte jeg, og kiggede kort op på ham. "Det startede i 8. klasse. Han var en af mine bedste venner, hvis ikke min bedste ven! Vi var sammen nærmest hver dag, og havde det rigtigt sjovt sammen. Men så fik han en kæreste, og han ville kun være sammen med hende. William og jeg var dog stadig sammen, bare ikke så meget som før, og jeg følte også at han ikke gad mig til sidst. Jeg finder så ud af, at hans kæreste er en pige man ikke kan stole på. Mens hun er sammen med William, var hun også sammen med en anden. Jeg prøvede så at fortælle det til ham, da jeg godt ville være en god ven. Men han reagerede så ved at slå løs på mig. Dagen efter havde han flyttet skole, og vi har ikke snakket sammen siden." Thor kiggede ned på mig. "Wow, hvordan kunne jeg overhovedet falde for ham?" Spurgte jeg chokeret. "Det ved jeg heller ikke.." Mumlede Thor. Jeg grinte svagt af ham. Vi ankom til hans hus, og gik ind.

Vi satte os ind i stuen. "O skriver at de er her om fem, ti minutter." Sagde jeg og kiggede op på ham. "Hmm så har vi massere af tid." Svarede han og smilte lusket til mig. "Hvad tænker du på?" Svarede jeg. Han sagde ikke noget, men lagde mig ned, og satte sig oven på mig. "Thoor" sagde jeg og placerede mine hænder på hans bryst. "Ssshh" sagde han og kom tættere på mig. Vores læber mødtes. Jeg lukkede automatisk mine øjne. Jeg rykkede mine hænder om i hans nakke. Han holdte sig oppe ved hjælp af sine albuer. Vores kys udviklede sig hurtigt til et snav. Jeg havde virkelig savnet det her.

Thors ene hånd kom ind under min trøje. Han kørte den frem og tilbage på min mave. Jeg smilte midt i kysset. Et lille støn undslap mine læber. Han fjernede sine læber fra mine og smilte tilfredst. Han skulle til at tage min trøje af, men stoppede da han kiggede op, og blev helt rød i hovedet. "Hvad sker der?" Spurgte jeg og kiggede på ham. "Vi er er kommet" hørte jeg O sige. Nej hvor pinligt. Thor fjernede sig fra mig, og satte sig op. Han kørte sine hænder gennem sit hår. "Hvor lang tid har i stået der?" Spurgte jeg, da jeg havde fået mig rejst op. "For længe" svarede Teodor med et lille grin. "Ej" jeg rødmede og gik over for at sige hej til dem. "Jeg henter lige min dyne." Sagde Thor og forsvandt. "Jeg skal lige tisse.." Sagde jeg og gik med ham.

"Det var altså ret pinligt" sagde jeg. "Ja, men det er ligemeget." Han kyssede mig og gik ind på sit værelse. Jeg gik med ham. "Har du ikke en trøje jeg må låne? Det her er faktisk Williams.." Spurgte jeg og bed mig i læben. "Jo selvfølgelig, du kan bare selv finde en i skabet." Svarede han med et smil. "Tak" jeg smilte også til ham. Jeg åbnede hans skab, og kiggede hans skab igennem. Imellem alle trøjerne, gik jeg øje på nogle små pakker. Jeg grinte svagt. "Hvad griner du af?" Spurgte Thor, og kom om bag mig. Jeg hev pakkerne frem og blafrede med dem. "Haha, altså ja." Han kyssede min kind og tog pakkerne. Han smed dem hen på sit bord. "De er til senere!" Han tog sin dyne og gik igen. Jeg smilte og fandt hans blå lacoste trøje frem. Jeg smed Williams på gulvet, og tog Thors trøje på. Hans parfume stod henne på bordet. Jeg tog et sprøjt og smilte tilfredst. Jeg gik derefter ud til de andre igen.

Purple LightOnde histórias criam vida. Descubra agora