Vi havde stoppet Jeg har aldrig og drukket en masse i stedet. Thor var i hvert fald blevet lidt fuld. Det var jeg nu også blevet. "Kom" sagde han forførende og tog min hånd. Han fulgte mig ud på dansegulvet, hvor vi begyndte at dans.
Han tog sin ene arm rundt om min nakke. Musikken spillede og pludselig spillede de en sang, som jeg ikke havde hørt før. Thor lyste op og løb hen til Anthon. De gik op på scenen og begyndte at synge. Var det en af deres nye sange? Den var sådan ret, ja.
Da Thor begyndte at synge kiggede han ned på mig med er frækt blik.
baby look at me when i'm riding
I know a millon ways to get
my girl off
I love the way my baby keep smiling
cause she can't get enough
baby knows I get exicted
she got a booty game down to the science
and she knows what I been calling for
knows what I been looking for
she knows the game
knows how to playDe sang sangen færdig og kom ned fra scenen igen.
"Er det en ny sang?" Spurgte jeg Thor. "Yes" svarede han og lagde sin arm om mig. Anthon kom over til os. "Hvad synes du så?" Spurgte han. "Den er faktisk meget god." Svarede jeg. "Thor sagde han hele tiden tænkte på dig, haha" Anthon blinkede til Thor og gik over til de andre. "Hvad mente han med det?" Spurgte jeg. "Senere" svare han og begyndte at kysse mig.
()
Klokken var omkring 1 og vi havde drukket ret meget. Musikken spillede højt og alle råbte og sang med. Jeg sad sammen med Lisa. Vi snakkede så godt som vi nu kunne. Mens vi sad der, mærkede jeg noget ved min nakke. "Skal vi ikke tage hjem?" Hørte jeg en svag hæs stemme. Thors. "Jo" svarede jeg. Fik sagt farvel til Lisa og fulgte med Thor hen til toget. Toget kom ret hurtigt. Vi satte os ind og det begyndte at køre.
Vi ankom til Gentofte og gik ud. På vejen hjem gik Thor og sang deres nye sang. Hans hæse stemme, gjorde det hele meget bedre. "And sex you up right now, my baby" sang han og snurrede mig rundt. Jeg fniste lidt af ham. "Kan ikke vente til vi kommer hjem." Sagde han og kyssede min kind. Jeg kunne mærke mine kinder blive varme.
Vi nåede hjem til mig. Jeg låste døren op og vi kom hurtigt ind. Thor tog min hånd og vi gik ind på mit værelse. Vi lagde os ned i sengen og begyndte at kysse. Thor fik sig lagt oven på mig, uden at afbryde vores kys. Mine hænder fandt hans hår.
()
"Emma?" Thors hæse stemme vækkede mig. Jeg blinkede med mine øjne et par gange. "Hej" smilte jeg og gav hans kind et kys. "Hvad er klokken?" Spurgte jeg efterfølgende. "Den er 13." Fniste han. Jeg kiggede ud over mit gulv. Vores tøj lå spredt over det hele. Jeg lå stadig nøgen.
"Tak for igår" sagde han og plantede et kys på min pande. "Jeg takker også" svarede jeg og tog hans hånd. "Thor?" Spurgte jeg. "Ja?" Han nikkede. "Jo, jeg har fødselsdag på fredag, så jeg ville holde noget, men ikke noget stort. Bare noget hyggedruk, om lørdagen, kan du der?" Spurgte jeg, stadig med min hånd flettet ind i hans. "Ja selvfølgelig! Hvem kommer ellers?" "Jeg tænkte; Anthon, Jacob, Teo, Maxi, Lisa, Ophelia, Lea. Nok også nogen flere." Svarede jeg. "Det lyder hyggeligt, jeg skal nok få de andre overtalt" sagde han og lagde sig hen over mig. "Men lige nu, gider jeg ikke tænke på det" smilte han og lagde sine læber over mine.
YOU ARE READING
Purple Light
FanfictionDET HER ER 2'ERN AF THINGS WE DO !! DET VIL DERFOR VÆRE EN GOD IDÉ AT LÆSE DEN FØRST ;-) Emma og Thor er stadig kærester. Deres forhold bliver bedre og bedre. Der er dog stadig nogle små ting de skal igennem, en gang imellem. Thor er blevet mere be...