6

2.2K 45 7
                                    

"Der er mad!" Thor kom ind på værelset. Jeg satte filmen på pause og gik med ham ud i køkkenet. Vi satte os ned ved bordet. "Hvad har du så lavet?" Spurgte jeg. "Øh, jeg har lavet pizza.." Han fik et smil på læben og kom hen med en pizzabakke. "Jeg vidste det" grinte jeg. "Shh, den har jeg da selv lavet.." Sagde han stolt og begyndte at skære i pizzaen. "Jaja" grinte jeg. Mens vi spiste snakkede vi bare lidt frem og tilbage.

"På fredag, vil jeg have dig med på Cubana!" Sagde han og tog en bid af sin pizza. "Okay, det var der hvor du kyssede med Josephine ikke?" Spurgte jeg. "Stop nu.." Han kiggede ned. Jeg fik en klump i halsen. "Ej undskyld. Det vil jeg gerne!" Svarede jeg og lagde min hånd oven på hans. Han blev helt stille. Pillede lidt ved sin pizza. Kiggede ikke på mig.

"Thor?" Jeg rejste mig op. Han sagde ikke noget, kiggede bare på mig. Jeg gik over til ham. Satte mig oven på ham, så han sad imellem mine ben. "Thor Blanchez Farlov." Startede jeg og placerede mine hænder om hans nakke og begyndte at lege med hans nakkehår. "Jeg elsker dig" sagde jeg og rykkede mig lidt tættere på ham. Jeg kunne fornemme på ham, at han godt kunne lide det jeg var i gang med.

Jeg rykkede mit hoved tættere på hans. Begyndte at sætte små kys på hans nakke. "Em-Emma, jeg elsker også dig" stammede han, meget lavt. Jeg bevægede mig op til hans mund og kyssede den. Thor kyssede med. Hans hænder fandt mine hofter. Han pressede mig ind til sig.

"Skal vi ikke gå ind på mit værelse?" Spurgte han og kyssede mig igen. Jeg nikkede mens vi kyssede. Jeg rejste mig op og tog hans hånd. Vi gik ind på hans værelse. Thor smed mig ned i sengen. Han lagde sig langsomt oven på mig og begyndte at kysse mig igen. Jeg lod ham tage kontrollen.

Hans ene hånd kom ind under min trøje. Han begyndte at lave små cirkler på min mave. Jeg lagde mine arme omkring ham. "Thor.." Spurgte jeg lavt. "Sshhh" sagde han og kiggede mig i øjnene. Jeg nikkede langsomt og kyssede videre med ham.

Thor begyndte at tage min trøje af. Han smed den ned på gulvet. Jeg tog også hans trøje af.

Han stoppede med at kysse mig. "Vil du?" Spurgte han og kørte sine fingre gennem sit hår. Jeg nikkede, bed mig i læben samtidig. Thor rejste sig op og gik over til sit skrivebord. Der var tre skuffer under det. Han åbnede en af dem og tog en lille pakke frem. Han kom over til mig igen. Han havde et lumskt smil på læberne.

"Er du klar?" Spurgte han og kyssede mig på panden. Jeg nikkede og placerede mine hænder omkring hans nakke.

Da vi havde ligget i lidt tid, lød der stemmer ude fra gangen. Thor stoppede. "Hvad sker der?" Spurgte jeg forpustet. "De kommer vidst tidligere hjem, end hvad jeg havde troet." svarede han, også forpustet. Thor rejser sig op og tager nogle shorts på. Jeg tager hans trøje og tager den på. Han åbner døren og går der ud.

"Hej, undskyld vi kommer hjem før tid. Jeg har prøvet at ringe, men du tog den ikke." Lød Ullas stemme. "Nej, den må have været på lydløs." Svarede Thor og kløede sig i nakken. "Ja" Ulla fniste lidt. "Sover Emma her?" Spørg hun. "Ja, det gør hun." Thor smiler til hende og kommer ind til mig igen. Han smider sig ned i sengen, ved siden af mig.

"Vi må gøre det færdigt en anden dag." Blinker han til mig. "Ja" svarer jeg og smiler til ham.

Purple LightWo Geschichten leben. Entdecke jetzt