Maden var efterhånden blevet kold. Jeg havde ikke spist noget. Siden Thor gik, har jeg bare siddet ude i køkkenet og kigget ud i luften. Lad det blive fredag hurtigst muligt!
Min mobil bippede henne fra håndvasken. Jeg gik over og så at det var en besked fra et ukendt nummer. Jeg rynkede mine bryn og åbnede derefter beskeden. Det var et billede. Et billede af Thor og en anden pige. Det var fra nu, tøjet var det samme som det han havde på. Jeg blev endnu mere ked af det. Ikke en skid han var taget over til Anthon!!!
Jeg gik op på mit værelse og tog noget mere varmt tøj på. Jeg ville ud og gå. Med musik i ørerne. Jeg havde lyst til at høre tudesange, så det var den playliste jeg fandt. Alle sangene mindede om Thor. Alle.
Jeg tænkte på om jeg skulle tage hjem til Anthon, bare lige for at se om Thor nu var der.
Der lød musik fra hans hus. Jeg gik hen til døren og gik ind. Det første mine øjne så, var Thor der sad i sofaen med en lyshåret, virkelig smuk, pige. Jeg tog mig selv i at stirre på dem. Anthon kom pludselig ud til mig.
"Heeeey, hvad laver du her?" Spurgte han. "Øh, Thor glemte sin pung.." Løj jeg og krydsede mine arme. "Åh, jeg kan aflevere den til ham?" Anthon smilte. "Jeg tror bare jeg beholder den. Fortæl ham, at det ikke kan gentages!" I dét jeg havde sagt det, smækkede jeg døren i, og gik.
Musikken fra mine høretelefoner spillede for fuld drøn. Det eneste jeg havde lyst til. Jeg havde gået i lidt tid og var nu kommet ned til søen. Jeg satte mig ned på en af bænkene.
Jake Cocos cover af I need your love begyndte og jeg fældede et par tårer. Hvorfor bliver han ved med det her. Gang på gang. Jeg er også dum. Jeg finder mig i det. Tager ham tilbage og er dum. Jeg burde sige fra, og vise ham at han skal stoppe!
Der er gået noget tid og jeg sidder stadig nede ved søen. Her er faktisk ret hyggeligt. Lidt koldt, men det går.
Hvor ville jeg ønske at O var her lige nu.. Men det er hun ikke. Hun kommer først på fredag. Jeg glæder mig rigtig meget til at se hende! Det er så lang tid siden..
"Emma?" Jeg kigger bag mig og ser Thor stå der. Han ser ikke glad ud. Han har noget i sine hænder, men det ignorerer jeg. "Hvad vil du?" Spørg jeg koldt og vender mit ansigt mod søen igen. "Det var slet ikke som det så ud til! Slet ikke!" Han satte sig ned ved siden af mig. Musikken spillede stadig i mine høretelefoner. Jeg skruede lidt mere op. Jeg ville ikke høre på ham.
"Vi indspillede nogle af de nye sange. Nogle af pigerne kom så over, vi snakkede bare!" Forklarede han. "Nå" svarede jeg og rejste mig op. "Emma, helt ærligt! Hør nu efter." Han hev fat i mit håndled. "Hvad!?" Spurgte jeg med en høj tone. "Gider du ikke godt høre efter, når jeg fortæller dig noget! Der skete fucking ingenting hjemme ved Anthon!" Hans stemme blev også højere. "Hvorfor vil du ikke tro mig!?" Hans stemme var stadig høj. "Nok fordi at du bliver ved, gang på gang, med at kysse med Josephine, selvom du, gang på gang, siger at du er færdig med hende. Men det er du ikke. Hver gang jeg ser dig med en pige, hvor det bare ser en lille smule forkert ud, bliver jeg såret!" Jeg river mig fri fra hans greb. "Jamen.." Siger han og kigger på mig. "Nej Thor. Jeg gider snart ikke mere!" Tilføjer jeg og går.
KAMU SEDANG MEMBACA
Purple Light
Fiksi PenggemarDET HER ER 2'ERN AF THINGS WE DO !! DET VIL DERFOR VÆRE EN GOD IDÉ AT LÆSE DEN FØRST ;-) Emma og Thor er stadig kærester. Deres forhold bliver bedre og bedre. Der er dog stadig nogle små ting de skal igennem, en gang imellem. Thor er blevet mere be...