39

1.7K 52 2
                                    

Jeg var kommet hjem, og lå nu i min seng. Thor skulle være sammen med Anthon. Det var noget med deres musik. De tager snart på Tour. 

Næste dag

Solen skinnende ind ad vinduet. Det var ved at forår. Endelig. Jeg lå stadig i min seng, klokken var kun omkring 10. Der tikkede en besked ind på min mobil. Den var fra Thor.

Thor: Hej smukke, jeg er alene hjemme. Kommer du ikke over? 😉
Emma: Jo selvfølgelig. Hvornår skal jeg komme? ❤️
Thor: Så snart du kan, jeg savner dig 😘
Emma: Jeg er på vej. Glæder mig til at se 😘
Thor: Glæder mig også til at se dig 😉😉

Jeg låste min mobil, og fandt hurtigt noget tøj. Gik ud i køkkenet og tog et æble. "Jeg tager over til Thor." Sagde jeg, og tog min taske over skulderen. "Okay, kom ikke for sent hjem. Maria og Mads kommer i aften." Svarede mor. "Okay, vi ses" jeg gav hende et kram, og gik udenfor.

Jeg kom hurtigt til Thors hus. Jeg bankede på, og døren blev hurtigt åbnet. Thor stod i bar mave og bukser. "Hej smukke" smilte han og kørte sine fingre gennem sit hår. "Hej" smilte jeg og træk ham ind i et kram og et kys. Han gengældte begge ting. "Jeg har glæder mig til at du skulle komme" smilte han. "Thor hvad foregår der? Vi så hinanden i går?" Grinte jeg. "Jaja det ved jeg godt, meen" han stoppede op. Han gik helt tæt på mig. Lagde sine hænder på mine hofter, og smilte til mig. Jeg smilte også til ham. "Men Tho-" "Ssh" han lagde sin finger over mine læber. Kørte sin hånd på min kind. Hans læber kom tættere på mine.

Vores læber mødtes, og vi stod nu og kyssede. Vores kys udviklede sig en del. Thor stoppede pludselig. Jeg bed mig i læben. "Kom" sagde han svagt, og tog min hånd. Vi kom ind på hans værelse. Han lagde mig ned i sengen, og vi kyssede videre. Han lagde sig oven på mig, og tog sin hånd ind under min trøje. Han tog hurtigt min trøje af...

()

"Emma?" Jeg åbnede langsomt mine øjne. Jeg kiggede mig over skulderen, og så Thor. Han lå og legede med mit hår. "Hvad er klokken?" Spurgte jeg og vendte mig om. "15" svarede han. "Jeg skal snart hjem så.. Min søster og hendes kæreste kommer på besøg." Sagde jeg. "Åh okay." Han kyssede min pande. Jeg smilte. "Jeg skal lige tisse" sagde han og satte sig op. Jeg nikkede. Han rejste sig op. Han havde ikke fået bukser på endnu. Jeg grinte svagt af ham. Jeg satte mig op, og tog mit tøj på igen.

Thor kom tilbage, og havde fået underbukser på. Han fandt noget tøj inde i sit skab, og tog det på.

"Du tager ikke hjem nu, gør du?" Spurgte han, og satte sig hen ved siden af mig. "Nej, men snart." Svarede jeg, og lagde mit hoved på hans skulder. "Jeg elsker dig" sagde han. "Jeg elsker dig" svarede jeg og lagde mine arme omkring ham.

Purple LightWhere stories live. Discover now